Onko syy erota?
- kumpikaan ei halua harrastaa seksiä toistensa kenssa. Kerran pari kuussa sekstataan, mutta sekin vähän kun pakosta...
- eri haaveet ja tulevaisuuden suunnitelmat: mies ei missään nimessä halua enää lapsia. Meillä yksi lapsi ja haluaisin muutaman vuoden kuluttua vielä toisen jos mahdollista
- mies on suuttuessaan kuin toinen henkilö: paiskoo ovia, heittelee tavaroita, heittää tavaroita minua päin
- itse haluaisin muuttaa lähemmäs kaupunkia, mies haluaa pysytellä vanhassa talossaan, jossa nyt asumme
on miehessä myös loistavia piirteitä:
- huippu isä ja perhekeskeinen
- rakastava ja hellä kun sille päälle sattuu
- samanlainen huumorintaju, meillä on tosi hauskaa yhdessä
- varakas, koulutettu ja hyvässä työssä
- ei ryyppää, luotettava, ei iske vieraita naisia
Kommentit (10)
No minulle riittäisi jo tuo eka, jos tilanne on pysyvä eikä esim. sairaudesta, kovasta elämäntilanteen stressistä tms johtuva tilapäinen.
Pitäiskö tehdä ensin jotain asiantilan parantamiseksi?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:31"]
Ööö, kysytkö tosissas?
[/quote]
no kysyn kyllä ihan tosissani arvon av-raadilta. Terv. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:35"]
[/quote]
en jaksa enää.
Miksi pakosta seksiä, jos kumpikaan ei halua? Aika normi määrä tuo 1-2 krt/kk.
Ei minkäänlaista syytä erota. Paitsi ehkä tuo lapsijuttu...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:35"]
[/quote]
en jaksa enää.
[/quote]
Jos näin niin sitten kattilat jakoon. Mun mielipide.
Mitä perhekeskeisyyttä siinä on, jos suuttuessaan paiskoo tavaroilla lastensa äitiä??
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:30"]- kumpikaan ei halua harrastaa seksiä toistensa kenssa. Kerran pari kuussa sekstataan, mutta sekin vähän kun pakosta...
- eri haaveet ja tulevaisuuden suunnitelmat: mies ei missään nimessä halua enää lapsia. Meillä yksi lapsi ja haluaisin muutaman vuoden kuluttua vielä toisen jos mahdollista
- mies on suuttuessaan kuin toinen henkilö: paiskoo ovia, heittelee tavaroita, heittää tavaroita minua päin
- itse haluaisin muuttaa lähemmäs kaupunkia, mies haluaa pysytellä vanhassa talossaan, jossa nyt asumme
on miehessä myös loistavia piirteitä:
- huippu isä ja perhekeskeinen
- rakastava ja hellä kun sille päälle sattuu
- samanlainen huumorintaju, meillä on tosi hauskaa yhdessä
- varakas, koulutettu ja hyvässä työssä
- ei ryyppää, luotettava, ei iske vieraita naisia
[/quote]
No mulle riittäisi mainiosti mies joka on luotettava, ei iske vieraita naisia, on perhekeskeinen ja hyvä isä, rakastava ja hellä. Seksiin voi saada vielä kipinän takas. En eroaisi.
T:naimisissa
Tuolla perusteella jos kaikki eroaisivat, niin jopa olisi maailma täynnä sinkkuja. Luuletko löytäväsi jonkun paremman tuosta vaan? Ajattele edes vähän lastasi, jos kykenet.
Ööö, kysytkö tosissas?