Nyt Sanna Marin poseeraa ilman paitaa huh...
Että sellasta. Persujen verkkokalvot taitaa palaa puhki 🤣
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7f225601-ade9-478a-8d8d-63ff8b612a42
Kommentit (792)
Olisiko koru ollut vähemmän edukseen, jos Sannalla olisi paita vai yritetäänkö tässä nyt jotenkin kertoa, että uralla voi edetä, vaikka näyttäisi paljasta pintaa. Aikaisemmin tällaisia tyrkkykuvia pidettiin toksisen maskuliinisuuden aiheuttamina naisten epätoivoisina yrityksinä tulla hyväksytyksi, nyt ne ovat voimaantuneen naisen ilmentymä. Vai sittenkin kyse on täydellisestä tilannetajuttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi asiallista 🙄
Taidat olla kateellinen?
En voinut uskoa kun näin kuvan... kaukana arvokkuudesta. Tuon jakunkin alle olisi voinut laittaa joku peittävä paita. Ymmärrän jos olisi ollut kuka tahansa malli mutta kyse on kuitenkin pääministeristä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pääministerillä muuta tekemistä ole tällaisena kriisiaikana! Voi jumalauta!
Eli suomalaisten tuotteiden esiintuominen jotta yhteiskunnan pyörät pysyvät pyörimässä ja sinäkin saat soskurahasi muiden maksamista veroista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pääministerillä muuta tekemistä ole tällaisena kriisiaikana! Voi jumalauta!
Kai pääministerikin saa vapaa-aikanaan tehdä mitä haluaa, vaikka tuoda tunnetuksi suomalaista designia. Mitä väärää tässäkin taas muka on??
Esim. Ruotsin Victoria ja Suomen Jenni ovat virallisissa yhteyksissä esitelleet runsaasti kotimaidensa ja naapurimaidenkin designia ilman, että on tarvinnut tinkiä asiallisesta pukeutumisesta.
Juu, minäkin olin kesällä yhdessä rippijuhlassa ilman paitaa. Oli minulla kyllä mekko päällä, mutta se varmaankin on sivuseikka, kun aletaan kauhistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vasemmiston naisia vaivaa? Jutta Urpalainen esiintyi aikanaan verkkosukissa ja "antavassa" topissa, Marin esittelee rintalihaksiaan ja Rosa Meriläinen sai aikoinaan huomautuksen liian lyhyestä roiskeläppähameesta. Vakavastiotettavaa politiikkaa on hankalatehdä ulkopoliittisin avuin.
Mikä persujen miehiä vaivaa? Konttaillaan paskat vaipassa Eduskuntatalon portaita, setämiehet kiroilee julkisesti, ihannoi väkivaltaa yms yms.
Jotkut verkkosukkahousut tai minihame on kevyttä kamaa noihin verrattuna
Tiesinhän minä, että julkinen kiroileminen nousee esille, Sannahan kiroilee vain kotona. Moniko setämies on kutsunut median seuraamaan kontaamistaan eli hakenut tahallaan huomiota?
Naisen rinta (pieni vilautus sivulta) on kyllä selvästikin kuohuttava aihe.
Marinhan myös imetti vauvaansa eduskunnassa, mistä myös kuohahdettiin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin olin kesällä yhdessä rippijuhlassa ilman paitaa. Oli minulla kyllä mekko päällä, mutta se varmaankin on sivuseikka, kun aletaan kauhistelemaan.
Koska et ole ministeri, ei ole mitään merkitystä sinun mekoillasi tai mekottomuudellasi. Ei kiinnosta kuin äitiäsi.
Pidän Marinista. Nyt ei kuitenkaan ole aika poseerata paidatta.
Eikö hänen esikuvakin tuossa itänaapurissa poseerannut kuvissa ilman paitaa?
Tärkeintä näyttää olevan itsensä esille tuonti. Siitä huolimatta että maassa leviää vaarallinen tauti ja talous on romahtamassa. Sellaista sitoutumista pääministeriltä.
Aina on poliittisesta taustasta riippumatta hyvä pysähtyä arvostamaan naiskauneutta.
Tuo ikuinen sama käsien asettelu.Puhuessaankin laittaa kätensä noin.Ei pidä käsiään koskaan rentoina sivulla
Ei paidattomuudella ole tuossa kuvassa juurikaan esteettistä arvoa, mutta shokkiarvoa kyllä. Koru voisi tulla enemmän esiin paidan kanssa. Ei tuossa kuvassa ole oikein mitään ns. nähtävää. Sanna on kyllä kaunis ja yhtä kaunis olisi paita päällä.
Jäykkänä kuin mikä kuvassa. Taitaa ymmärtää itsekin menneensä liian pitkälle itsensä esittelyssä. Pukeutuu normielämässä peittävästi.
Pääministeri on instituutio. Aika huono veto poseerata ilman paitaa.
Katsos, ap oli oikeassa persuista.