Synnytys on pahoinpitely
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:40"]
Eiväthän lapset sitä lapsilisää saa vaan lasten vanhemmat. Meidn perheessä lapsilisät maksetaan minulle, äidille.
[/quote]Lapsilisä kuuluu lapsille. Minulle ei tulisi mieleenikään ryövätä lasteni omaisuutta.
Kyllä. Siltä se juuri tuntuu. Pahoinpitelyltä.
Mutta äidinrakkaus on vahvempi kuin mikään muu tunne.
Kyllä. Siltä se juuri tuntuu. Pahoinpitelyltä.
Mutta äidinrakkaus on vahvempi kuin mikään muu tunne.
Jos ylee raiskauksesta raskaaksi onko se itseaiheutettua? Abortti ei ole välttämättä kaikille vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:21"]
Jos synnytys on pahoinpitely, kuka on pahoinpitelijä? Pitäisikö vastasyntynyt vauva laittaa vankilaan?
[/quote]Ei alle 15 vuotiaat ome rikoksistaan vastuussa, ne saa tehdä mitä huvittaa. Voisikohan imetyksestäkin saada jotain korvausta? Sattuu niin vitusti sekin ja onhan se tavallaan toisen ihmisen hyväksikäyttöä.
[/quote]
Alle 15-vuotiaat ovat lain mukaan korvausvelvollisia rikoksistaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:52"]
Jos ylee raiskauksesta raskaaksi onko se itseaiheutettua? Abortti ei ole välttämättä kaikille vaihtoehto.
[/quote]
Raiskaus ei ole itseaiheutettua.
Jos ei suostu tekemään aborttia, silloin on itse valinnut synnytyksen.
Ainoa tilanne, jolloin ei ole itse valinnut synnytystä on silloin, jos raskaus on huomattu niin myöhään, että aborttia ei voi enää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:40"]
Eiväthän lapset sitä lapsilisää saa vaan lasten vanhemmat. Meidn perheessä lapsilisät maksetaan minulle, äidille.
[/quote]Lapsilisä kuuluu lapsille. Minulle ei tulisi mieleenikään ryövätä lasteni omaisuutta.
[/quote]
Lapsilisä ei kuulu lapsille. Lapsilisä on vanhemmille sitä varten, että vanhemmat voivat maksaa sillä lapsista aiheutuvia kuluja.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:50"]
Mä ajattelin synnyttäessäni ilman kivunlievitystä, että nyt tiedän, miltä kidutus tuntuu.
[/quote]Minä kun laitoin oman miesnäkökulmani kätilöistä ja kivunlievityksestä
synnytyksessä.
Sain vuoden bannin.On täällä nipoa porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:32"]
Olisko isovanhemmat korvausvelvollisia, koska ilman uusia veronmaksajia, he eivät saisi eläkettä.
[/quote]
Eiköhän ne ole jo sinunkin hutejasi tarpeeksi korvanneet.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:21"]
Jos synnytys on pahoinpitely, kuka on pahoinpitelijä? Pitäisikö vastasyntynyt vauva laittaa vankilaan?
[/quote]Ei alle 15 vuotiaat ome rikoksistaan vastuussa, ne saa tehdä mitä huvittaa. Voisikohan imetyksestäkin saada jotain korvausta? Sattuu niin vitusti sekin ja onhan se tavallaan toisen ihmisen hyväksikäyttöä.
[/quote]
Alle 15-vuotiaat ovat lain mukaan korvausvelvollisia rikoksistaan.
[/quote]No niin ovat, mutta kysyjä halusi tietää kuka teki rikoksen! Se korvaushan kasvaa korkoa koko ajan. Myös täysi-ikäisenä ennen kuin alkaa tienaamaan, sitten sen voi ulosottomies mitata suoraan palkasta niin ei tartte ite vaivautua.
