Mitä teette sillä aikaa kun miehenne on baarissa?
Mitä teette sillä välin kun miehenne on baarissa tai juhlimassa kavereidensa kanssa?
Kommentit (23)
Mun mies ei käy baarissa tai juhlimassa kavereidensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:00"]
[/quote] Vau, aaltoja :)
Odotan kädet ristissä ulko-oven luona ja luen Raamattua.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:00"]
[/quote] Samaa tulin kirjoittamaan, eli meilläkään mies ei käy baarissa tai juhlimassa kavereidensa kanssa. Pari kertaa vuodessa hänellä on joku työpaikan iltaan sijoittuva tilaisuus ja silloin elän ja olen lasten kanssa samaan tapaan kuin muutenkin.
Tutkin sen facebookin, sähköpostin, läppärin sivuhistorian, yöpöydän laatikon ja housujen taskut ja tämän jälkeen pukeudun valeasuun ja lähden samaan baariin missä mies on.
Hmm. Laitan lapsille iltapalan, hoputan heidät iltatoimille. Luen sadun, sammutan valot lastenhuoneesta. Könyän jääkaapille, otan jotain iltapalaa itsekin, mahdollisesti jos löytyy olutta niin sihautan tölkin auki. Tuun ehkä koneelle, katson ehkä telkkaria. Luen jotain. Saatan soittaa ystävän kanssa juorupuhelun. Käyn nukkumaan. Heräilen aamuyöllä kun mies tulee kotiin ja sitä panettaa ihan järjettömästi. Naurahdan, on se niin söpö vaikka nyt onkin suht iloisessa kännissä ja haisee pahalle... ehkä annan, ehkä en. Ehkä mies kykenee, ehkä ei. Suukottelen ja peittelen (seksin jälkeen jos sitä oli), nukutaan uudestaan. Ja aamulla kun se rassu on niin kalpean hiljainen, naureskelen ja paijaan. Ja lähdetään muksujen kanssa ulos, kaupalle tai jotain.
Ja av-mamma ajattelee, että baarissa käyminen ja kavereiden kanssa juhliminen on samaa kuin kaatokänni ja pettäminen?
Mies ei käy meilläkään missään juhlimassa.
Ajattelen, että meidän arvot ja prioriteetit elämässä taitavat olla ajautuneet kauaksi toisistaan ja suunnittelen eroa.
Nykyään ei enää ole tilannetta, että olisin kotona miehen bailatessa baanalla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:05"]Ja av-mamma ajattelee, että baarissa käyminen ja kavereiden kanssa juhliminen on samaa kuin kaatokänni ja pettäminen?
[/quote]
No en ajattele, mutta milläs hitolla mä sen miehen pakotan baariin/juhlimaan, kun se reppana ei juo saunakaljaa enempää, eikä sillä oikein ole kavereitakaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:05"]Ja av-mamma ajattelee, että baarissa käyminen ja kavereiden kanssa juhliminen on samaa kuin kaatokänni ja pettäminen?
[/quote]
No en ajattele, mutta milläs hitolla mä sen miehen pakotan baariin/juhlimaan, kun se reppana ei juo saunakaljaa enempää, eikä sillä oikein ole kavereitakaan.
[/quote]
Ikävää, että ei ole kavereita :( baareissa käymisestä ei kukaan mitään ehkä menetä, mutta ystävien kanssa on kyllä kiva istua iltaa joskus ravintolassakin.
Ei meillä ole koskaan sellaisia tilanteita. Jos mieheni joskus intoutuisi baariin, todennäköisesti hän pyytäisi minua sinne kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:06"]
Soitan putkimiehelle.
[/quote]
Ihmetteleekö miehesi koskaan, kun teillä on putket niin usein tukossa, aina saa olla rassaamassa? :DDD
Jos en itse lähde baariin mukaan, niin sitten vuokraan jonkun hyvän leffan, katson sitä ja herkuttelen.
Hah! No piirrän ison ristin keittiön seinään, jos semmoinen ihme joskus tapahtuu.
soittelen kokoajan hänelle, tietenkin!
Mun mies ei käy kavereiden kanssa baareissa. On sanonut, että baareissa notkuminen ei enää kiinnosta. Tapaa kavereitaan muualla ja sillä aikaa minä elelen ihan normaalisti lasten kanssa.
Onneksi naapurin isäntä ei ole hänen baarikavereitaan.
ihan samoja asioita, kun teen silloin, kun hän on kotonakin. Normaaleja asioita, mitä nyt kotona ollessa tehdään.