Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumeinen olo keskivaiheilla kiertoa, merkki menneestä ovukaatiosta?

Vierailija
09.10.2020 |

Tätä on nyt toistunut useamman kuukauden, että kierron puolivälin paikkeilla yhtenä päivänä tuntuu siltä, kuin olisin kipeäksi tulossa. Viluttaa ja lämmöt ovat sen verran koholla, että minulla olisi lämpöä, mutta illalla, viimeistään aamuun mennessä olo on täysin normaali.

Tiedän kyllä, että ovulaation jälkeen lämpö hiukan nousee, mutta tekeekö se olon, että kuin kuume olisi nousemassa? Tilanne ei ole onneksi mitenkään uusi, mutta näinä aikoina kyllä joka kerta hiukan säikäyttää, että en vain olisi oikeasti kipeäksi tulossa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tätä on tapahtunut ehkä noin puolen vuoden ajan. Siksi olenkin hiukan ymmälläni.

- ap.

(Ja otsikossa piti toki olla ovulaatio.)

Vierailija
2/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puolen asteen muutos yleensä. Jos sulla lämpö sahailee useita asteita, kannattaisi käydä lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on puolen asteen muutos yleensä. Jos sulla lämpö sahailee useita asteita, kannattaisi käydä lääkärissä.

Kun ei edes sahaile, vaan juurikin sen noin puolen asteen verran. Siksikin ihmetyttää miksi olo on kuin olisin kipeäksi tulossa. Viimeksikin oli iltapäivällä korkeimmillaan vaan 36,8°c, mutta nukkumaan käydessä oli laskenut 36,2°c. Eli kokoajan lämpö pysyy normaalin puitteissa.

- ap.

Vierailija
4/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vaan, jos paikalla olisi joku samaa kokenut.

- ap.

Vierailija
5/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vaan, jos paikalla olisi joku samaa kokenut.

- ap.

Nostan vielä... Missä kaikki lähes maanisesti ovulaatiota seuraavat vauvakuumeilijat ovat, kun nyt neuvoja tarvitsee..?

Vierailija
6/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

- ap.

Vierailija
7/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Minkä ikäinen olet? Itselläni voisi johtua keski-iästä tai syödystä estrogeenista.

Vierailija
8/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Minkä ikäinen olet? Itselläni voisi johtua keski-iästä tai syödystä estrogeenista.

Olen 33-vuotias "vasta". Itselläni on takana yksi keskenmeno, ja sen lisäksi yksi raskaus keskeytyi jo heti alkuunsa noin 5 kk sitten (silloin siis tein 2 positiivista raskaustestiä, mutta hiukan myöhässä alkaneet menkat tulivat sitten). Tämän jälkeen on alkanut kuumeinen olo vaivaamaan aina puolivälissä kiertoa.

- ap.