Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Anne Mattila tekee Voice of Finlandissa?

Vierailija
31.12.2013 |

Kuka ihme haluaa hänen talliinsa varsinkin kun 90% ihmisistä ei edes tunne koko naista. Aivan käsittämätön valinta tuomariksi kun muut tuomarit sentään ovat huomattavasti tunnetumpia ja kovemman uran tehneitä. Ehkä en vain tiedä Mattilan saavutuksia, mutta tuskin mitään räväkkää tuomarointia on tiedossa....

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:42"]

Se, että joku parikymppinen ei tiedä Anne Mattilaa, ei poista kuitenkaan hänen 20 vuoden kokemustaan esiintymislavoilta. Ja koska tuossa kisassa on kaikenikäisiä aikuisia, niin eiköhän joku hänet tunnista.

[/quote] Anne on 29-vuotias. Miten hänellä voisi olla 20 vuoden kokemus keikkalavoista..?

Vierailija
62/89 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee Anne on niin jumissa. :D muuten Voice alkaakin olla nähty, mutta noi Annen älynväläykset on parhaita. "Mikä sun nimi on, mistä päin sä oot?" Oikeesti jokaisen ehdokkaan kohdalla. Täysin rajoittuneen oloinen muikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin otettu Anne Mattilan hillitystä, mutta silti valovoimaisesta olemuksesta. Hän on käytöksellään osoittanut olevansa harvinaisen hieno ihminen. On erittäin hienoa nähdä Annen kaltaista sydämen sivistystä suositussa ohjelmassa. Toivottavasti Anne nähdään tuolilla tulevinakin vuosina.

Vierailija
64/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan ettei tarvii Cheekiä katsella. En sitten tykkää yhtään. Ja Cheek on muutenkin liikaa joka paikassa.

Anne Mattila paras ja Anne Mattilalla parhaat kommentit.

Hyvä vaan että jotain uutta vaihtelua tuomareissa ettei aina samat tylsät Cheekit ym, ym. ole joka paikassa.

Anne Mattila on lapsesta asti ollut suosikkilaulajani.

Vierailija
65/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään tylsempää kuin Anne Mattilan musiikki. Toisaalta vaikea muistaa yhtäkään biisiä, kun se on niin hemmetin mitäänsanomatonta!!

Anne Mattilan musa on parasta ja kaunista. Eikä todellakaan mitäänsanomatonta.

Kyllä esim Cheekin musa on paljon mitäänsanomattomampaa kuin Anne Mattilan musa.

Vierailija
66/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on siviilissä oikeesti tosi huumorintajuton. Ei ymmärrä vitsejä ja tuntuu loukkaantuvan heti jos hänestä tai siskoista heitetään vitsiä.
En tiedä eikö välit siskoihin ole kunnossa vai mikä on.

Sain siis todella nuivan kuvan ihmsestä kun työn oheessa jouduin hänet tapaamaan.

Mitä säkään muka Annen oikeasta elämästä tiedät?

Mä ainakin oon saanut Annesta positiivisen kuvan.

Olin hänen joulukonsertissa ja annoin hänelle joulukortin niin hän ilahtui siitä ja halasi minua ja nimmarinkin sain ja sain jopa ottaa kuvan hänestä kännykkääni.

Anne jos kuka on maailman positiivisimpia ihmisiä.

Ja niin kaukana huumorintajuttomasta.

Vierailija
67/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mattila on iskelmälaulaja ja kyllä se nuorten kohdalla voi olla niin, että siihen talliin lähinnä joudutaan. Harva kokee pääsevänsä. 

Eihän sitä tiedä. Ei ole mihinkään kirjoitettu etteikö nuoretkin voi fanittaa Anne Mattilaa. Ärsyttää se kun aina yleistetään että nuoret ei tykkää iskelmästä eikä voisi fanittaa iskelmälaulajaa.

Mutta ei se mene niin, kyllä on nuoria jotka fanittaa iskelmälaulajia ja tykkää iskelmästä. Vaikka monet ajattelee että vain ikä-ihmiset kuuntelee sellaista ja nuoret kuuntelee vaan tyyliin jotain poppia, rokkia ja heviä sun muuta sen sellaista.

Ite oon siitä elävä todiste että nuorikin voi fanittaa iskelmälaulajaa. Oon fanittanu Annea 14-vuotiaasta saakka.

Ja Anne on ollut mulle kova artisti jo silloin ja on vieläkin.

Ite jos olisin tuossa ohjelmassa ja mulla siihen tulisi tilaisuus niin ei olisi epäilystäkään siitä ettenkö menisi Annen tiimiin ja olisin kyllä Annen laulun nimen mukaisesti maailman onnellisin tyttö siinä vaiheessa jos Annen tiimiin pääsisin.

Ja huom nyttenkin oon vasta 22 vuotias.

JOTEN HUOM! KYLLÄ NUORETKIN VOI FANITTAA ISKELMÄLAULAJAA!

