Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ihmisiä jotka ovat vahingoniloisia kun jollakin muulla menee huonosti.

Vierailija
09.10.2020 |

Työpaikalla on pri tällaista tyyppiä, jotka tyyliin naureskelevat kun jollekkin muulle käy huonosti

esim. nyt kaupunkimme ravintolayrittäjä laittaa pillit pussiin kun ei vaan rahat riitä jatkamaan toimintaa koronan keskellä.
Hänestä juoruaivat tyyliin ”ihan oikein sille” ja myykööt nyt ökytalonsa jne.

Tai kun yksi työntekijä muutti Ranskaan mutta palasi sieltä takaisin niin irvailtiin että Noniin pitihän se arvata maitojunalla kotiin.

Arvata saattaa että kaikki julkisuuden henkilöt ovat heidän mielestään saatanasta, ovat kuulemma ansainneet kaiken paskan niskaan koska ovat niin itsekkäitä(sanon tässä ko etteivät siis tunne näitä julkkiksia henkilökohtaisesti) ovat haukkuneet Saara Aallon, Robinin, Elli-Nooran, Sara Siepin, Jaajo Linnonmaan oikeastaan haukkuvat ihan kaikki, ja parasta tosiaan on jos näille aiheutuu jotain taloudellista vahinkoa niin siitähän riemu repeää.

En tajua, miksi joku on iloinen jos jollakin muulla menee huonosti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut immeiset ovat vain luonnostaan ilkeitä? :/ Tai sit toisille o helpompaa olla ilkee, ku kiltti ja ystävälline. Ei kannata kuunella tuollaiste kiusaajie juttuja. :) M25

Vierailija
2/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahansuopia ovat.   kyllä suomalainen hymyilee kun jollekkin sattuu jotain ikävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän silloin, jos on oikeasti kokemusta siitä että se epäonninen on ollut vaikka ilkeä ihminen. Ei se vahingonilo silloinkaan kaunista kyllä ole, mutta tajuan miksi ihmiset niin tuntevat. Ja ne jotka ovat aina iloisia kun jollain menee huonosti ovat kokemukseni mukaan usein muutenkin pahansuopia.

Vierailija
4/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on vaan moneen junaan. Itse kuulun siihen vahingoniloisten joukkoon.

Iloa se vahingonilokin on!

Vierailija
5/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava ilmoitti päättäväisesti "kyllä vahingonilo on paras ilo ja joka muuta väittää, valehtelee". No myöhemmin kävi selväksi, että haluaa ja pystyy vahingoittamaan rankasti.

Narsistisiin piirteisiin luetaan tuo.

Vierailija
6/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ajattelevat ovat luusereita jotka eivät itse ole savuttaneet elämässään yhtikäs mitään!

Ei ole koulunkäynti kiinnostanut, asunto on haisevassa neukkukuutiossa sossun asiakkaiden seassa, autonsa on ikivanha rotisko, matkoilla ei käydä paitsi ehkä Tallinnassa jne.

Sitten kun tuollaiselle muistuttaa että jokainen on oman onnensa seppä niin nehän sekoavat tyystin. :D

Vierailija
7/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan muille kuin niille, jotka ovat minua kiusanneet. Minua on kiusattu erilaisuudesta ja fyysisestä sairaudesta - ja näistä johtuvasta kaventuneesta elinpiiristä. Sellaista ei voi antaa anteeksi.

Vierailija
8/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain suomalainen luonteenlaatu. Suomalainen on valmis maksamaan 100 euroa että naapuri ei saa 50 euroa

Vierailija
9/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ihmisiä. Noita nyt löytyy joka työpaikalta. Ei kannata välittää. Toi on kuitenkin harmittomampaa kun kiusaaminen.

Vierailija
10/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ajattelevat ovat luusereita jotka eivät itse ole savuttaneet elämässään yhtikäs mitään!

Ei ole koulunkäynti kiinnostanut, asunto on haisevassa neukkukuutiossa sossun asiakkaiden seassa, autonsa on ikivanha rotisko, matkoilla ei käydä paitsi ehkä Tallinnassa jne.

Sitten kun tuollaiselle muistuttaa että jokainen on oman onnensa seppä niin nehän sekoavat tyystin. :D

Eipähän tuollaisilla ilotsijoilla ole paljoa sisältöä elämässä. Juoruaminen on se toinen sisältö vahingonilon lisäksi.

