Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan tällaista miestä edes olemassa?

Vierailija
31.12.2013 |

mun mies päätti haluta eron reilu kk sitten. Meillä yhteinen 2v poika ja mun edellisestä liitosta 5v ja 7v pojat. Nyt olen sitten kolmen lapsen yksinhuoltaja. Onko edes olemassa miestä joka tahtoo naisen jolla 3 lasta, 35v eikä todellakaan halua yhtään lasta enää lisää. Jään varmaan ikuisiksi ajoiksi yksin :/ tosin vielä en uutta ole etsimässä kun sydän on tuhansina palasina, mutta kyllähän sitä pohtii näitä silti. Kaipaan kovasti hellyyttä joten tuntuu pahalta olla yksin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu sinusta... ei siitä onko sinulla lapsia vai ei. Ainakin minun mielestäni.

Vierailija
22/24 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii, mistähän niitä löytää? ei ainakaan baarista. ja kyllä mä meinasinkin ensin korjata sydämeni, päästä en tiiä saako sitä kuntoon ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, luovutan aj kannustusyritykseni meni väärään. Vaatimuksesi ovat aika mahdottomat.

Vierailija
24/24 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:43"]

Niinpä niin. Räiskyvä, urheilullinen extrovertti, joka viettää aikansa kotona näkymättömänä palvellen ja palvoen sua? Kö?

[/quote]

Ööö.. kuka puhu jostain palvelemisesta tai palvomisesta? Jos hellyyden antaminen ja perheen kans vietetty aika on sellaista ni sitte kai niin.. Ap