Kyllä synnytyksestä pitäisi jotain tunnusta saada mielestäni, onhan se rankka paikka ja nykyään siitä vain sakoitetaan vaikka työmarkkinoiden taholta. Että niin moni nainen viitsii siihen ryhtyä ilman mitään tunnustusta tai etuja, kertonee kuitenkin kaiken. Kumma kyllä jopa armeijassa valtion palveluksessa maakaville ja munkkia mussuttaville miehille maksetaan jotain korvauksia, mutta naisten katsotaan uhraavan oman elämänsä ja ulkonäkönsä ilmaiseksi tuottaakseen pelkän uuden "veronmaksajan" tai rakkauden hedelmän tms. pro bono äitiyden riemut koetakseen tms. niin hyvässä kuin pahassa. Kyllähän tämä tuottavaa työtä mitä suurimmissa määrin kuitenkin on, siis uusien ihmisten kantaminen ja synnytys ja kasvatus kaikin puolin ja aika harmillista se, että se katsotaan kai yhä itsestäänselväksi, mikä miehillä tässä täsmäisi yhtä lailla niin kivussa kuin vaivassa ja haitassa kokonaisvaltaisesti? Mikä haittaisi yhtä lailla miehen työuraa, terveyttä, henkeä ja samalla tekisi tästä vaikka niillä kuuluisilla pariutumismarkkinoilla yhtä helpon uhrin kuin lasta synnyttävä nainen on? Silti jotkut lassukat täälläkin vielä paasaa ja uskikset ym. muualla siitä, miten tämä tekee naisen tai erottaa naisen ja naisen toisistaan eli kelvollisen kelvottomasta tms. paskaa. Kyse kuitenkin ilmaisesta kärsimyksestä ja nykyään sen myötä jopa yleenkatseesta joltain lassukoilta ( yh-äiti pitää teurastaa tms.) ihan sen mukaan, mitä mies tahtoo milläkin hetkellä. Oikeutta ei maassa, ken itse sitä ei hanki, eikö tämä koske naisia lainkaan? Miehet hyötyvät jostain armeijasta vaikka marisevatkin tästä, naiselle äitiys on yhä se sama niiitti mitä ennenkin riski-iässä oleva kokee joka lailla työmarkkinnoilla ja mahdollinen 18v. vastuu lapsesta/tämän murha/alkion abortointi joka joidenkin mielestä murha kuitenkin. Sotainvaliditkin saivat jotain kärsimyksistään, valtion taholta tulee nyt pelkkiä sakkoja äideille ja ylipäänsä sen ikäisille naisille, joiden katsotaan hankkivan se lapsi pro bono itsestään selvästi ja rakkaudesta tms. Ilmeisesti joka lailla etuja nostava sotainvalidi/armeijassa oleva mies on yhtä lailla itsekäs, kuin
synnytykseen tukea tai kannustusta/tunnustusta vaativa äitikin, vai onko miehillä joku vapaapassi vain siksi, ettei sotilaita tarvita ja vain nainen osaa synnyttää? Mitä vastaava nämä tekevät? Joka vitun mamin mussukka penteleen lassukka vastatkoon tähän ja tarkasti! Oikein etoo noi tyypit niin paljon ja niin monesta syystä, että pahaa tekee. Mielummin ompelisin pilluni umpeen omin käsin, kuin raottaisin haarani jollekin lassukalle, varsinkin jos nämä yhtä lihavia mitä tämä henry the päälassukka ja sitäkin kernaampia sanelemaan miten asoiden tulisi olla! Näiden äidit kuitenkin katuu näitä, häpeää ja yrittää piilottaa sitä hiljaisuudella ja huolella tms.mutta abortoisivat huoletta jos saisivat tähän toisen chanssin taas.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:44"]
Ei ole pakko synnyttää.
[/quote]
Aika monissa maailmankolkissa on pakko.
Voit kieltäytyä niistä alapäävierailuista, jos ne tuntuu pahoinpitelyltä.