En ole meikannut vuosiin, nyt pitäisi
Laitetaanko alaripsiin ripsiväriä nykyään ollenkaan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mullekin ikuisuuskysymys 😂 omat alaripset on niin pitkät että tulee hämähäkkifiilis
Mulla ei ole kyllä kovin paljon niitäkään. Kysymys tuli siitä mieleeni, kun käyn sentään toisinaan ottamassa ripsiin kestoväriä, eikä sitä ole laitettu alaripsiin, tai ei ainakaan huomaa, että olisi. :D ostin oikein uuden ripsivärin nyt, kun en muista onko minulla edes minkäänlaista tai kuinka vanha se on.
ap
Kestovärjäyksestä sen verran, että oikeaoppisesti silmän alle laitettava silikoni tms. suoja tulee asettaa niin, että alaripset tulee suojan päälle. Kun silmäluomi laitetaan kiinni yläripset laskeutuu suojan ja siinä lepäävien alaripsien päälle ja näin ollen yläripsiin levitettävä värimassa tarttuu myös alaripsiin. Niihin ei siis erikseen laiteta kestoväriä.
Minä värjäytän ripset kampaajalla käydessäni ja siinä välissä laitan itse itselleni ja kyllä mulla tulee alaripsiin aina väriä.
Alaripsien meikkaamisesta sen verran, että näin 47-vuotiaana laitan kyllä alaripsiin ripsaria, mutta vain yhden yhden kevyen kerroksen, kun taas yläripsiin laitan kaksi kerrosta. Käytän myös alaripsiin eri ripsaria eli sellaista, missä on mahdollisimman pieni harja ja kevyt massa, ylripsiin isoharjaista ja tuuhentavaa ripsaria. Sun ei nyt tietenkään kannata kahta ripsaria ostaa, kun yksin ehtii mennä pilalle vähällä meikkaamisella, mutta vinkiksi niille, jotka meikkaavat päivittäin :)
Kiitos sinullekin! Ostin sellaisen missä on pieni harja, enköhän minä sillä selviä.
Ehkä varmuudeksi kannattaa kertaalleen kokeilla kotona ennen h-hetkeä, ettei sitten kiireessä kädet täristen huomaa, että joo-o on tästä tosiaan aikaa :D
Hyvä ajatus. :D Ja sitten voi olla, että kyynel tilaisuudessa herahtaa silmästä olen ihan draculan morsian (tai ehkä anoppi kuitenkin) tuota pikaa. :D :D
Mitä ihmettä? Tää palsta on ’’viisi vuotta sitten’’ osiossa ja tää on julkaistu 2020 :D
Ehkä varmuudeksi kannattaa kertaalleen kokeilla kotona ennen h-hetkeä, ettei sitten kiireessä kädet täristen huomaa, että joo-o on tästä tosiaan aikaa :D