Mitä Anne Mattila tekee Voice of Finlandissa?
Kuka ihme haluaa hänen talliinsa varsinkin kun 90% ihmisistä ei edes tunne koko naista. Aivan käsittämätön valinta tuomariksi kun muut tuomarit sentään ovat huomattavasti tunnetumpia ja kovemman uran tehneitä. Ehkä en vain tiedä Mattilan saavutuksia, mutta tuskin mitään räväkkää tuomarointia on tiedossa....
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:19"]
Perutaan häät on ainakin minulle ihan tuntematon biisi.
T. 47-v
[/quote]
Niin mullekin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:24"]
Ihan hemmetin kuiva persoona ja äärimmäisen yksinkertainen! Jonkun mielestä tyhmyys voi olla söpöä, mutta minuun ainakin kolahtaa paremmin aivan toisenlainen huumori. En ymmärrä miksi moinen tuohon valittiin.
[/quote]
Ei lisättävää.
Kummallisia vastauksia täällä,,, onkohan kateutta vai mitä... Minusta hän on siellä ihastuttava...
Jos joku tämän ensimmäisen kaksintaistelujakson jälkeen kehtaa väittää ettei Annella ole ammattitaitoa niin voinee syödä sanansa. Kukaan muu valmentaja ei huomauttanut erään tytön kohdalla Miken tekemää sävellaji valintavirhettä. Kuurokin sen olis huomannut! Ja kuka olikaan ainoa ken siitä huomautti? No tämä teidän lyttäämä iskelmätähti tietenkin. Vähintään yhtä pätevä hän on hommaansa kuin muutkin...
Kyllä Anita Hirvonen ja Nisa Soraya ovat paljon kovempia kuin Ö. Mattila. Puhumattakaan Eila Torvelasta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:19"]Perutaan häät on ainakin minulle ihan tuntematon biisi.
T. 47-v
[/quote]
Kurkista joskus ulos sieltä tynnyristäsi.
[/quote]
Ei kannata, hirvee biisi.
Tuon sävellajihomman lisäksi Annelle propsit, että huomasi sen yhden jätkän potentiaalin ja lätkäisi sille biisin, jossa sen huomaa ammattitaidottomammatkin.
Anne Mattila edustaa iskelmäjengiä ohjelmassa. Ei kai se nyt rakettitiedettä ole tätä tajuta? Kuka iskelmästä sitten tänä päivänä tykkää, en tiedä. Kai aika moni Suomessa, kun vieläkin kaiken maailman karitapioiden levyt roikkuvat listoilla.
Anne Mattila hoitaa leiviskänsä hyvin VoF-ohjelmassa. Sinä, joka toistuvasti ylläpidät tätä ketjua - kannattaisikohan sinun hankkia ihan oma elämä? Ei vain dissaamasi ihmisen takia vaan siksi, että opettelemalla pois negatiivisesta ajattelusta voit saada omankin elämäsi aivan uusiin ulottuvuuksiin.
Ei tää ketju heilauta Annen suosiota mihinkään suuntaan. Anne on loistava ja suosio ei häviä milloinkaan. Aiemmin täällä oli Jenni Vartiaisesta samantapainen ketju.... Oispa hauska tietää onko samat arvostelijat liikkeellä
Mä olin alkuun tosi skeptinen Anne Mattilaa kohtaan, mut erityisesti kaksintaisteluissa Anne on kääntänyt mun kelkkani täysin. Siinä missä esim Mike valitsee aina rokkibiisejä, antaa Anne biisejä aika laidasta laitaan sen mukaan mikä laulajien äänenvärille sopii. Monia upeita esityksiä tullut sen tiimistä! :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:27"]
Mä olin alkuun tosi skeptinen Anne Mattilaa kohtaan, mut erityisesti kaksintaisteluissa Anne on kääntänyt mun kelkkani täysin. Siinä missä esim Mike valitsee aina rokkibiisejä, antaa Anne biisejä aika laidasta laitaan sen mukaan mikä laulajien äänenvärille sopii. Monia upeita esityksiä tullut sen tiimistä! :)
[/quote]
Just näin. Oikeastaan Mira on ollut se suurin floppi, jolla on ollut useita huonoja biisivalintoja.
