onkohan tällaista miestä edes olemassa?
mun mies päätti haluta eron reilu kk sitten. Meillä yhteinen 2v poika ja mun edellisestä liitosta 5v ja 7v pojat. Nyt olen sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja. Onko edes olemassa miestä joka tahtoo naisen jolla 3 lasta, 35v eikä todellakaan halua yhtään lasta enää lisää. Jään varmaan ikuisiksi ajoiksi yksin :/ tosin vielä en uutta ole etsimässä kun sydän on tuhansina palasina, mutta kyllähän sitä pohtii näitä silti. Kaipaan kovasti hellyyttä joten tuntuu pahalta olla yksin.
Kommentit (24)
Voi, on varmasti. Onhan niitä eronneita miehiäkin tuossa iässä, joilla on jo lapset hankittuna eikä lisää tee mieli.
Varoituksen sana miehille. Kiertäkää kaukaa, tällaisesta paketista ei mitään hyvää seuraa.
nii mäkin ajattelin. Kaks ex-miestä ja kolme lasta. Mulla on ollu helvetin huono tuuri miesten kanssa. Ekaa en rakastanut 12v jälkeen enää yhtään ja tämä toinen halus jotain muuta kuin perhe-elämää. Mä olen ihan hyvännäköinen nainen vaikka itse sanon, en usko että seurasta tulee olemaan pulaa kun päätän että aika on. Mutta kyllä mä joskus haluaisin rinnalle miehen joka ei pakene vastuuta vaan voisi näyttää miehen mallia mun lapsille ja rakastaa meitä kaikkia. Ap.
Miksi pitäisi ottaa vastuuta toisen (toisten) tekosista ? Eli siinähän olet seuraavat 16v vähintään sen armoilla mitä exä päättää lomistaan yms omista vkl:taan. No toivottavasti löydät jonkun jolla omia lapsia ja pääsette säätään ainakin 3 exän kanssa elämästä.
Seuraa on varmaan, se lähtee aamulla kotiin päin.
jep:) aamulla lähtee vaimon luo ;) Kai se on sitte alettava hakemaan lohtua niistä hetkistä :) enpä olis kyllä meinannu samalle linjalle lähtee ku se yh-lutka joka mun miehen päätti vietellä.
jep:) aamulla lähtee vaimon luo ;) Kai se on sitte alettava hakemaan lohtua niistä hetkistä :) enpä olis kyllä meinannu samalle linjalle lähtee ku se yh-lutka joka mun miehen päätti vietellä.
On kyllä. Kannattaa suunnata katse miehiin, joilla on itsellänkin takana ero ja liitostaan lapsia. Katso vielä, että mies on se osapuoli, joka välittää lapsistaan ja on huolissaan heidän pärjäämisestään eron jälkeen. Myös sellainen, ettei hauku entistä vaimoaan.
No miksei olisi. Mua on tosi moni mies lähestynyt sillä mielellä että haluaa nimenomaan pysyvään vakavaan suhteeseen, ei kukaan ole lapsia pitänyt ongelmana - kun en minäkään pidä. Minulla sen sijaan ei ole mikään kiire tai tarve olla suhteessa eli sinkku/yh-äiti olen omasta vapaasta tahdostani. Kyllä se on ihan sinusta itsestäsi kiinni saatko miehen. Kun on aito, sinut itsensä ja eämänsä kanssa, tasapainossa, pitää itsensä suht kunnossa ja arvostaa itseään, kyllä vientiä riittää. Nainen 40+ ja kolme lasta
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 07:46"]
[/quote]
Eipä tarvi ihmetellä miksi miehesi on vietävissä. Olet sisäisesti hyvin ruma ihminen.
Mä yritin olla isä, koska tilanne oli sellainen, että se olisi ollut tavallaan mahdollista. Ei onnistunut, yhteisenä rintamana mut tallattiin. Ero siitä lopulta tuli, löysi jälleen uuden ja entistä paremman.
Mä yritin kaikkeni, mä rakastin mun miestä, mä olin se joka halusi hellyyttä ja seksiä. Mä halusin vain elää perhe-elämää, mies rakasti tietokonetta ja baari-iltoja ja ilmeisesti sitä toista naista vaikka ei sitä kirveelläkään myönnä. mä tein kirjaimellisesti kaikkeni miehen eteen, mutta ei se riittänyt vaan silti. Mä rakastan edelleen vaikka se on kohdellut mua kuin tiskirättiä. Mä tiedän että tää varmasti on paras ratkaisu kaikkien kannalta, mutta silti tulevaisuus pelottaa ja en halua aina olla yksin. myöskään irtosuhteet ei ole minua varten, olen aina ollut pitkässä suhteessa tai yksin, mutta jostain syystä löydän aina ne minulle väärät miehet. :(
ap, kylä sinä lydät rakkautta, kun ensin löydät tyytyväisyyden elämään ihan vain lasten kanssa. Kuulostat sellaiselta liian kiltiltä ja nöyristelevältä ihmiseltä, jonka "koiranpentumaisuuteen" tuskastuu se vahva mies, jollaisten seuraan hakeudut. Vahva, ellei jopa manipuloiva.
