Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarjoat miehellesi / perheellesi uuden vuoden aattoiltana ruoaksi?

Vierailija
30.12.2013 |

Minä tarjoan tortilloja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blinejä ja mätiä. Lapsille nakkeja, lihapullia, ranskalaisia ja perunasalaattia, joita saa aikuisetkin vielä, jos haluavat :-) Meille tulee ystäväperhe kylään.

Vierailija
22/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on oletus, että nainen tarjoaa miehelle ja perheelle sapuskat? Aaargh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niitä nakkeja, lihapullia ja perunasalaattia. Ja vihersalaattia ja juustoja. Lohta. Illalla ehkä paistetaan nuotiolla makkaraa. Anoppilassa ollaan, anoppi tarjoaa eväät.

Vierailija
24/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla mennään!! Ja Todellakin teen, itse, keittiö on minun.. ja muutaman hommaan ihastuneen lapsen.. oon kai sit vanhanaikainen..

Vierailija
25/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä tuon "tarjoat miehellesi/lapsillesi, mutta koin sen luonnollisesti niin, että koska tällä palstalla ylivoimaisesti eniten palstailee perheellisiä naisia, niin kysellään näiden kokkaustaitoja eikä sen miehen tai lapsen. Jos perhe kokkailee yhdessä, niin ymmärsin sen niin, että tässä kysellään tarjottavia eikä nimenomaan sitä, oletko sinä juuri se kokki vai ei. Ehkä otsikkoon olisi voinut laittaa "mitä perheesi syö uuden vuoden aattona"? Mutta pilkunviilaamista tuo joka tapauksessa on.

Meillä minä tarjoilen tortilloja miehelle ja lapsille. Olen nyt kuumeessa ja jos olen todella kipeä huomenna, niin mies sitten hoitaa sen paistamis- ja pilkkomispuolen, mutta minä olen ainekset ostanut ja minun ideani, joten edelleenkin mielestäni minä sitä ruokaa muille tarjoan, vaikka en sitä saisi kokatuksikaan.

Uuden vuoden päiväksi voisin tehdä kalkkunapihvejä. Katsotaan, jos jaksan. Muuten mies saa ostaa sapuskat ja se on sitten jotain valmista.

Vierailija
26/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan takkaan tuli ja paistetaan makkaraa. Salaatteja lisukkeena, ainakin vihersalaatti ja italiansalaatti. Ehkä jotain perunaa lisäksi.

+ hervottomat kasat mässyä ja iskä saattaa saada oluen ja tiesmitä muuta ;)

Vierailija
27/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä tarjoaa huomenna dinnerin eräässä ravintolassa. Illallisen jälkeen hän lupasi tarjota hieronnan ja seksiä. Hänen lähdettyään tarjoan itselleni siideriä ja irtokarkkeja ellen nukahda.

Vierailija
28/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia ja samppanjaa, tulee vieraita

Vierailija
29/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tarkoitti yleisenä kysymyksenä Vauva-palstalla tällaista kysyä. Sääli vain, että niin moni tarttuu typeriin pilkunviilauksiin. Ihan sama ainakin mulle, mitkä sukupuoliroolit on missäkin, eiks tämä oo keskustelupalsta, jossa nyt lähinnä naiset keskustelee?

Tv. Pizzaa

Vierailija
30/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:50"]

Sushia ja samppanjaa, tulee vieraita

[/quote]

Nam! 

Vierailija
31/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta mies tekee meillä jotain kalaruokaa. 

Vierailija
32/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten, jos mies ostaa ruokatarpeet ja nainen valmistaa niistä sitten aterian. Kumpi tässä tapauksessa "tarjoaa" ruuan?

Vierailija
33/33 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:10"]

Mites muuten, jos mies ostaa ruokatarpeet ja nainen valmistaa niistä sitten aterian. Kumpi tässä tapauksessa "tarjoaa" ruuan?

[/quote]Tarjota tarkoittaa 'tarjoilla'. Tarjoilijakin tarjoaa. Esimerkkitapauksessasi se joka tarjoaa on perheen 15-vuotias pissis, joka kattaa pöydän ja annostelee ruoat lautasille.