Chifonet-liinoja ei myydä enää missään!!!!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla vastaavia 75 kpl:n rulla alle 4 euroa
Olen ostanut joskus halpoja kopioita. Eivät ime mitään, hajoavat helposti ja pahimmassa tapauksessa värjäävät pintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan Chifonetin tasoista tavaraa.
Vaihda pestäviin, uudelleenkäytettäviin liinoihin
Lidlissä on vastaavia. Kestävät toistuvan 60 asteen pesun, eivät värjää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda pestäviin, uudelleenkäytettäviin liinoihin
Chifonetit ovat pestäviä ja uudelleenkäytettäviä.
Näyttäisi löytyvän ainakin joistakin pääkaupunkiseudun K-marketeista.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/chifonet-talousliina-10kpl-saastop-…
Onko Sinifinet-liina yhtään niin hyvä?
Meemituote-uskovaiset taas vauhdissa
sifonetilla pyyhkiminen on sama kuin pyyhkisi muovipussinpalasella pöytää.
Ihmettelen tämmöisen liinan suosiota. Eivät ime mitään ja märkänä tuntuvat tosi epämiellyttävältä. Kunnollinen mikrokuitu- tai selloloosaliina on imukyvyltään ylivoimainen, kestää konepesun vaikka kuinka moneen kertaan eikä haise. Älä siis enää edes etsi chifonetteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tämmöisen liinan suosiota. Eivät ime mitään ja märkänä tuntuvat tosi epämiellyttävältä. Kunnollinen mikrokuitu- tai selloloosaliina on imukyvyltään ylivoimainen, kestää konepesun vaikka kuinka moneen kertaan eikä haise. Älä siis enää edes etsi chifonetteja.
Mikä on kunnollinen mikrokuituliina? Mun mielestä noi mainitsemasi huonot puolet sopivat juuri mikrokuituliinaan. Niiden lisäksi kuivattaa käsiä, ei saa suosiolla väännettyä riittävän kuivaksi, kaikki muruset, pölypallot ja karvat takertuvat lenkkien väleihin ja kuivuminen kestää ikuisuuden.
Selluloosaliinat on taas haisevia bakteeripesiä eivätkä kuivaa yhtään mitään.
Wettex-liinat on parhaita. Mä tykkään niistä paksuista, mutta saa sitä ohuena rullassakin.
Clas Olhsonilla pieninä kiekkoina, halkaisija joku 4cm per kiekko. Kun sen kastelee tulee just sopivan kokoinen siivousliinanen, Tuote on, oisiko 10 kpl paketti= ovat verrattomia. Pesen niitä useaankin kertaan ja hyvinä pysyvät. Eivät ole kalliita edes.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole vastaavia. Eivät ime mitään vaikka ottaisi nippuun useammankin ja hajoavat silpuksi muutaman käyttökerran jälkeen. Chifonetteja pystyi pesemään pesukoneessa ja keittelemään ja olivat edelleen kuin uusia!
Vierailija kirjoitti:
Wettex-liinat on parhaita. Mä tykkään niistä paksuista, mutta saa sitä ohuena rullassakin.
YäK, alkavat haisee alta aikayksikön vaikka kuivais ilmavassa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YäK, alkavat haisee alta aikayksikön vaikka kuivais ilmavassa paikassa
Tahrainen, koppuraksi kuivunut ja haiseva sieniliina on kyllä jotain niin ällöttävää.
Olen ihmetellyt ihan samaa! Miksi ovat hävinneet kaupoista? Paras näppituntuma ja kuivaa nopeasti. Muut versiot liian pieniä tai eivät ime.
Olen myös etsinyt, koska haluaisin punaisen värisiä keittiööni. Huomasin, että brittiläinen tuote, joten siinä varmaan syy katoamiseen (brexit)