Koita koota itsetuntosi rippeet ja löytää oma vahvuutesi. Katso sitten aikanaan niitä miehiä, jotka ovat kaikkein kilteimpiä, hiljaisimpia, tavallisimpia. Jotka hoitavat työnsä, velvollisuutensa ja lapsensa eivätkä pidä meteliä mistään. Näiden tavisten joukosta löytyy se paras uusperheen isä ja elämän mittainen rakastettu ja ystävä. Löydät hänet sieltä, minne voit ottaa mukaan lapsetkin. Tuskin kapakoista.
Kokemukseni mukaan yh-äidit löytää jotakuinkin 666% helpommin uuden miehen kuin reilu 3-kymppiset lapsettomat. Kaipa miehet arvelee, että mussa on jotain vikaa, kun ei kukaan vielä tähän mennessä ole suostunut lasta kanssani tekemään. Ja ovat varmaan oikeassa. :-/
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:06"]
ap, kylä sinä lydät rakkautta, kun ensin löydät tyytyväisyyden elämään ihan vain lasten kanssa. Kuulostat sellaiselta liian kiltiltä ja nöyristelevältä ihmiseltä, jonka "koiranpentumaisuuteen" tuskastuu se vahva mies, jollaisten seuraan hakeudut. Vahva, ellei jopa manipuloiva.
Koita koota itsetuntosi rippeet ja löytää oma vahvuutesi. Katso sitten aikanaan niitä miehiä, jotka ovat kaikkein kilteimpiä, hiljaisimpia, tavallisimpia. Jotka hoitavat työnsä, velvollisuutensa ja lapsensa eivätkä pidä meteliä mistään. Näiden tavisten joukosta löytyy se paras uusperheen isä ja elämän mittainen rakastettu ja ystävä. Löydät hänet sieltä, minne voit ottaa mukaan lapsetkin. Tuskin kapakoista.
[/quote]
Mä en ole se nöyristelevä, koiranpentumainen ihminen ;) väärä kuva. Mun eka aviomies oli sellai hiljai hissukka, paljon työtätekevä plaa plaa.. Minä olin siinä suhteessa vahvempi, jatkuvaa riitaa se oli se elämä, siksi lähdinkin. Mun toka mies sellai renttu sitten, Jolla ei aiemmin ole ollut käsitystä perhe-elämästä, ilmeisesti sitten oli liian vaativaa. Me ei juuri riidelty, mä rakastin niin paljon että siksi halusin kaiken sujuvan, mutta ei sekään riittänyt :(
mä en tartte sellasta hiljaista koti-isähissukkaa, enkä baareissa jatkuvasti ravaavaa hunsvottia, mä tartten miehen joka osaa yhdistää molemmat puolet :D Onks sellaista olemassakaan? Ap
Niinpä niin. Räiskyvä, urheilullinen extrovertti, joka viettää aikansa kotona näkymättömänä palvellen ja palvoen sua? Kö?
Oi voi, niitä on pilvin pimein.
Mutta he pakenevat sua ihan varmasti niin kauan kunnes sulla on pää ja sydän kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:34"]
mä en tartte sellasta hiljaista koti-isähissukkaa, enkä baareissa jatkuvasti ravaavaa hunsvottia, mä tartten miehen joka osaa yhdistää molemmat puolet :D Onks sellaista olemassakaan? Ap
[/quote]
On, tunnen monta (tällä hetkellä tosin ei vapaita). Eiköhän aika suuri osa miehistä kuitenkin ole sellaisia, että kotona pidetään asioista huolta mutta elämää on sen ulkopuolellakin.
Jostain syystä tuota Sinun ap viimeistä viestiä ei pysty lainaamaan, mutta vastaan siihen.
Tarkoitin lähinnä sitä, että sun toiveesi kuullostaa melko ristiriitaisilta. Kun siihen yhdistetään vielä kahden exän lapset täytyy olla melkoinen taikuri, että pystyy yhtälöstä suoriutumaan. Mutta kyllä niitäkin on.
Itsellä kaikki meni pieleen ja ero siitäkin lopulta tuli. Nyt olisin ehkä hieman viisaampi, mutta en välttämättä tarpeeksi selviytyäkseni. En ainakaan yksin, siinä täytyy molemman aikuisen olla 100%, tai 110%:sti mukana.