Miten mies voi tulla jännemmäksi?
Kommentit (33)
Etsit vaan oman Monnin ja alat imitoida päivittäistasolla. Jännäpojan ei pidä vältellä alituista jännittämistä, koska naamari putoilee ja repeilee herkästi.
Mieehen vetovoima naiseeen perustuu esiim matalaan ääneen ja rationaaaliseen itsevarmuuuteen. Etttä nainen aistiii että tässä on mies johoon voiiin luottaa.
Itselleni nahkahousut toivat semmoista jännämiesasennetta. Tuntuu tosin että lähinnä vanhemmat naiset vilkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Mieehen vetovoima naiseeen perustuu esiim matalaan ääneen ja rationaaaliseen itsevarmuuuteen. Etttä nainen aistiii että tässä on mies johoon voiiin luottaa.
Toiinen on esiim jos naiinen näkee miehen työntämässä lastenvaunuja ja huomaaa että joku on jo kertallleen luottanut häneen, että häneen voi luottaa udelleen. Tai talutttamassa koiraa ja tekeee päätelmiä siiitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa: naiset ei halua sitä jännyyttä. Itsevarmuutta halutaan. Eka askel: älä ny hele sentään kysele tollasta vauvapalstalla!
Mäkin oon aina saanut valita mieleiseni miehen. Pitkälti siksi, että pidän itsestäänselvänä että mä oon se, joka valitsee. Meanwhile paljon kauniimmat naiset itkee kun heitä pidetään huonosti.
Sulla on yks elämä, elä se niin kuin haluat älälä jää miettimään, mitä random ohikulkija on siitä mieltä.
Miksi naiset sitten valittavat baarissa itsevarmasti lähestyvistä setämiehistä?
No siksi kun setämiehet ovat aivan väärän kohderyhmän kimpussa. Sellaisen joka saa setämiehestä oksennusrefleksin. Kun setämies menee itsevarmasti lähestymään ikäistään naista, aivan varmasti ei valiteta.
Vierailija kirjoitti:
Osta mopo.
Minulla on mopo (oletan että mp:stä kyse). En muuttunut yhtään jännemmäksi!
M38
Ette tiedä yhtään mitään oikeasta Jännämiehestä. Nysvät vain höpäjävät niistä ilman omakohtaista kokemusta.
Sovi treffit jonkun palstanaisen kanssa ja kuse miehekkäästi hänen päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Pärskistä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärskistä 🤣
Mies saisi voimaannuttavan kokemuksen ja palstanainen ansionsa mukaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärskistä 🤣
Mies saisi voimaannuttavan kokemuksen ja palstanainen ansionsa mukaan. 😀
Hear, hear!
Entä jos jännänainen on kovempu luu?
Löytyy varmaan sullekin joku kilttityttö. J ännätytöt ei tykkää yhtään kitisijöistä.