No nyt potkaisi onni: joku prinssi Emmanuel haluaa tutustua!
Siis apua, pitää äkkiä alkaa sivistämään itseäni ja mitä muuta nyt tulee ottaa huomioon jos seurustelee prinssin kanssa?
Kommentit (48)
Vedätä. Käytä hänen aikaansa mahdollisimman paljon ja pitkään. Ei ansaitse armoa yhtään.
Jos minä joutuisin tuollaisen huijarin kohteeksi, olisin ensiksi oikein ihastunut. Sitten rupeaisin pyytämään rahaa keksityillä verukkeilla kuten "Voitko rakkaani lähettää 500 dollaria kun olen täällä mökillä Laplandissa ja jääkarhu söi lompakkoni?"
Sitten katsottaisiin mistä kana koo.
Ihme kyynikoita täällä. Ihan kuin tuollaista ei voisi oikeasti tapahtua. Ettekö ole lukeneet vanhoja satuja? Niissäkin prinssi aina ihastuu johonkin metsätöllin tyttöön ja hylkää kaikki ylpeät prinsessat ja ylhäiset😍
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyynikoita täällä. Ihan kuin tuollaista ei voisi oikeasti tapahtua. Ettekö ole lukeneet vanhoja satuja? Niissäkin prinssi aina ihastuu johonkin metsätöllin tyttöön ja hylkää kaikki ylpeät prinsessat ja ylhäiset😍
Ooh! Herkät salatut toiveeni saivat tästä uutta tuulta allensa. Se tapahtua voi! Nyt menen silittämään essuni, ja sitten sheivaan "sieltäkin". Jei!
Mulle pisti prinssi William privatililtään seurauspyynnön instassa. Hylkäsin sen ja myöhemmin alko harmittamaan. Ehkä olis pitäny sitten kuitenkin vähän viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle pisti prinssi William privatililtään seurauspyynnön instassa. Hylkäsin sen ja myöhemmin alko harmittamaan. Ehkä olis pitäny sitten kuitenkin vähän viestitellä.
Vaikka sinua ei hän itse kiinnostanutkaan, ajattele nyt, miten paljon olisit voinut kertoa lehdille!
Vierailija kirjoitti:
Hei, haloo? Nyt voisit olla prinsessa!
Voih! Mutta joskus ero on se oikea ratkaisu. Suhteen voi lämmitellä uudelleen menneestä oppineena ja kasvaneena ihmisenä. En usko että everstisi oli uskoton. Oli varmaan vain hämmentynyt lempeän hunajaisesta äänestäsi ja siksi ilmaisunsa takkuili. Voisit vaikka lähettää hänelle kuvan genitaaliherpeksestä, kertoa kaipauksestasi hänen rakkaudentäyteiseen syliinsä ja pyytää häntä heti lennähtämään Suomeen hoivaamaan sinua sairasvuoteellasi. Voimia sisko!