Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt potkaisi onni: joku prinssi Emmanuel haluaa tutustua!

Vierailija
09.10.2020 |

Siis apua, pitää äkkiä alkaa sivistämään itseäni ja mitä muuta nyt tulee ottaa huomioon jos seurustelee prinssin kanssa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun everstini otti myös yhteyttä fb:n kautta. Chattailtiin tovin, ainoa mikä hieman häiritsi oli se, että hän oli kotoisin jostain Milwaukeesta, mutta teki hirveästi kirjoitusvirheitä, englanniksi siinä kun kirjoiteltiin. Rakastuin heti kuitenkin ja pyysin puhelinnumeroa. Sain sen ja soitin facen kautta, pitihän minun kuulla kultani ääni! Oli sitten ihmeissään kun ihmettelin outoa amerikan aksenttiakin. Ensimmäinen rakkaudentäyteinen puhelumme päättyi siihen, että haukuin hänet huijariksi ja vannoin että jos vielä joskus saan kiinni huijauksista niin tulen henkilökohtaisesti paikalle todistamaan oikein rajua rakkauttani. 

Rakkaani sanoi lopettavansa. Epäilen häntä uskottomuudesta.

Voih! Mutta joskus ero on se oikea ratkaisu. Suhteen voi lämmitellä uudelleen menneestä oppineena ja kasvaneena ihmisenä. En usko että everstisi oli uskoton. Oli varmaan vain hämmentynyt lempeän hunajaisesta äänestäsi ja siksi ilmaisunsa takkuili. Voisit vaikka lähettää hänelle kuvan genitaaliherpeksestä, kertoa kaipauksestasi hänen rakkaudentäyteiseen syliinsä ja pyytää häntä heti lennähtämään Suomeen hoivaamaan sinua sairasvuoteellasi. Voimia sisko!

Vierailija
42/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätä. Käytä hänen aikaansa mahdollisimman paljon ja pitkään. Ei ansaitse armoa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä joutuisin tuollaisen huijarin kohteeksi, olisin ensiksi oikein ihastunut. Sitten rupeaisin pyytämään rahaa keksityillä verukkeilla kuten "Voitko rakkaani lähettää 500 dollaria kun olen täällä mökillä Laplandissa ja jääkarhu söi lompakkoni?" 

Sitten katsottaisiin mistä kana koo.

Vierailija
44/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyynikoita täällä. Ihan kuin tuollaista ei voisi oikeasti tapahtua. Ettekö ole lukeneet vanhoja satuja? Niissäkin prinssi aina ihastuu johonkin metsätöllin tyttöön ja hylkää kaikki ylpeät prinsessat ja ylhäiset😍

Vierailija
45/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyynikoita täällä. Ihan kuin tuollaista ei voisi oikeasti tapahtua. Ettekö ole lukeneet vanhoja satuja? Niissäkin prinssi aina ihastuu johonkin metsätöllin tyttöön ja hylkää kaikki ylpeät prinsessat ja ylhäiset😍

Ooh! Herkät salatut toiveeni saivat tästä uutta tuulta allensa. Se tapahtua voi! Nyt menen silittämään essuni, ja sitten sheivaan "sieltäkin". Jei!

Vierailija
46/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pisti prinssi William privatililtään seurauspyynnön instassa. Hylkäsin sen ja myöhemmin alko harmittamaan. Ehkä olis pitäny sitten kuitenkin vähän viestitellä.

Vierailija
47/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle pisti prinssi William privatililtään seurauspyynnön instassa. Hylkäsin sen ja myöhemmin alko harmittamaan. Ehkä olis pitäny sitten kuitenkin vähän viestitellä.

Vaikka sinua ei hän itse kiinnostanutkaan, ajattele nyt, miten paljon olisit voinut kertoa lehdille!

Vierailija
48/48 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, haloo? Nyt voisit olla prinsessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi