Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole meikannut vuosiin, nyt pitäisi

Vierailija
09.10.2020 |

Laitetaanko alaripsiin ripsiväriä nykyään ollenkaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mullekin ikuisuuskysymys 😂 omat alaripset on niin pitkät että tulee hämähäkkifiilis

Vierailija
2/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mullekin ikuisuuskysymys 😂 omat alaripset on niin pitkät että tulee hämähäkkifiilis

Mulla ei ole kyllä kovin paljon niitäkään. Kysymys tuli siitä mieleeni, kun käyn sentään toisinaan ottamassa ripsiin kestoväriä, eikä sitä ole laitettu alaripsiin, tai ei ainakaan huomaa, että olisi. :D  ostin oikein uuden ripsivärin nyt, kun en muista onko minulla edes minkäänlaista tai kuinka vanha se on. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kyllä kovin paljon niitäkään. Kysymys tuli siitä mieleeni, kun käyn sentään toisinaan ottamassa ripsiin kestoväriä, eikä sitä ole laitettu alaripsiin, tai ei ainakaan huomaa, että olisi. :D  ostin oikein uuden ripsivärin nyt, kun en muista onko minulla edes minkäänlaista tai kuinka vanha se on. 

ap

Ripsiväri pitää uusia joka 6 kk.

Vierailija
4/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ripsiväri pitää uusia joka 6 kk.

Joo, siksi ostinkin uuden, kun en ole pitkään aikaan meikannut, enkä tiennyt onko minulla edes sitä. 

Vierailija
5/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyylistä ja iästä. Jos olet yli 40, niin ei välttämättä kannata, koska se vain korostaa silmien roikkumista.

Vierailija
6/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi panna alaripsiinkin, mutta jos ei ole enää ihan parikymppinen, ei ehkä kannata. Se luo varjon silmien alapuolelle ja vetää ilmettä alaspäin, etenkin jos silmät on sen malliset, että muutenkin ilme voi olla suruisa.

Vierailija
7/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tyylistä ja iästä. Jos olet yli 40, niin ei välttämättä kannata, koska se vain korostaa silmien roikkumista.

Okei, olen reilusti yli 40 enkä mikään kedon kukkanen, joten laitan siis vain yläripsiin. Kiitos. :) 

Vierailija
8/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä voi panna alaripsiinkin, mutta jos ei ole enää ihan parikymppinen, ei ehkä kannata. Se luo varjon silmien alapuolelle ja vetää ilmettä alaspäin, etenkin jos silmät on sen malliset, että muutenkin ilme voi olla suruisa.

Kiitos sinullekin. :)

Vierailija
9/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei laiteta, paitsi jos haluaa

Vierailija
10/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita alaripsiin väriä, jotkut laittaa. Että taitaa olla maku asia. Ripsivärin lisäksi laitan bb-voidetta ja huulirasvaa, joskus poskipunaa. Siinä on minun arkimmeikki. Juhliin laitan vielä silmönrajaukset, luomiväriä ja huulipunaa.

Vierailija
11/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan testaamalla voit kokeilla. Mä laitan (vaikka olen jo 45), mutta en koko pituuteen, kun muuten tuntuu epäsuhdalta ylä- ja alaripset. Mutta jos laitan rispiväriä alaripsiin ihan niiden latvoihin asti, tulee juuri se hämäkkifiilis.

Vierailija
12/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän stressaa, kun nyt pitää edes yrittää laittautua. :O

ap

Vierailija
13/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun muka nyt yhtäkkiä pitää meikata?

Vierailija
14/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sellainen tilaisuus, johon edes minä en kehtaa mennä aivan näin naturellina.  Jos meinaat seuraavaksi haukkua minun jotenkin, niin ei tarvitse, kiitos. Kunhan kysyin ja sain jo vastauksia, kiitos teille. 

