Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomesta ei saa ajan tasalla olevia kosmetiikkamerkkejä?

Vierailija
01.01.2014 |

Ensinnäkin minusta on aivan käsittämätöntä että jossain Turkinkin kaltaisessa kehitysmaassa on monta Sephoran kaiken kattavaa kosmetiikkaliikettä eli kaikkien vähänkään matkustavien suomalaisten tuntemaa "Kosmetiikkataivasta", eikä täällä niinsanotussa kehittyneessä Suomessa yhtään kappaletta!!!! Ruotsissakin on niitä jo ainakin 3 kpl ja lisää varmasti tulossa. Onko suomalaiset kosmetiikan maahantuojat ja sisäänostajat vaan muita maita noin 10 vuotta jäljessä vai mikä mättää? Ostovoimaa olisi sillä kaikki tuntemani naiset (ja myös heille matkoilta ostelevat miehensä) hamstraa ulkomaiden Sephorasta tuotteita ja tuotemerkkejä joita täältä ei saa.

Toki on edistystä että täällä on sentään jo Kick's, mutta suurin osa tavarataloista ja liikkeistä myy pelkkiä ylihintaisia TÄTImerkkejä kuten Chanelia, Rubinsteinia ja muuta sellaista joissa maksaa eniten pakkaus ja merkki eikä sisällön laatu!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, minkä merkin tuotteilla naamaansa tällää? Eikös se lopputulos ole kuitenkin pääasia?

Jos ei oma meikkaustyyli ole "ajan tasalla", on ihan sama, mistä meikkinsä hankkii. Lopputulos on kuitenkin samanlainen kuin "tätimeikeillä" tai tavaratalotuotteilla.

Vierailija
42/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:35"]

Suosittelen käyttämään eläimillä testaamattomia meikkejä.

Urban Decay on tällainen sarja joka ei tee eläinkokeita.

Ettekö te höppänät ymmärrä että nuo on aivan huijausta etteikö olisi eläimillä testattu nuo meikit. Suomen perustuslaki määrää sen, että meikit pitää aina testata ennen ihmisille myyntiä. Voi olla että tuota tuotetta itsessään ei ole testattu, mutta ne ainesosat kyllä ,mutta tuotevalmistaja on vain ulkoistanut työn.

Ystäväiseni, Suomen perustuslaissa ei oteta mitenkään kantaa meikkien testaamiseen ihmisillä. Perustuslaissa puhutaan huomattavasti tärkeämmistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyvä mascara

Vierailija
44/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan meikkini space.nk:sta, lookfantasticilta ja välillä sephoran ranskan nettikaupasta :) roses beautystorea tulee käytettyä myös.

Kiinnostaisi tuo Rose's Beautystore. Kestääkö tavaran tulossa kauan? Ilmeisesti ostavat Usan Sephorasta ja vaan välittävät tuotteen Eurooppaan. Kun olet sieltä tilannut, tuleeko paketti jollain kuriiripalvelulla vai haetaanko postista. Ymmärrykseni mukaan alvia tai tullimaksuja ei pitäisi tulla.

Vierailija
45/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, minkä merkin tuotteilla naamaansa tällää? Eikös se lopputulos ole kuitenkin pääasia?

Jos ei oma meikkaustyyli ole "ajan tasalla", on ihan sama, mistä meikkinsä hankkii. Lopputulos on kuitenkin samanlainen kuin "tätimeikeillä" tai tavaratalotuotteilla.

Näin juuri.

Ihmettelen tuota kun "hamstrataan" näitä meikkejä ulkomailta, että miten hirveästi te niitä naamaanne laitatte kun esim. yksi meikkivoide kestää päivittäisessä käytössä helposti pari-kolme kuukautta (pakkauksen koosta tietenkin riippuen). Vai päätyvätkö nämä "hamstratut" sitten roskiin, kun meikitkään eivät kovin kauaa hyvinä ja käyttökelpoisina säily.

Lisäksi vielä naistenlehdissä on tämän tästä meikkitestejä, joissa aika usein halpis markettikama vie voiton. Meikkien ja muiden ihonhoitotuotteiden merkki tai hinta ei todellakaan takaa laatua. Saksassa oli kuulemma jossakin riippumattomassa tutkimuslaitoksessa testattu ryppyvoiteina mainostettuja ihonhoitotuotteita, joista Estee Lauderin voiteesta (hinta n.80 e) todettiin, että se ei poista ryppyjä eikä kosteuta. Eli onhan tuo pelkästä purkista aika kova hinta.

Aina valitetaan, että lääketehtaat rahastavat sairaita, mutta kyllä minusta näyttää, että kosmetiikkatehtaat ne vasta rahastavatkin heikkoitsetuntoisia nuoria naisia.

Vierailija
46/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan meikkini space.nk:sta, lookfantasticilta ja välillä sephoran ranskan nettikaupasta :) roses beautystorea tulee käytettyä myös.

Kiinnostaisi tuo Rose's Beautystore. Kestääkö tavaran tulossa kauan? Ilmeisesti ostavat Usan Sephorasta ja vaan välittävät tuotteen Eurooppaan. Kun olet sieltä tilannut, tuleeko paketti jollain kuriiripalvelulla vai haetaanko postista. Ymmärrykseni mukaan alvia tai tullimaksuja ei pitäisi tulla.[/

Itse olen tilannut sieltä kerran ja tilasin lorac pro meikkipaletin. Tilauksessa meni kauan, joku 3-4viikkoa. Olin jo aika tuskastunut että tuleeko ollenkaan. Yksi päivä sitten tuli postissa suoraan kotiin, en muista oliko dhl vai vastaava kuriiri firma. Ei tullut tulleja tai muita maksuja päälle, vain se summa mitä maksat.

Mä luulen että uusi sukupolvi on YouTuben ja muiden kanavien kautta valveutunutta ja ei halua niitä iänikuisia tätimeikki merkkejä enää ostaa täältä. Kohta on pakko Suomessakin alkaa myymään sephora merkkejä. Niin se aika vaan muuttuu.

Vierailija
47/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa keksitään tekosyitä sille kun ollaan niin sairaan laiskoja laittamaan itseään, että "yhyyy kun minulla on hajusteallergia ja meikkiallergia ja shampooallergia"!!!

Taidat vielä olla aika nuori? Sellaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa jotka eivät pysty esim. tuoksuja ja silmämeikkiä käyttämään. Itsekin kuulun näihin. Tosin allergiat eivät estä käyttämästä kivoja vaatteita, kampauksia jne. mikä sitten osaltaan kompensoi jotain puuttuvaa ripsaria.