Vierailija
11/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin kuuluu vahingonilo.

Vierailija
12/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiset tyypit ottavat herneen nenäänsä jos joku sanoo heille jotain...

Vierailija
13/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On geeneissä.

Vierailija
14/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on vaan moneen junaan. Itse kuulun siihen vahingoniloisten joukkoon.

Iloa se vahingonilokin on!

Minusta se on agrgessiota.

Vierailija
15/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismiin kuuluu vahingonilo.

Niin muuten kuuluu. Anoppi jaksaa ilkkua ja nauraa ihmisille sekä nauttii jos jollain menee huonosti.

Hänen bravuurinsa on esim haukkua ja ilkkua vieraita kun he ovat lähteneet pois...tyyliin ”näitkö kuinka Leena oli lihonut...” - oikein ilakoi.

Vierailija
16/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on oikein ylimielinen ja leuhka, niin voidaan sanoa että ylpeys käy lankeamuksen edellä. Silloin se vahingonilo on aidointa iloa.

Vierailija
17/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On geeneissä.

Aivan - tyhmyys on geeneissä!

Vierailija
18/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista tyhmyyttä kai se on. Käytännössä, jos riittävän monelle muulle käy huonosti, myös itselle käy huonosti.

Vierailija
19/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut immeiset ovat vain luonnostaan ilkeitä? :/ Tai sit toisille o helpompaa olla ilkee, ku kiltti ja ystävälline. Ei kannata kuunella tuollaiste kiusaajie juttuja. :) M25

Noi tollaset ihmiset on ilkeitä sen takia, koska ite ei pysty samaan tai uskalla toteuttaa sitä omaa unelmaa. Mieheni, kun perusti 22 vuotiaana LVIS firman, niin hänelle naureskeltiin ettei tosta mitään tule ja miksi perustat oman yrityksen. Kun muut oli baarissa, niin mieheni teki töitä ja oikeasti teki paljon. Sitten minua haukuttiin, että en päästä häntä ulos juhlimaan ja asioita alettiin kääntämään minun syyksi. Kun minä en juurikaan käytä alkoholia, niin sitten ei miehenikään. Minä panostin omiin opiskeluihin ja en ole elänyt mieheni rahoilla yhtään päivää. EI meillä ollut rahaa, kun hän alotti firmansa ja minä opiskelin lääkiksessä.

Olimme nuoria ja minä ihastuin miehessäni hänen periksiantamattomuuteensa ja minulle on ihan sama, vaikka olisi normaali, vaikka taksikuski. Mutta mieheni kertoi hänen unelmansa minulle 21 vuotta sitten miten hän elää yli 40 vuotiaana, vaikka väkisin.

Minusta tuli lääkäri ja miehellä on 48 työntekijää omassa firmassa ja hän/me eletään juuri mistä unelmoimme. Minä elän mihin pyrin ja hän elää mihin pyrki ja saavutti ja toteutimme omat unelmat. Nyt ollaan sitten pahimmasta päästä olevia ihmisiä, joilla on talous enemmän kuin kunnossa ja velaton elämä. Kun korona pyörii, niin kaikki toivoo ja nauraa valmiiksi, että konkka tulee miehelleni ja minä sairastun ja kuolen koronaan.

Miehen facebook sivulle hänen nykyään ex kaveri laitto viestin. Vihdoin pääset riistäjä omaa lääkettäsi ja firmasi menee konkurssiin.

Mieheni vastasi hänelle. Olen vastuussa 48 työntekijästä. Minä olen heille mahdollistanut asuntolainat, mökit, talot, matkat, hyvän palkan jne jne ja nyt toivot, että 48 ihmistä kärsii. P.S. Minulla on jo loppuelämäksi rahaa ollut vuosia, mutta 48 ei välttämättä ole ja en tiedä miten palkkansa sijoittanut ja heille en toivo konkurssia. Mutta voin sanoa, että minulla on 48 työntekijälle varakassa missä voin auttaa muutaman kuukauden palkallisesti..

Miehelläni on 157 kaveria, tai no kaveria ja kaveria, mutta 154 heistä peukutti ylös ja sanoi kommentoijalle suoraan, että voisit herätä ja kunnioittaa toista hieman, joka huolehtii muista.

Vierailija
20/37 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole vahingoniloinen näille? :/