En vietä tipatonta tammikuuta.
En mene alennusmyynteihin, en juhli uudenvuodenaattona, en laihduta joulun jälkeen, en saa luultavasti potkuja tänäkään vuonna eikä minun tarvitse kysyä palstalaisilta olenko normaali :) Hyvää tulevaa vuotta kaikille palstailijoille, kyllä se siitä.
Kommentit (5)
Minä tekisin ehkä hodareita jos lapset olisivat kotona mutta menen paimentamaan muiden teinejä tuonne yöhön. Onnea elämänmuutokseen! ap
Minä vietän tipattoman, aloitan laihdutuksen ja toivon, että tuleva vuosi on kaikin tavoin niin hyvä, että uskaltaudun hakemaan töitä. Aion edelleenkin olla oma itseni; välillä ihan hirvittävän epävarma, välillä persoonallisen erilainen. Kulkea valtavirrassa, muodista jäljessä, tykätä asioista joista oikeasti tykkään. Aion olla ylpeä lasten tekemisistä, elää heidän kauttaan paljon, rakastaa aviomiestäni myötä- ja vastamäessä.
No eipä muistuta minunkaan vuodenvaihteeni supermarketin mainoslakanaa ja iltapäivälehden juhlavinkkisivuja vähääkään. Joskus mietin, kuinka moni todella viettää vuoden viimeisen illan sillä tavalla kuin mainoksista yms. voisi päätellä.
Tipaton kuulostaa muutenkin niin piiloalkkisten hommalta, kädet vapisten odotetaan vesi kielellä että pääsee taas vääntämään korkin auki...
Hahhahh osui ja upposi! Minä voisin allekirjoittaa melkein saman, tosin sillä erotuksella että aloitin kyllä liikkumisen tarkoituksena pudottaa kiloja.
mutta lisään tuohon, että minä en syö tänään nakkeja ja perunalaatikkoa, koska niin pitäisi tehdä hoidenkin mielestä. Jouluna söin mitä mieli teki (eivät olleet perinteisiä jouluruokia) ja sama juttu tänään vuoden viimeisenä päivänä. Teen vaikka tortilloja tänään, mutta en lähde pakon edessä keksittyjen sääntöjen takia tekemään nakkeja ja perunasalaattia.