Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuttaviesi tai ystäviesi ylipainolla merkitystä sinulle?

Vierailija
31.12.2013 |

Onko tuttaviesi ylipainolla sinulle merkitystä? Häiritseekö sinua esimerkiksi työkaverin ylipaino tai pidätkö hoikkaa ystävää mukavana? Onko miellyttävämpää käydä kahvilla sellaisella sukulaisella, joka ei ole ylipainoinen?

Kerro mielipiteesi. 

T. Nainen 167/55

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä painoilla tai taloudellisislla asioilla tms. 

Mutta jos ylipainoinen jatkuvasti valittaa vaivoja/ongelmia, mitkä ylipaino aiheuttaa, en jaksa olla empaattinen. Sama juttu, jos valittaa rahapulaa mutta rahan käyttö täysin holtitonta, ei jaksa myötäelää.

Vierailija
22/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:11"]Kyllä minulle on tärkeää että ystäväni huolehtivat itsestään eivätkä päästä itseään lihomaan. Enhän haluaisi sellaistakaan ystävää joka on alkoholisti, käyttää huumeita tai on väkivaltainen.

[/quote]

Olet helvetin sairas päästäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taida olla yhtään kunnolla ylipainoista ystävää tai tuttavaa... Muutama pulleampi ihminen on ja heidän kanssa ongelma on nimenomaan se kun pitää varoa sanojaan! Varsinkin kun itse on tällainen himoliikkuja ja fitnessihminen, niin tosiaan helposti pääsee suusta kommentteja, jotka tällainen ylipainoinen voi ottaa itseensä. No, ehkä sen vuoksi heitä ei niin monia lähipiirissä olekaan...

Sinänsä minua ei haittaa eikä hävetä kenenkään toisen paino. 

Vierailija
24/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sairas yksilö rinnastaa huumeidenkäytön, alkoholismin ja pahoinpitelyn??

Vierailija
25/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:18"]

Ei ole merkitystä painoilla tai taloudellisislla asioilla tms. 

Mutta jos ylipainoinen jatkuvasti valittaa vaivoja/ongelmia, mitkä ylipaino aiheuttaa, en jaksa olla empaattinen. Sama juttu, jos valittaa rahapulaa mutta rahan käyttö täysin holtitonta, ei jaksa myötäelää.

[/quote]

Näinpä. Ja asia on niin arka paikka, että neuvojakaan ei tohdi antaa. Ei vain jaksa kuunnella sitä ikuista valitusta, mitään muutosta ei elämäntavoissa näy. 

Vierailija
26/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:21"]Millainen sairas yksilö rinnastaa huumeidenkäytön, alkoholismin ja pahoinpitelyn??

[/quote]

Korjaus. Siis rinnastaa lihavuuden noihin! Painolla ei ole merkitystä luonteeseen. Tai näemmä on. Joistakin laihoista tulee mielisairaita

Vierailija
27/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihakaan pidä itsestään huolta. Alipaino altistaa monille sairauksille

Vierailija
28/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:43"]

Onko tuttaviesi ylipainolla sinulle merkitystä? Häiritseekö sinua esimerkiksi työkaverin ylipaino tai pidätkö hoikkaa ystävää mukavana? Onko miellyttävämpää käydä kahvilla sellaisella sukulaisella, joka ei ole ylipainoinen?

Kerro mielipiteesi. 

T. Nainen 167/55

[/quote]

Häiritsee kun pelkään että ystäväni kuolee nuorena ja lapsensa jää ilman äitiä. En ymmärrä miten hän ei itse näe miten vaarallisen kokoinen on. Elämä ei ole itsestäänselvyys, se voi loppua.

Vierailija
29/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla on myös äkkikuoleman riski sama kuin lihavilla. Myös normaalipainoinen voi kuolla koska vain

Vierailija
30/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiinnosta muiden paino. Korkeintaan jos jollain on haittaa ylipainosta, niin saatan toivoa että saisi painoa tiputettua ihan itsensä takia.

Pakko sanoa, että jos jotain tosissaan häiritsee toisen ylipaino noin paljon ja jaksaa tällaisella asialla mieltään vaivata, niin pidän sellaista ihmistä vähän sairaana...

168/53

Vierailija
31/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:43"]

Kerro mielipiteesi. 

T. Nainen 167/55

[/quote]

Pyrin välttämään kanssakäymistä ylipainoisten kanssa. Jos joudun tekemisiin, muistutan AINA ylipainon mukana tulevista vaaroista sekä ylipainon aiheuttamasta sosiaalisesta vammaisuudesta.

Vierailija
32/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaino on myös sairaus ja aiheuttaa terveysriskejä.Alipainoisen sydänpysähdysriski on sama kuin ylipainoisella.

Vierailija
33/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat kipusivat (hankalasti) taas barrikadeille hassuine argumentteineen kolmoisleuat väpättäen. 

Vierailija
34/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:43"]

Kerro mielipiteesi. 

T. Nainen 167/55

[/quote]

Pyrin välttämään kanssakäymistä ylipainoisten kanssa. Jos joudun tekemisiin, muistutan AINA ylipainon mukana tulevista vaaroista sekä ylipainon aiheuttamasta sosiaalisesta vammaisuudesta.

[/quote]

Oletko psykopaatti vai onko sinulla käytöshäiriö? Sosiaaliset taidot ovat ainakin nolla.

Terv. Bmi 21 ja psyykkisesti terve

Vierailija
35/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:43"]

Kerro mielipiteesi. 

T. Nainen 167/55

[/quote]

[/quote]

Onko sulla asperger?

Vierailija
36/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:41"]Lihavat kipusivat (hankalasti) taas barrikadeille hassuine argumentteineen kolmoisleuat väpättäen. 

[/quote]

Olen itse hoikka, mutta tunnen myötähäpeää laihojen ja tyhmien puolesta, kun luen tätä ketjua.

Vanha sanonta kuuluu: Miksi monet huolehtivat ulkonäöstään, kun heidän pitäisi murehtia aivoistaan?

Vierailija
37/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kun eivät tee lihavuudestaan/laihdutuksesta mitään numeroa. No yksi vähän ärsyttää tai enemmänkin ehkä huolestuttaa kun on jatkuvasti sairaana ja valittaa huonosta terveydestään mutta elämäntavat on aivan kamalat ja voisi tehdä paljon vain muuttamalla niitä.

Vierailija
38/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:48"]Ei haittaa kun eivät tee lihavuudestaan/laihdutuksesta mitään numeroa. No yksi vähän ärsyttää tai enemmänkin ehkä huolestuttaa kun on jatkuvasti sairaana ja valittaa huonosta terveydestään mutta elämäntavat on aivan kamalat ja voisi tehdä paljon vain muuttamalla niitä.

[/quote]

Mulla ystävänä nainen, joka äärimmäisen laiha. AINA kipeänä (flunssa, kuume) . Ei ole vastustuskykyä.Työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
39/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja minun ystävä (laiha) syö montaa lääkettä, vetää sätkää, aina kipeänä. Vittuilee minulle painosta (en juo, en polta, en sairastele ikinä)

Vierailija
40/58 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ot, mutta ei mun ystäväpiirissä paino ja kodin sotkuisuus korreloi mitenkään keskenään, toisin kuin jonkun muun kommentissa. Sotkuisimmat kodit on itse asiassa niillä, joilla on eniten kodin ulkopuolista elämää, eikä vaan aikaa ja kiinnostusta olla koko ajan puunaamassa kotiaan. Meillä on aina siistiä, mutta mulla ei nyt olekaan juuri elämää. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi