Komissio selvittämään Trumpin mielenterveys?
Demokraatit vaativat Trumpin mielentilan selvittämistä - ”irtaantunut todellisuudesta”
Trump haukkui kilpailijoidensa lisäksi oman väkensä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1a8958c-90e0-490d-917f-ddbbacc1188b
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on Obaman luomus, hän mahdollisti Trumpille presidenttiyden. Eikö enemmin Obaman pääkoppa pitäisi tutkia?
Mitä Obama teki mielestäsi väärin?
"Obama was a war criminal that destroyed the lives of millions of children by dropping more than 100,000 bombs on 8 different countries throughout his entire presidency."
Ei voi käsittää miten se sai Nobelin "rauhasta".
Se mitä olen kristittyjen palstoja seurannut, ainoa asia miksi monet heistä kannattavat Trumpia, on tämän aborttivastaisuus (tällä hetkellä myös korkeimman oikeuden tuomarivalinta). Muuten monet eivät allekirjoita tämän käytöstä ja arvoja. Minä en ymmärrä, miksi eivät ole pystyneet asettamaan parempaa vastaehdokasta Trumpille, sellaista, joka vastaisi heidän arvojaan paremmin. Onko USA:n poliittinen järjestelmä todella niin mätä, että on turha edes yrittää mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump syytti Obamaa ”suurimmasta poliittisesta rikoksesta Amerikan historiassa”
Milloinhan mies vihdoin paljastaa mistä rikoksessa on kyse?
Jos et ymmärrä mikä on OBAMAGATE, niin sinulle on tehty täydellinen video, joka opettaa sen alle KAHDESSA MINUUTISSA:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1296219101623459841
Et jaksa lukea pitkiä artikkeleita aiheesta, mutta jaksat katsoa 101 sekuntia kestävän videon ja tiedät mikä on OBAMAGATE.
Nyt ymmärrät, eikö olekin karmeaa mitä ne teki?
Kirjoita tähän omin sanoin, lyhyesti ja ytimekkäästi, mikä sinun mielestäsi nk. Obamagate on, äläkä linkittele videopätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan Trump-kannattajien mielenterveys tulisi tutkia myös.
Kyllä ne arvioidaan TE-toimistossa samalla kun siellä asioivat
Öh ja olet itse tässä jotenkin parempi? Haukkuessasi muita vauva palstalla lounas aikaan? 🤔 Jotain kaksinaismoralistista tässä on. Perus suomalainen "muut on nii tyhmii" 😅 😅
Ite en ikinä pidä muiden haukkuja yhtään sen parempina.
Se mitä olen kristittyjen palstoja seurannut, ainoa asia miksi monet heistä kannattavat Trumpia, on tämän aborttivastaisuus (tällä hetkellä myös korkeimman oikeuden tuomarivalinta). Muuten monet eivät allekirjoita tämän käytöstä ja arvoja. Minä en ymmärrä, miksi eivät ole pystyneet asettamaan parempaa vastaehdokasta Trumpille, sellaista, joka vastaisi heidän arvojaan paremmin. Onko USA:n poliittinen järjestelmä todella niin mätä, että on turha edes yrittää mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump syytti Obamaa ”suurimmasta poliittisesta rikoksesta Amerikan historiassa”
Milloinhan mies vihdoin paljastaa mistä rikoksessa on kyse?
Jos et ymmärrä mikä on OBAMAGATE, niin sinulle on tehty täydellinen video, joka opettaa sen alle KAHDESSA MINUUTISSA:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1296219101623459841
Et jaksa lukea pitkiä artikkeleita aiheesta, mutta jaksat katsoa 101 sekuntia kestävän videon ja tiedät mikä on OBAMAGATE.
Nyt ymmärrät, eikö olekin karmeaa mitä ne teki?
Kirjoita tähän omin sanoin, lyhyesti ja ytimekkäästi, mikä sinun mielestäsi nk. Obamagate on, äläkä linkittele videopätkiä.
Kyllä sinun keskittymiskyky riittää 101 sekuntia kestävään videoon.
Pidempiä kirjoituksia ei kukaan tee ketjuun, joka poistuu viiden minuutin sisällä (tietäen tämän palstan).
Onhan siellä toinenkin ehdokas, jonka terveydentila vaatisi tutkimusta...
Vierailija kirjoitti:
Öh ja olet itse tässä jotenkin parempi? Haukkuessasi muita vauva palstalla lounas aikaan? 🤔 Jotain kaksinaismoralistista tässä on. Perus suomalainen "muut on nii tyhmii" 😅 😅
Ite en ikinä pidä muiden haukkuja yhtään sen parempina.
Tästä vuodatuksesta ei saanut mitään selkoa. Palataan asiaan maanantaina kun olet taas seuraavan kerran selvinpäin
Syrjäyttämishankeet alkoivat heti 2016, jolloin Trumpia syytettiin siitä, että hän oli pyytänyt Venäjää apuun presidentin vaaleissa. Alkoi 2- vuotinen, 20 miljoonaa maksava ns Muller tutkinta, jossa Venäjän vaikuttamisen lisäksi pyrittiin löytämään “jotain rikollista” Trumpin toiminnassa. Mitään ei löytynyt.
Sen jälkeen alkoi hyökkäys 30 vuotta sitten tapahtuneesta seksuaalisesta häirinnästä Trumpin Korkeimpaan Oikeuteen nimittämää jäsentä vastaan, joka osoittautui täysin perättömäksi.
Sitten alkoi virkarikossyyte Trumpin puhelinkeskustelusta Ukrainan presidentin kanssa, joka myös todettiin olevan vailla perustetta.
Tänä aamuna Nancy Pelosin mukaan Trump pitää syrjäyttää perustuslain 25. lisäyksen perusteella, koska hän levittää väärää informaatiota ihmisille parantumalla taudista liian nopeasti. Syynä tähän pidetään Trumpin saamia “uusia cocktaileja” joita ryhdytään käyttämään laajemmaltikin.
Todettakoon, että suurin syy amerikkalaisten korkeaan koronakuolleisuuslukuun on ihmisten liikalihavuus, diabetes ja huonot hygieniaolosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en ikinä pidä muiden haukkuja yhtään sen parempina.Tästä vuodatuksesta ei saanut mitään selkoa. Palataan asiaan maanantaina kun olet taas seuraavan kerran selvinpäin
Siis olet niin kännissä ettet "ymmärrä". Selvä, palaile keskenäs, kiusaaja.
Tää palsta on oikeesti maailman persereikä. Nää jotka esittää täällä parempia puhuu samalla koko ajan itteesä pussiin. Ollaan olevia jotain asiantuntijoita ja haukutaan työttömiä samalla ku itse arkena täällä työaikana pauhaa menemään, siis silloin kun ne asiantuntijat on töissä ja työttömät palstalla. Eli arvon asiantuntija kuuluu haukkumaansa ryhmään... Mutta voihan sitä aina argumentoida jotain toisen mielentilasta jos ei enää muuta keksi. ☺️ Tais siis kolahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en ikinä pidä muiden haukkuja yhtään sen parempina.Tästä vuodatuksesta ei saanut mitään selkoa. Palataan asiaan maanantaina kun olet taas seuraavan kerran selvinpäin
Tää palsta on oikeesti maailman persereikä. Nää jotka esittää täällä parempia puhuu samalla koko ajan itteesä pussiin. Ollaan olevia jotain asiantuntijoita ja haukutaan työttömiä samalla ku itse arkena täällä työaikana pauhaa menemään, siis silloin kun ne asiantuntijat on töissä ja työttömät palstalla. Eli arvon asiantuntija kuuluu haukkumaansa ryhmään... Mutta voihan sitä aina argumentoida jotain toisen mielentilasta jos ei enää muuta keksi. ☺️ Tais siis kolahtaa?
Oletko sairaseläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Syrjäyttämishankeet alkoivat heti 2016, jolloin Trumpia syytettiin siitä, että hän oli pyytänyt Venäjää apuun presidentin vaaleissa. Alkoi 2- vuotinen, 20 miljoonaa maksava ns Muller tutkinta, jossa Venäjän vaikuttamisen lisäksi pyrittiin löytämään “jotain rikollista” Trumpin toiminnassa. Mitään ei löytynyt.
Sen jälkeen alkoi hyökkäys 30 vuotta sitten tapahtuneesta seksuaalisesta häirinnästä Trumpin Korkeimpaan Oikeuteen nimittämää jäsentä vastaan, joka osoittautui täysin perättömäksi.
Sitten alkoi virkarikossyyte Trumpin puhelinkeskustelusta Ukrainan presidentin kanssa, joka myös todettiin olevan vailla perustetta.
Tänä aamuna Nancy Pelosin mukaan Trump pitää syrjäyttää perustuslain 25. lisäyksen perusteella, koska hän levittää väärää informaatiota ihmisille parantumalla taudista liian nopeasti. Syynä tähän pidetään Trumpin saamia “uusia cocktaileja” joita ryhdytään käyttämään laajemmaltikin.
Todettakoon, että suurin syy amerikkalaisten korkeaan koronakuolleisuuslukuun on ihmisten liikalihavuus, diabetes ja huonot hygieniaolosuhteet.
Lihavuuteen liittyen Mike Cernovich sanoi hienosti:
I don’t believe in fat shaming or being a nasty person overall. I work to be nice!
This doesn’t mean we can’t or shouldn’t talk about how obesity is the real killer.
We are shutting down our country largely because of an obesity comorbidity.
https://twitter.com/Cernovich/status/1313549383711879168
Ei ole puhetta terveydestä, ei puhetta vastustuskyvyn parantamisesta eikä tulehduksellisten ruokien vähentämisestä. Häpeällistä.
Jenkeissä 70% ihmisistä on läskejä. Nyt kun tämä korona niittää läskejä niin pitäisi keskittyä rasvaprosentin alentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on oikeesti maailman persereikä. Nää jotka esittää täällä parempia puhuu samalla koko ajan itteesä pussiin. Ollaan olevia jotain asiantuntijoita ja haukutaan työttömiä samalla ku itse arkena täällä työaikana pauhaa menemään, siis silloin kun ne asiantuntijat on töissä ja työttömät palstalla. Eli arvon asiantuntija kuuluu haukkumaansa ryhmään... Mutta voihan sitä aina argumentoida jotain toisen mielentilasta jos ei enää muuta keksi. ☺️ Tais siis kolahtaa?Oletko sairaseläkkeellä?
En. Voisitko perustella kysymyksesi se ei oikein liity mihinkään?
Trump on ihan klassinen narsisti. Ei kai ole jäänyt keneltäkään huomaamatta? Miehet kannattavat narsistista johtamistyyliä naisia useammin. Moni mies pitää tätä käytöstä jopa ihan normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sekin vielä, että miten noin isosta maasta ei muka löydy yhtään vakavastiotettavaa alle 70-vuotiasta presidenttiehdokasta, miten on mahdollista? Heikossa hapessa olevat vaarit ovat ainoa mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sekin vielä, että miten noin isosta maasta ei muka löydy yhtään vakavastiotettavaa alle 70-vuotiasta presidenttiehdokasta, miten on mahdollista? Heikossa hapessa olevat vaarit ovat ainoa mahdollisuus?
Mike Pence on vasta 61v, kokenut politikko ja omaa kokemuksen tuomaa rauhaa jonka huomasi VP väittelystä.
Pence olisi hyvä ehdokas republikaaneille, 2024 ehkä.
Hahaa! Nytpäs osui omaan nilkkaan tuo aborttihommeli. En ole koskaan uskonut, että Trump vastustaa abortteja, ei hän pysty sellaiseen ajatteluun, että jonkun henki olisi jollain itseisarvoisella tavalla arvokas. Terveydenhuoltoakaan ei halua tarjota jo olemassa oleville ihmisille, paitsi itselleen ja rikkaille tutuilleen.
.