Värianalyysiapua
Osaisko joku kertoa mikä vuodenaika mahdollisesti olen? määritelmissä ristiriitaisuuksia. Silmäni ovat ruskean vihertävät, ihoni on aika vaalea, kesällä palan suht helposti, oma hiustenväri ehkä vaalehtavan ruskea, ihan vähäsen ehkä lapsena punertavuutta.
Kommentit (7)
Kannattaisi käväistä ihan analyysissä. Se loppujen lopuksi ei maksa kovin paljoa ja samalla saa meikki- vaate ja koruvinkkejä. Lisäksi voi olla varmempi siitä mikä vuodenaika oikeasti on, kun näkee itsekin peilistä miten ne eri vuodenaikojen huivit vaikuttaa ihon ja silmien sävyyn ja ulkonäköön.
Ne yleisluokittelut hiusten ja silmien mukaan kun ei aina toimi. Esim. punertava sävy hiuksissa voi olla kylmää tai lämmintä punaista. Samoin kalpea ruskettumaton iho voi olla kylmä, lämmin tai neutraali. Ruskeanvihreät silmät voivat näyttää lämpimiltä, sameilta, neutraaleilta, tummilta, tms. Ja kaikki nämä tekijät vaikuttaa siihen mikä vuodenaika on kyseessä, ei voi sanoa vaikka että punertava tukka=kevät tai syksy, ruskeanvihreät silmät=varmaan syksy jne.
Aika vaikea sanoa, ei tiedä ilman kokeilematta liinoja ihon lähellä. Itse olen aika saman värinen, ja olen yllättäen talvi. Tuon värinen voi myös olla kesä tai syksy, riippuu niistä tarkoista ihon ja hiusten ja silmien sävyistä. Itse olin ennen analyysiä luullut olevani joku syksy ja käyttänyt lämpimiä, pehmeitä värejä, mutta kas kummaa, raikkaat ja värikkäät talven värit sopivatkin paljon paremmin.