ÄLKÄÄ IHMISET YLEISTÄKÖ AINA!

Vierailija
68/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:42"]

Se, että joku parikymppinen ei tiedä Anne Mattilaa, ei poista kuitenkaan hänen 20 vuoden kokemustaan esiintymislavoilta. Ja koska tuossa kisassa on kaikenikäisiä aikuisia, niin eiköhän joku hänet tunnista.

[/quote] Anne on 29-vuotias. Miten hänellä voisi olla 20 vuoden kokemus keikkalavoista..?

[/quote]

No ensimmäinen julkinen esiintyminen on todellakin ollut 9-vuotiaana, joten kyllä se kokemus on lähtenyt todellakin karttumaan jo 20 vuotta sitten! En nyt itse ole mikään Annen superfani, mutta kyllä häntä enemmin kuuntelen kuin esim. PMMP:tä, joka on niin käsittämätöntä kuraa, että ei mikään! Viime vuoden Tammerfesteilläkin ihmettelin, että miten jengi jaksoi kuunnella niin epävireistä laulua ja niin helvetin huonoja biisejä. Jo Miran puheääni on hirveetä kuunneltavaa, joten miten lauluääni voisi olla yhtään parempi. Annen ääni ja äänen käyttö paljon parempaa. Suomalaiset on pitkälle iskelmä-kansaa ja tulee aina olemaan. Joten juurikin siksi Anne on valittu Voiceen. Ja eiköhän jokainen ensivaiheesta eteenpäin läpi päässyt ole onnellinen, että edes yksi on painanut sitä nappia! Ehkä Anne ei ole mitään haastattelija-tyyppiä, mutta varmasti hoitaa valmennushommansa ammattitaidolla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Mattila

Vierailija
69/89 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin tykkäämään Anne Mattilasta Voice of Finlandin yhteydessä. Hänen puhetyylinsä ja äänensä on todella mukavaa kuunneltavaa. Pehmeä ja selkeä ääni, puhetyyli on miellyttävä.. ei turhia täytesanoja niinku sillee joo vuhuu. Hyvä artikulaatio :) lisäksi hän on kaunis.

Vierailija
70/89 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:11"]

niin käsikirjoitettua tää voice, viime jaksossa oli se Sini oulusta, joka oli ihan huippu.. Keneltä puuttuu tiimistä eniten porukkaa? No ANNElta.. Eipä ollut ylläri, että vain hän kääntyi. Hoh hoijaa.. Niin turha ämmä täs kisassa. Ei ees osaa perustella miksi kääntyi jne..

Hei Haloo! Annekin on vain ihminen joka voi lukea näitä kirjoituksia, Mietipä jos itsestäsi kirjoitettaisiin jotain tälläistä ja lukisit sen, tuntuisko kivalta? Häh?

Et edes tunne Annea joten et ole mikään sanomaan Annesta mitään.

Ps. Tässä maailmassa ei ole yhtään turhaa ihmistä. Vaikka ei kaikista ihmisistä pitäisikään eivät he silti ole turhia. Tämä pätee sekä julkkiksiin että meihin tavallisiin tallajiin.

Vierailija
71/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Mira tekee? Kukaan suurempi musatähti ei suostunut enää koko paskaan.

Vierailija
72/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on paras ! Jou jou!

Vierailija
73/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Paulakin hävisi aikoinaan kovemmille nimille. Ei siellä voisi olla kuin Cheek Elastista vastassa.

Vierailija
74/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Annella on aika pitkä ura muusikkona jo takanaan.

Kyllä ihmiset jotka ovat musiikista kiinnostuneita, kuten monet kilpailijoista varmaan ovat, Annen tuntevat. AV mamma joka kuuntelee vain yhtä genreä ("kun kaikki muu on niin paskaa") ei tietenkään tunne kuin kuuntelemansa genren edustajat.

Niin ja suomessa iskelmämusiikki on aina ollut älyttömän suosittua!

Vierailija
75/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tähtivalmentajana.

Vierailija
76/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman tuomarien pitäisi käsittääkseni olla mahdollisimman eri kategorioista, ja Anne Mattila nyt sitten edustaa iskelmäosiota. En minäkään ole iskelmäfani, mutta olen silti Anne Mattilasta kuullut. Iskelmäpiireissä hän lienee kuitenkin aika tunnettu. En tuomitsisi tuomaria ennen kuin hän näyttää, millainen on.

Vierailija
78/89 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO miksei CHEEK ole tossa ohjelmassa tuomarina???

Vierailija
79/89 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemus nelivitosen

Vierailija
80/89 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, tulin kattoo onko muut samaa mieltä. Ärsyttää niin koko tyyppi että kohta en pysty kattomaan koko ohjelmaa. Just toi että kuka oot, mistä oot, ai ootko pohjalainen, kyläntyttöjä, jee. Ja sä oot tosi hyvä laulaja, lauloit niin kauniisti. Muut tuomaritkin kattelee sitä hitaasti ja säälivästi...