Vierailija
15/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan myös alaripsiin, ja olen jo yli viiskymppinen. Käytän muutenkin aika paljon meikkiä, ja minusta olisi outoa jättää alaripset värjäämättä. En piittaa varjoista tai hämähäkkiefekteistä, mun ikä näkyy kyllä muutenkin, ei sitä paljon alaripsien värittömyys pelasta.

Vierailija
16/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sellainen tilaisuus, johon edes minä en kehtaa mennä aivan näin naturellina.  Jos meinaat seuraavaksi haukkua minun jotenkin, niin ei tarvitse, kiitos. Kunhan kysyin ja sain jo vastauksia, kiitos teille. 

Ööö, no en todellakaan meinaa haukkua. Mistä tuollaisen ajatuksen sait? Kunhan ihmettelin, miksi yleensä meikkaamaton vuosien tauon jälkeen yhtäkkiä kokee pakonomaisen tarpeen meikata. Itse en 36-vuotisen elämäni aikana ole vielä törmännyt tilaisuuteen, johon kokisin tarvetta meikata. Mutta ei minulla tietenkään ole mitään ongelmaa sen suhteen, jos muut haluavat meikata. 

Vierailija
17/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, no en todellakaan meinaa haukkua. Mistä tuollaisen ajatuksen sait? Kunhan ihmettelin, miksi yleensä meikkaamaton vuosien tauon jälkeen yhtäkkiä kokee pakonomaisen tarpeen meikata. Itse en 36-vuotisen elämäni aikana ole vielä törmännyt tilaisuuteen, johon kokisin tarvetta meikata. Mutta ei minulla tietenkään ole mitään ongelmaa sen suhteen, jos muut haluavat meikata. 

Okei, tuo muka-sanan käyttösi antoi ymmärtää, että sinulla on asiasta kyllä mielipide ja niinhän sinulla onkin. Ei tässä mistään pakonomaisuudesta ole, ihan siitä että ajattelin nyt koittaa hieman ehostautua. :)

Vierailija
18/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan myös alaripsiin, ja olen jo yli viiskymppinen. Käytän muutenkin aika paljon meikkiä, ja minusta olisi outoa jättää alaripset värjäämättä. En piittaa varjoista tai hämähäkkiefekteistä, mun ikä näkyy kyllä muutenkin, ei sitä paljon alaripsien värittömyys pelasta.

Usko pois, sinun ikäiset meikkaavat samalla tavalla kun 80-luvulla. Te olette jumahtaneet siihen ”tuttuun ja turvalliseen” tyyliin. Se ei näytä hyvälle kun teidän ikäiset laittaa alaripsiin meikkiä. Ei ei ei ei.. Se ei todellakaan näytä hyvälle, vaan just ihan muuta.

Vierailija
19/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, sinun ikäiset meikkaavat samalla tavalla kun 80-luvulla. Te olette jumahtaneet siihen ”tuttuun ja turvalliseen” tyyliin. Se ei näytä hyvälle kun teidän ikäiset laittaa alaripsiin meikkiä. Ei ei ei ei.. Se ei todellakaan näytä hyvälle, vaan just ihan muuta.

Lol!

Tiedätkö miltä näyttää 80-luvun meikkityyli?? Et taatusti näe sellaista kenelläkään nykyään.

Tarkoitat 90-luvun tyyliä, googleta, 50v ikäiset oli silloin nuoria.

Vierailija
20/43 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tuo muka-sanan käyttösi antoi ymmärtää, että sinulla on asiasta kyllä mielipide ja niinhän sinulla onkin. Ei tässä mistään pakonomaisuudesta ole, ihan siitä että ajattelin nyt koittaa hieman ehostautua. :)

Käytin ilmaisuja "muka pitää" ja "pakonomainen", koska oma ilmaisusi "nyt pitäisi" kuulosti minun korvaani siltä, että vähän vastentahtoisesti olet nyt meikkaamassa, koska koet jostain syystä että on pakko. Näin kirjoittaessa tulee näköjään helposti väärinkäsityksiä. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut moittia tai muutenkaan ikävässä sävyssä "hyökätä" sinua vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän