Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia luottamaan ihmisiin?

Vierailija
30.12.2013 |

Perusolettamukseni on aina, että minusta puhutaan pahaa, minua pidetään omituisena/yksinkertaisena/raukkana, ja että kukaan ei oikeasti halua olla tekemisissä kanssani. Miten tällaisesta ajattelumallista voi koskaan päästä eroon? Niin, minulla ei liiemmin ole kavereita koska en luota yhtään keneenkään, että kukaan oikeasti haluaisi olla kaverini saatikka ystäväni! :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse päästä siitä ajattelumallista eroon, ennen kuin voit mennä ihmisten luo. Sinä voit alkaa heti käyttäytyä kuin luottaisit, vaikket oikeasti luotakaan (vielä). Eli avoimesti menet juttelemaan ihmisille etkä välitä vaikka mielestäsi esim. heidän ilmeensä kertoisivat pitkästymisestä, sinun omituisena pitämisestä tms. 

Itse aloin suhtautua näin joskus opiskeluaikana, ja yhtäkkiä ihmiset alkoivatkin pitää minusta, joka aina olin ollut koulusta asti kiusattu ja olin sitä mieltä, että olen niin omituinen ettei kukaan voi minusta pitää. Omituisuus oli vain sitä sulkeutuneisuutta ja varautuneisuutta, josta pääsin eroon kun päätin toimia toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän