Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ilmeisesti halua että käyn kaupassa

Vierailija
09.10.2020 |

Täällä koronaluvut kohonneet aika lailla enkä vaan pysty käyttämään maskia, kun en osaa sen kanssa hengittää. Mulla valtavasti sairauksia ja ilmeisesti mies ajattelee, että hän käy kaupassa. Eikö olekin ihanaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt puuttumatta koronaan, mutta tiesitkö että mieskin voi oppia käymään kaupassa? Kauppaan saa mennä vaikka olisi vain mies. Myös miesten on sallittu tehdä ostoksia vaikka tästä ei ole erikseen tiedotettu. Kassahenkilöstö voi opastaa maksuvälineiden oikeassa käytössä jos mies ei ole ikinä vielä maksanut mitään.

Vierailija
2/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou 🙉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt puuttumatta koronaan, mutta tiesitkö että mieskin voi oppia käymään kaupassa? Kauppaan saa mennä vaikka olisi vain mies. Myös miesten on sallittu tehdä ostoksia vaikka tästä ei ole erikseen tiedotettu. Kassahenkilöstö voi opastaa maksuvälineiden oikeassa käytössä jos mies ei ole ikinä vielä maksanut mitään.

Tiesin. Hän käy usein kaupassa, useammin kuin minä.

Vierailija
4/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti. Niin käykö vai eikö käy?

Vierailija
5/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua sun lihovan ja tuhlaavan rahoja. Sähän olet kertonut kuinka se vie sun valitsemiasi tuotteita takaisin hyllyyn, jos olette yhdessä kaupassa.

Vierailija
6/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja kehuu miestään, nyt ruksi seinään.

Vierailija
7/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua sun lihovan ja tuhlaavan rahoja. Sähän olet kertonut kuinka se vie sun valitsemiasi tuotteita takaisin hyllyyn, jos olette yhdessä kaupassa.

Emme käy yhdessä kaupassa, koska on parempi käydä yksin. Tänään käy mies.

Vierailija
8/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hän valittaa sitä, että mies ei päästä häntä kauppaan. Mies ilmeisesti haluaa suojella vaimoaan, mutta tämä valittaja kääntää sen niin, että mies estää kaupassakäynnin. Loppukaneetti " eikö ole ihanaa" taitaa olla ironiaa. Ammattivalittaja ei koskaan keksi mitään hyvää sanottavaa miehestään.

Vierailija
9/9 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hän valittaa sitä, että mies ei päästä häntä kauppaan. Mies ilmeisesti haluaa suojella vaimoaan, mutta tämä valittaja kääntää sen niin, että mies estää kaupassakäynnin. Loppukaneetti " eikö ole ihanaa" taitaa olla ironiaa. Ammattivalittaja ei koskaan keksi mitään hyvää sanottavaa miehestään.

Ei ollut ironiaa. Minä kehuin miestäni, kuinka hän yrittää suojella koronalta. ap