Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ihmisiä jotka ovat vahingoniloisia kun jollakin muulla menee huonosti.

Vierailija
09.10.2020 |

Työpaikalla on pri tällaista tyyppiä, jotka tyyliin naureskelevat kun jollekkin muulle käy huonosti

esim. nyt kaupunkimme ravintolayrittäjä laittaa pillit pussiin kun ei vaan rahat riitä jatkamaan toimintaa koronan keskellä.
Hänestä juoruaivat tyyliin ”ihan oikein sille” ja myykööt nyt ökytalonsa jne.

Tai kun yksi työntekijä muutti Ranskaan mutta palasi sieltä takaisin niin irvailtiin että Noniin pitihän se arvata maitojunalla kotiin.

Arvata saattaa että kaikki julkisuuden henkilöt ovat heidän mielestään saatanasta, ovat kuulemma ansainneet kaiken paskan niskaan koska ovat niin itsekkäitä(sanon tässä ko etteivät siis tunne näitä julkkiksia henkilökohtaisesti) ovat haukkuneet Saara Aallon, Robinin, Elli-Nooran, Sara Siepin, Jaajo Linnonmaan oikeastaan haukkuvat ihan kaikki, ja parasta tosiaan on jos näille aiheutuu jotain taloudellista vahinkoa niin siitähän riemu repeää.

En tajua, miksi joku on iloinen jos jollakin muulla menee huonosti?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa.

Vierailija
22/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on oikein ylimielinen ja leuhka, niin voidaan sanoa että ylpeys käy lankeamuksen edellä. Silloin se vahingonilo on aidointa iloa.

Paitsi kaikkein useimmin ylimielisyys ja leuhkuus on ihan vain katsojan silmässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellaiset, jotka ovat vahingoniloisia, kun jollakin toisella menee hyvin?

Vierailija
24/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on inhottava paskakansa.

Vierailija
25/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus sopii oikein hyvin aavee-mammoihin, täällähön haukutaan kaikki huonosta äidistä- Jenni vartiaiseen ja toivotaan että he höviäisivät julkisuudesta.

En tiedä sellaista julkkista jota täällä ei olisi haukuttu.

Vierailija
26/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on luusereita kellä on paha olla, ainut mikä heidän oloaan helpottaa on nähdä muillakin menevän huonosti.

Vierailija
27/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluisten hommaa.

Vierailija
28/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen ihminen on ylimielinen ja on nostanut itsensä muiden yläpuolelle ja hänelle käy jotenkin huonosti, silloin olen vahingoniloinen. Tai jos joku on ollut ilkeä minua kohtaan, niin olen vahingoniloinen jos tuolle ihmiselle käy jotain negatiivista.

Vierailija
29/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa ymmärrän vahingonilon, mutta en tietenkään aina.

Vierailija
30/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä sitä on vaikeampi ymmärtää.

Vierailija
31/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin se narsistinen kateus oikein kukoistaa. Heillä on vielä tapana puhua passiivissa tai että kaikkihan toimii näin, kuin yrittäen naamioida pahuutensa normaaliksi, yleiseksi käytännöksi.

Vierailija
32/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muuten, mutta tässä tilanteessa valehtilisin, etten tuntisi pientä "karma is a bitch" -fiilistä heitä kohtaan, jotka ovat ennen haukkuneet työttömiä ja vähäosaisia ja julistaneet suureen ääneen, kuinka kaikki on itsestä kiinni yms. Ja nyt sitten osa heistä on itse joutunut työttömiksi, täyttelemään Kelan lomakkeita ja kokemaan sen ah niin ihanan työttömän arjen! Mä oon käynyt läpi pari vuotta sitten työttömyyden ja se oli yksi elämäni synkimmistä ajanjaksoista.

Vierailija
33/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ajattelevat ovat luusereita jotka eivät itse ole savuttaneet elämässään yhtikäs mitään!

Ei ole koulunkäynti kiinnostanut, asunto on haisevassa neukkukuutiossa sossun asiakkaiden seassa, autonsa on ikivanha rotisko, matkoilla ei käydä paitsi ehkä Tallinnassa jne.

Sitten kun tuollaiselle muistuttaa että jokainen on oman onnensa seppä niin nehän sekoavat tyystin. :D

Onpas sinulla elämänarvot ja mittapuut siihen mitä 'elämässä on saanut aikaan'.

Vierailija
34/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ajattelevat ovat luusereita jotka eivät itse ole savuttaneet elämässään yhtikäs mitään!

Ei ole koulunkäynti kiinnostanut, asunto on haisevassa neukkukuutiossa sossun asiakkaiden seassa, autonsa on ikivanha rotisko, matkoilla ei käydä paitsi ehkä Tallinnassa jne.

Sitten kun tuollaiselle muistuttaa että jokainen on oman onnensa seppä niin nehän sekoavat tyystin. :D

Onpas sinulla elämänarvot ja mittapuut siihen mitä 'elämässä on saanut aikaan'.

Kiitos!

Koulutuksen unohdin mainita -se on jäänyt aika vähäiseksi. Eihän siinä mitään, moni miljonääri on jättänyt koulut kesken ja perustanut menestyvän yrityksen. Nuo luuserit eivät edes yritä. Ovat vaan.

Vierailija
35/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset on kateellisia jos joillakin menee hyvin.

Yleensä vasemmistolaisia tai feministejä.

Se antaa heille luvan uhriutua.

Vierailija
36/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on inhottava paskakansa.

Oikein pahantahtoisten paskaläjien paratiisi.