G: Minkälaista ihmistä kadehdit?
Kommentit (9)
Itse olen aivan vainoharhainen kaikessa mikä liittyy minuun. Jos joku esim. kadulla katsoo, olen ihan varma että hän katsoo siksi kun jotain on vialla. Sama juttu jos jotkut lähelläni alkaa nauramaan, luulen että ne nauraa mulle kun olen lihava tms.
Ei kersku, ja osaa iloita toisen onnesta. Tähän on vielä itelläni matkaa, vaikkei paljoa.
itsekin tahtoisin väh. 6 lasta, mutta voimat ei millään riitä :(
itsellä 3 lasta ja voimat ihan lopussa..
Oma elämäsi voi olla aivan yhtä ihanaa, ellei ole sitä jo! Tartu pieniin hetkiin! Ota riskejä! Rakasta ja anna toisten rakastaa!
Pitää vain uskaltaa. Siten olen saanut uusia ystäviä, huomannut uusia lempiruokia, alkanut viihtyä kotona paremmin (uskalsin antaa kotini sisustuksen uudelleen järjesteltäväksi), oppinut uusia asioita taiteen saralta kun heittäydyin ennakkoluulottomaksi jne.
Olla positiivinen ja nähdä kaikessa (tai no miltei) kaunista ja hyvää. Ihanan kepeä tunne! Kun päivän ilonaiheeksi riittää puhtaan pyykin tuoksu tai tuntemattoman palleroisen hymy rattaista kadulla. Huolehtii itsestään ja rakkaistaan ja tekee muillekin hyvää. Se riittää onneen. :)
p.s. K, sinua kiitän siitä, etten tule kuolemaan rakastumatta. ;)
Itse olen liian kovia kokenut etten osaa aina ajatella kovin hyvää ihmisistä.
niin kadehdin niitä jotka porhaltaa pyörällä ohi. Hitsi, et pääsevät helpolla, mut silti vaan juoksen ja juoksen. Kun tiedän, että siitä tulee kuitenkin aina se hyvä olo palkkioksi :)
Olen onnellinen. Mikä ihana tunne se onkaan! Elämäni ei ole missään mielessä täydellistä ja varmasti siitä moni löytää paljonkin parantelun varaa, mutta juuri nyt olen tyytyväinen tähän kaikkeen juuri näin!
Tämä on ollut aivan uskomattoman kaunis ja vivahteikas kesä! Edessäni avautuu lukemattomia mahdollisuuksia ja mikään ei paina kivenä rinnassa.