Pöljä Trump ei tajunnut edes kumartaa Japanin keisarille
Kommentit (33)
Ei johtajien tarvi toisiasn kumarrella.
Ja tämän kannattajat nauroivat Bidenin haahuiluille. Samanlainen hörhö tuo on.
Trump loi uuden etiketin. Amerikkaa arvostetaan taas maailmalla!
Vierailija kirjoitti:
Ei johtajien tarvi toisiasn kumarrella.
Japanissa tulee keisaria aina kumartaa.
Vierailija kirjoitti:
Menee toisin päin.
Siis tarkoitatko, että elinikäisen keisarin/kuninkaan pitäisi kumartaa väliaikaista pressaa?
En tiedä, mistä uutisesta tai uutisankasta on kysymys, tietäkseni Kiinassa ei ole sitten vallankumouksen ollut vallassa olevaa keisaria.
Kuningas Kultakupoli I ei mitään nobody-Keisareita pokkuroi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee toisin päin.
Siis tarkoitatko, että elinikäisen keisarin/kuninkaan pitäisi kumartaa väliaikaista pressaa?
En tiedä, mistä uutisesta tai uutisankasta on kysymys, tietäkseni Kiinassa ei ole sitten vallankumouksen ollut vallassa olevaa keisaria.
Sori, sisälukutaitoni :( Japanista siis oli kyse. Unohtakaan viimeinen rivi!
Jännän kierroksen tekivät siinä salissa, Trump harppoi pitkin askelin edellä ja Japanin pm kipitti perässä.
Miksiköhän keisari ei kiillottanut Auringonjumalan kenkiä.. paha moka.
Aika noloa. Mitä jos stubbi menisi valkoiseen taloon eikä suostuisi kättelemään trumppia? Minä olen presidentti, minä en koske.
Miksi keisari kumartaisi toiselle keisarille?
Trump tekee Amerikasta paremman ja sitä varten hänen on nimettävä itsensä Yhdysvaltain Keisariksi, Trumpin pitää pysyä vallassa koko elämänsä ja sen jälkeen Trumpin lapset, tai seuraava presidentti pilaa taas kaiken.
Taukki! Trump maailman suurimman talouden presidenttinä ei tietenkään kumartele ketään. Ei hän kumartanut Englannin hovissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taukki! Trump maailman suurimman talouden presidenttinä ei tietenkään kumartele ketään. Ei hän kumartanut Englannin hovissakaan.
Ite oot TAUKKI, DIPLOMATIASSA on olemassa ETIKETTEJÄ ja FIKSU valtionpäämies toimii etikettien mukaan missä ikinä vieraileekaan!
Vierailija kirjoitti:
Trump ei kumarra ketään!
Kun Biden oli pressa, väestö kirjoitti joko Biden on paska, tai Biden on sairas.
Trumpista ne kirjoittaa "rakastan Trumppia! 🤪😃😃😃"
Kultin merkki.
Trump toimi aivan oikein, kun ei kumartanut. Työskentelin kansainvälisissä tehtävissä lähes koko työurani ja kävin useita kursseja siitä, miten eri kulttuurien kanssa toimitaan.
Minulle opetettiin aina, ettei länsimaalaisen tule kumartaa aasialaiselle, koska kumarrus menee varmuudella pieleen. Tämä siksi, että kumarrusten syvyydellä ja määrillä on merkityksiä, joita länsimaalaiset eivät ymmärrä.
Jos länsimaalainen kumartaa, niin hän saattaa kumarruksellaan loukanneeksi vastapuolta pahastikin. Jos taas ei kumarra, se on täysin hyväksyttävää, sillä aasialainen ymmärtää, että vastapuoli tervehtii oman kulttuurinsa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ukot johtaa maailmaa.
Vasemmiston vaihtoehdot on Joe Biden ja Bernie Sanders. Kamala Harrisia ei äänestä edes hänen oma perheensä.
Trump ei kumarra ketään!