Mieheni isän 8v koira kuseskelee jatkuvasti sisälle!!
Mieheni isä joutui selkäleikkaukseen, joten jouduimme ottamaan meille koiran hoitoon. Käymme molemmat koko päivä työssä. Koira on ollut meillä ennenkin hoidossa, ja ongelmia onnollut ennenkin, vaikka jompi kumpi meistä aina joka päivä aamulla ennen töihin lähtöä ja illalla kotiin tultua käyttää koiraa tunnin lenkillä!
Meillä on omakotitalo ja oma takapiha, mihin koira pääsee aina tarvittaessa tekemään tarpeensa, kun emme ole kumpikaan kotona. Silti lorottaa aina yön aikana ja töissä ollessamme makuuhuoneemme ovemme eteen. Koira tekee kyllä tarpeet lenkilläkin, vettä saa sen verran mitä annamme ruokailun yhteydessä ja ennen kotoa poistumista.
Käyttäytyy ihan normaalisti, ei vaikuta alakuloiselta.
Olen todella kyllästynyt joka h&levetin aamu putsaamaan koiran kusta meidän makkarin edestä!! Mies lähtee noin kahdeksan aikaan aamulla töihin ja palaa n. viideltä, joskus vasta seittämän aikaan, jos pomo pyytää jäämään ylitöihin. Minulla alkaa työt puoli yheksän ja kotona kuudelta.
Kommentit (62)
Koira ulos heti aamulla ensimmäiseksi kun heräätte. Viimeisenä töihin lähtevä käyttää vielä pikaisesti tarpeilla ennen lähtöä. Töistä tullessa heti koira ulos ja illalla juuri ennen nukkumaanmenoa vielä viimeinen reissu ulkona. Yksi pidempi lenkki päivässä olisi oltava.
Koira ei ehkä ole tottunut pidättämään yön tai työpäivän mittaista aikaa. Siihen päälle pitkät yksinolot ja stressi oudosta paikasta niin ei tarvitakaan muuta. Ei ole välttämättä sairas vaan todella stressaantunut.
Luulen että lammikko on makkarin oven takana siksi, että on yrittänyt pyytää ulos mutta ihmiset ovat oven takana saavuttamattomissa ja koira on sitten lorottanu siihen kun ei kestä enää.
"vettä saa sen verran mitä annamme ruokailun yhteydessä ja ennen kotoa poistumista"
Kirjoita selkeämmin seuraavalla kerralla niin ei tarvitse väitellä ihmisten kanssa. - eri