Miten mies voi tulla jännemmäksi?
Kommentit (33)
Linnatuomio väkivaltarikoksesta on hyvä alku.
Ei kannata ettei lähde lapasesta kuten breivikillä siinä vasta jännä kaveri
Ryhdy soittamaan kitaraa tai ainakin hanki yksi kotiseinälle luodaksessi kuvaa "villistä rokkarista"
Vierailija kirjoitti:
Ole persu.
Lisää ihmisen jännyyttä miten?
Kohtele naista mahdollisimman kusipäisesti. Sellainen sanontakin on, että ”mikä niissä kusipäissä kiih ottaa?”
Uskokaa: naiset ei halua sitä jännyyttä. Itsevarmuutta halutaan. Eka askel: älä ny hele sentään kysele tollasta vauvapalstalla!
Mäkin oon aina saanut valita mieleiseni miehen. Pitkälti siksi, että pidän itsestäänselvänä että mä oon se, joka valitsee. Meanwhile paljon kauniimmat naiset itkee kun heitä pidetään huonosti.
Sulla on yks elämä, elä se niin kuin haluat älälä jää miettimään, mitä random ohikulkija on siitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa: naiset ei halua sitä jännyyttä. Itsevarmuutta halutaan. Eka askel: älä ny hele sentään kysele tollasta vauvapalstalla!
Mäkin oon aina saanut valita mieleiseni miehen. Pitkälti siksi, että pidän itsestäänselvänä että mä oon se, joka valitsee. Meanwhile paljon kauniimmat naiset itkee kun heitä pidetään huonosti.
Sulla on yks elämä, elä se niin kuin haluat älälä jää miettimään, mitä random ohikulkija on siitä mieltä.
Miksi naiset sitten valittavat baarissa itsevarmasti lähestyvistä setämiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitten valittavat baarissa itsevarmasti lähestyvistä setämiehistä?
Jos et käy iholle tai ole törkeä, mitä kauheaa tapahtui? Todennäköisemmin se itsevarma on lopulta tyytyväinen.
Kokeile huumeita, esimerkiksi laadukkaan kokaiinin tuoma tunne on kuin omistaisi koko Euroopan.
Liity rikollisjärjestöön jossa aloitat pohjalta, todista kyvykkyytesi bisneksessä ja nouse hierarkiassa ylöspäin. Katutason hommatkin ovat aluksi jännittäviä kun pääsee perimään velkoja ja tekemään kauppoja.
Pukeudu jännittävästi ja tatuoi keho.
Seurustele jännittävän naisen kanssa ja rakenna lihasta.
Hakeudu jatkuvasti vaarallisiin tilanteisiin, joissa keho alkaa tuottaa adrenaliinia
Tee jotain typerää älä kadu ollenkaan vaan naura, uhku itsevarmuutta ja elämän iloa.
Ei mitenkään, se on synnynnäislahja.
Mikä tää jännä juttu o täl sivul? :o Aina sillon tällön tulee tuo vastaan, ja mie en ymmärrä. Jännästä tulee mieleen se Pasilan hahmo, joka piti kaikkee jännänä. :D Vois kattoo sitä pitkästä aikaa, jos sitä saa ostettuu tai katottuu jostaki. :) M25
Ota tribaalitatska.