Mitä teet nyt?
Kommentit (33)
Mitää mä teeen. Mitä mä teen. No viskilasikädessä täynnä kajaa istuun tässä ja varmaan kohta pitäis alkaa taaas runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tylsistynyt. Nukuin 4 tunnin päiväunet ja se masensi vaan entisestään. Nyt en tiiä mitä tekis. Ahdistaaaaaaaaaaaaaaaaa.
N26
Oletko kokeillut sextailua ?
Zinc
Viimeksi 2 vuotta sitten. Odotan mieluummin kunnollista miestä, jonka kanssa sitten sekstailen parisuhteessa.
N26
Se on hyvä juttu se
Kunnon-Zinc
Vierailija kirjoitti:
Syön pähkinöitä nyt. 5 minuutin päästä lähden saunaan. 61,9 astetta nyt. Ehkäpä joku 65 riittääpi ..
Zinc
Saako tulla seuraksi ;)))
Dokaan ja kuuntelen kun frendi riitelee puhelimessa miehensä kanssa.
Hyvää viikonloppua!
Makoilen sohvalla
Ölisen
Palstailen
Katson Possea
Hengitän
Surffailen netissä, yritän unohtaa suruni ja yksinäisyyteni.
Kilttiin naiseen ei ihastu edes kiltti mies.. kiltti nainen kyynel silmäkulmassa juo iltateetään ja mutustelee hapankorppuja, kun naapurin kiltti mies tirkistelee ovisilmästä naapurin uhkeaa, Ashley Graham -vartaloista, isotissistä jännä naista. :;;;’(((
Vierailija kirjoitti:
Kilttiin naiseen ei ihastu edes kiltti mies.. kiltti nainen kyynel silmäkulmassa juo iltateetään ja mutustelee hapankorppuja, kun naapurin kiltti mies tirkistelee ovisilmästä naapurin uhkeaa, Ashley Graham -vartaloista, isotissistä jännä naista. :;;;’(((
Kyllä hywille naisille aina miehiä riittää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Totta.. tämä sinkku kiltti nainen tosin vetää tänään viiniä suruunsa ja tanssii pimeässä yksin, haaveillen samalla oman kiltti miehen käden kosketuksista paljasta ihoa vasten.
Nyyh
Vierailija kirjoitti:
Dokaan ja kuuntelen kun frendi riitelee puhelimessa miehensä kanssa.
Hyvää viikonloppua!
Toisten riidat on herkullisia
Mä otaaan 90 prosentttista viinaa. Haluatko pulleapoika tulla seuraksi. Mullla roikkkuuu kalasnikov tosssa seinälllä.
Makoilen sohvalla, kuuntelen Vain Elämää, palstailen ja sometan, kaipaan kosketusta ja seuraa. Miehelle tästä yritin kertoa, hän häipyi. Mietin että tätä avioliittoa on nyt yritetty saada pysymään kasassa vuosia, nyt tuntuu ettei jäljellä ole mitään.
Syön pähkinöitä nyt. 5 minuutin päästä lähden saunaan. 61,9 astetta nyt. Ehkäpä joku 65 riittääpi ..
Zinc