Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi täällä ja ihmettelen :/

01.01.2014 |

Tein raskaustestin n. 2-3 viikkoa sitten..tai oikeastaa muutaman testin ja kaikki näyttivät positiivista! viimiset kuukautiseni olivat 10.11 ja ovulaatiolaskurin mukaan Ovulaatio olisi ollut siinä 28.11 paikkeilla.

Kävin toissapäivänä neuvolassa ja kuukautisten mukaan viikkoja olisi ollut 7+2? ja olin varannut varhaisultran yli viikko sitten ja se aika oli eilen Uutenavuotena....lääkäri katsoi ja kyseli vielä viikot ja sanoi, että joko on tuulimuna tai sitten viikkoja vasta 5? koska ei näkyny sikiötä ollenkaan siellä..... voiko se olla mahdollista? mietityttää ja huolestuttaa....tarkotuksena oli saada helpotusta sieltä..mutta päinvastoin..:( lääkärikin oli jotenki töykeä, että samantien melkein työnsi mulle laskun käteen ja sanoi hyvät uudetvuodet..ja tietenkin sanoi, että tule viikon päästä uudelleen......pelottaa hirveesti..:( tämä on mulle toinen raskaus, ensimmäinen lapsi syntyi 2007...että siitä on aikaa......

Onko kellään samantapasia kokemuksia, että viikot voi heittää tollatavalla??:)

Kommentit (1)

1/1 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla et oli tuulimuna tai et niin alussa ettei alkiota ole erottanut sieltä... miten kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla