Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teillä syödään/syötiin tänä iltana? Entä juotiin?

Vierailija
31.12.2013 |

Lohkoperunoita ja nakkeja, perunasalaattia, vihersalaattia. Olutta ja kuohuviiniä. Limua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä oli tonnikalasalaattia, perunasalaattia (itse tehtyä sekin) pikkunakkeja ja itse tehtyä makeampaa kotikaljaa. Nyt uunissa itse kastikkeetkin tehty lasagne ja ollaan naukkailtu orginal lonkeroa ja valkoviiniä. Kyllä alkaa jo hiukomaan, nam

Vierailija
2/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa tehtiin ja olutta sen kanssa, lapsilla limpparia. Salaattia lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:03"]

Päivällä oli tonnikalasalaattia, perunasalaattia (itse tehtyä sekin) pikkunakkeja ja itse tehtyä makeampaa kotikaljaa. Nyt uunissa itse kastikkeetkin tehty lasagne ja ollaan naukkailtu orginal lonkeroa ja valkoviiniä. Kyllä alkaa jo hiukomaan, nam

[/quote]

Oliko viinikin itse tehtyä...?

Vierailija
4/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tortilloja ja ruokajuomina vesi ja maito. Kun mies tuli kotiin, väsäsi meille itsetehdyt ja grillatut hampurilaiset. Mies joi olutta, minä vettä ja lapset mehua ja maitoa.

Vierailija
5/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuotIIn? Meillä vasta juodAAn.

Vierailija
6/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut janssoninkiusausta. Se on meidän perineinen uudenvuodenruok! En tiedä, miksi. Näin oli jo kun olin lapsi.

Huomenna on lihapullia ja varmaan perunasalaattiasinappikastikkeella tai pestokastikkeella.

Vierailija
7/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä lämmitin..mies söi lanttulaatikon loppua...ja yksi siideri. Kahvit & joulutortut, muutama konvehti ja yksi siideri. Siinä hienon perheemme ateria. Olin itse  lomalla tänään. Mies söi normilounaan töissä. Ai. Oli unotua. Yksi omena vielä. Ja mies kävi juuir purkkakipolla. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
8/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tietysti tehdäänne nakitkin itse...

Ja meillä on oma viinitila ranskassa, joten viinikin on tehty ihan itse.

Jopa vissykin on itse tehtyä. Ostettiin katsokaas tooosi fiini sodastream.

Vierailija
9/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:03"]

[/quote]

Oliko viinikin itse tehtyä...?

[/quote]

Kotona vanhemmat ennen teki, mut itse haen kyl Alkosta :b

Vierailija
10/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tietysti tehdäänne nakitkin itse...

Ja meillä on oma viinitila ranskassa, joten viinikin on tehty ihan itse.

Jopa vissykin on itse tehtyä. Ostettiin katsokaas tooosi fiini sodastream.

Vierailija
11/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa, perunasalaattia, puolukkahilloa, vihersalaattia, minulle yksi siideri, miehelle olut, lapsille limut

Vierailija
12/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa, perunasalaattia, puolukkahilloa, vihersalaattia, minulle yksi siideri, miehelle olut, lapsille limut

Vierailija
13/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:19"]

[/quote]

Maksalaatikon kanssa siideri ja olut? Oikeesti?

Vierailija
15/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kylmäsavulohta ja keitettyjä perunoita, kasviksia, keitettyjä nakkeja ja perunasalaattia. Juomana kaikilla kokista.

Vierailija
16/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällisellä perunamuusia, herneitä ja paistia. Äsken hot doggeja nakeilla ja salaatilla, juomaksi molemmilla vettä ja teinillä maito.

Vierailija
17/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin päivällä lounaalla intialaisessa ravintolassa. Kotona iltapalalla on lohipiirakkaa ja salaattia. Juomana vettä, mehua ja limua.

Vierailija
18/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunoita niihin täytteenä kana, savulohta, jauhelihaa. Salaattia, erilaisia dippejä. Tortilloja. Viiniä, kivennäisvettä, limpparia, siideriä. Illaksi juustopöytä ja hedelmiä. Kahvia ja konjakkia.

Vierailija
19/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikon kanssa siideri ja olut, kyllä. Ihan hyvää oli :) Ei juoda kovin usein, joten vaihtelu virkistää. Tarkoitan harvakseltaa juomisella sitä, että mäyräkoira kestää miehellä vuoden ja mulla ei mene edes sitä vertaa siideriä. Nyt tuli sellainen olo, että siideri voisi maistua ja mies otti seuraksi oluen. maksalaatikon kanssa sillä ei ollut mitään tekemistä, sattumaa että niitä syötiin ja juotiin samalla aterialla.

Vierailija
20/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja, ranskalaisia ja perunasalaattia ja sit pitsaa limpparilla alas huuhdeltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi