Mistä saa Helsingin parhaat hampurilaiset?
Ihan hillitön hampurilaisenhimo ja huomenna olen lähdössä kiertämään alennusmyynnit Helsinkiin _aivan yksin_! Käyn hemmottelemassa itseäni jossain kunnon purilaisella (ja ei, en mene mäkkäriin, hesburgeriin tai burger kingiin!). Mistä saa kaupunkin parhaat purilaiset?
Nämä paikat testattu joskus ajat sitten: Stone's, Morrison's, Amarillo, Memphis. Kaksi ekaa muistaakseni ihan ok, nuo ketjupaikat ei. Mitä muita paikkoja olisi? Millainen on Hard Rock Cafén burgeritarjonta?
Nyt pitäisi siis olla sekä laatua että määrää - haluan ison, mehevän hampurilaisen ja kunnon ranskalaiset + muut höystöt!
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:28"]
Minun suosikit: NYC Burger, Midhill
[/quote]
NYC burger ainakin näyttää saaneen hyviä arvosteluja Yelpissä: http://fi.yelp.fi/biz/nyc-burger-helsinki?hrid=0iQyVFSk_8jitxLfU-6BNw
Parhaat hampurilaiset saa jostain ihan muualta kun mistään näistä yllä mainituissa. Mutta minä en kerro mistä, koska en halua että näistä huippupaikoista tulee liian suosittuja :)
Äh, olisin Morrison'sia suositellut, mutta olitkin kokeillut jo.
Midhil saa täältäkin äänen sekä Hard Rock Cafe
Jonoista päätellen ilmeisesti Burger Kingistä..? Jota ei kyllä ihan heti uskoisi.
Tuo NYC pitää katsastaa. Midhill ei kiinnosta niinkin tyhmästä syystä, että H. Välimäki on musta tosi ällö :) Ap.
No, on burger kingin hampurilaiset ainakin parempia kun amarillon ja mephisin! Hard rock cafen ja oikeastan myös Midhillin hamparit ovat kyllä ylihintaisia, palveluun ja makuun nähden.
stefans steak housessa on hyvä hampurilainen mutta ei ole auki vielä lounasaikaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:37"]
Jonoista päätellen ilmeisesti Burger Kingistä..? Jota ei kyllä ihan heti uskoisi.
[/quote]
Olin tulossa sanomaan samaa! Se on nyt auki kolmatta (?) viikkoa ja edelleen joka päivä kun siitä olen ohitse mennyt on jonoa ollut.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:37"]
[/quote]
Olin tulossa sanomaan samaa! Se on nyt auki kolmatta (?) viikkoa ja edelleen joka päivä kun siitä olen ohitse mennyt on jonoa ollut.
[/quote]
Se johtuu siitä kun ovat niin toivottoman hitaita tekemään niitä hamppareita.
Madhill...NOT, Stefan's steakhouse?
Kiitos vielä kommenteista. Tuo Stefan's Steakhouse aukeaa näköjään vasta klo 16, joten se ei käy huomenna. Pidetään se kuitenkin mielessä! Nyt näyttää siltä, että valitsen NYC:n, Morrisonin ja Stone'sin välillä. Ap.
Ei ainakaan Morrisonista! Mä en tajua miksi niin moni siitä tykkää. Miten olisi esim. Alppitori tai Sävel?
Kävin purilaisella NYC Burgerissa eikä ollut häävi paikka. Hampurilainen oli pienehkö ja lohkoperunoita vähän (eikä ne myöskään olleet hyviä). Ei sinne toista kertaa. Seuraavaksi taidan testata Stefan's Steakhousen ja Hard Rock Cafen ellei uusia ehdotuksia tule. Ap.
Mun ulkosuomalaiset ystäväni ovat sanoneet saaneensa parhaimmat hampparit fonda del solista, itäkeskuksesta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:32"]
Kävin purilaisella NYC Burgerissa eikä ollut häävi paikka. Hampurilainen oli pienehkö ja lohkoperunoita vähän (eikä ne myöskään olleet hyviä). Ei sinne toista kertaa. Seuraavaksi taidan testata Stefan's Steakhousen ja Hard Rock Cafen ellei uusia ehdotuksia tule. Ap.
[/quote]
Me tykättiin hard rock cafeesta. Nuo lihansyöjät pitivät todella paljon, itse pidin niiden papuhampurilaisesta. Siellä palvelu oli hyvä verrattuna Midhilliin, jossa teinit ilmeisesti pitävät paikkaa. Eikä se kasvishampurilainen ollut mitä olin odottanut. Stefanin paikkaa en ole kokeillut. Kerro kokemukset kun kokeilet;)
Olen tykännyt Hard Rock Cafe'n burgereista, mutta ei ne nyt ihan superloistavia ole nekään. Tunnelma kuitenkin hyvä siellä. Olen käynyt 3 krt.
Colorado Bar and Grill kampin aukiolla, ihan parhaat burgerit :)
Hard Rock Cafessa kova hinta hampurilaisella, kuten Midhillissäkin. Tämän kovan hinnan lisäksi Hard Rock Cafen tarjoilijat näyttävät siltä, kuin olisi pakko antaa vielä tippiäkin!! Ei hitto sen hintaisesta hampurilaisesta mitään tippiä enää tarvitse mielestäni antaa, kyllä se kuuluu jo hintaan!
mies
Minun suosikit: NYC Burger, Midhill