Kamalaa, Anne on saman ikäinen kuin mä, mutta aivan hirveä rasittava täti!
Siiderivalaat r.y haukkumassa kaunista ja lahjakasta Annea. :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:19"]Perutaan häät on ainakin minulle ihan tuntematon biisi.
T. 47-v
[/quote]
Kurkista joskus ulos sieltä tynnyristäsi.
[/quote]
Mä en tietäisi yhtäkään Anne Mattilan biisiä, jos työpaikalla ei olisi Radio Suomen pakkokuuntelua. Mistä niitä muualta kuulisi, paitsi ehkä iskelmältä, mitä en kuuntele ikinä. Enkä lue mitään lehtiä, missä lehdissä tuo nyt sitten mainitaankin. Mun tynnyrissä soi vain rokkikanavat, tai sitten vaihtoehtoisesti yle puhe.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:46"]
Jännityksellä jään seuraamaan, miten reagoi lähetyksissä siihen ettei esimerkiksi saakaan jotain laulajaa "talliinsa". Nähdäänkö ruudussa mököttävä ja mulkoileva Anne?
[/quote]
Anne ei ole tyhmä. Vaan hän on herttainen, kiltti ja sydämellinen ihminen joka ei heti lyttää ketään vaan osaa sanoa mielipiteensä hienotunteisesti.
Monet saisivat ottaa hänestä mallia. Monella olisi paljon opittavaa Annelta.
En tajua miksi heti haukutaan tyhmäksi ja arvostellaan jos on tuollainen kiltti ja herttainen persoona kuin Anne on. En voi käsittää. Siinä ei ole kyllä mitään tekemistä tyhmyyden kanssa, sitä paitsi Anne on monilahjakkuuskin joka maalaa kauniita taulujakin.
Kaikki ei ole tuollaisia ilkeämielisiä haukkujia kuin te mollaajat.
Tuollainen ilkeämielisyys, mollaaminen ja haukkuminen on paljon alhaisempaa ja tyhmempää kuin Annen ihana valoisa, pirteä, kiltti ja herttainen mieli, luonne ja persoona.
Joten voisitpa sinäkin katsoa vähän peiliin ja miettiä kuka tässä se tyhmempi onkaan.
Ennemkinkin sinulta ja muiltakin mollaajilta voisi kysyä että miksi edes "tuollaiset" pääsee kirjoittamaan tänne kun on ihan roskaa koko teksti?
Mietipä tätä ja otapa onkeesi tästä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:01"]
Juuri niin!! Ihme tyyppi! Aina kääntyy Michaelin kanssa samaan aikaan...
[/quote]
Tämäkin ihmeellinen väite koska todellakaan Anne ei kääntynyt aina Michaelin kanssa samaan aikaan. Ja tämän tiedän sanoa satavarmasti koska seurasin koko kauden alusta loppuun niin kyllä monta kertaa Anne kääntyi sillai ettei Michael kääntynyt ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:19"]
tyly kuva on minullakin.
Toivottavasti saa tuta diivailunsa
[/quote]
Toivottavasti itse saat tuta haukkumisesi.
Anne kun ei mikään tyly diiva nimittäin ole.
Anne Mattila on iskelmälaulaja ja kyllä se nuorten kohdalla voi olla niin, että siihen talliin lähinnä joudutaan. Harva kokee pääsevänsä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 10:37"]Iskelmästä tunnetumpia olisivat olleet varmaan Johanna kurkela, Suvi teräsniska tai yön Olli, mutta eivät varmaan suostuneet? Tai olis tullut liian kalliiksi?
[/quote]
Yön Olli? Sekö on iskelmää?