Mitä toivot uudelta vuodelta?
Kommentit (23)
Että opiskeluni sujuisivat hyvin ja saisin ne päätökseen. Ja että saisin pysyvän työpaikan syksyllä ja siellä olisi hyvä työilmapiiri.
Että saisin haluamani opiskelupaikan ja että löytäisin (klisee hehheh) elämäni rakkauden jonka kanssa jakaa elämää! :-)))
Eksyin ensimmäistä kertaa tänne, ja tuli vain sellainen intuitio, että jos jaan nyt tässä julkisesi toiveeni, se toteutuu! Oh :))
Toivon, että mies, jonka jouduin jättämään hänen idioottimaisen käytöksensä takia, tulisi järkiinsä... Tajuaisi, että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut, ja alkaisi käyttäytyä sen mukaisesti. Rakastan häntä ja ilmeisesti hänkin minua, mutta sitoutumiskammoisen soutamista ja huopaamista ei vain jaksa katsella.
Haluaisin saada vitusti pimperoa monilta hyvännäköisiltä misuilta.
Toivon ensisijaisesti vauvaa. Sitten toivon vakituista työtä. Sen jälkeen toivon omaa kotia tai jos en sitä saa, niin toivon elämyksiä matkojen muodossa.
Loppuis tää helvetin yksinäisyys..
Toivon että löydän sen oikean jonka kanssa jakaa tämä loppuelämä. Toivon uutta työpaikkaa tai lottovoittoa. Tai molempia, kun kerran nyt toivotaan!
En toivo mitään, vaan alan tekemään niille asioille jotain, joita olen toivonut uudenvuoden toiveina jo vuosia.
Laihdun, raitistun, valmistun.
Piste.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 15:03"]Haluan, että mieheni kosii minua. Sanoin tekevänsä niin tässä kuussa, mutta eipä kuulunut mitään.
[/quote]huomenna siis luvassa kosinta...? ;)
Lapseni parantumista vaikeasta sairaudesta.Ja sen jälkeen itselleni rakkautta.
työtä, jolla pystyy elättämään itsensä ja perheensä. Että saisin hyödyntää koulutustani enkä aina vaan tyytymään sekalaisiin pätkähommiin surkean huonolla palkalla!
Painonpudotus, lottovoitto, siinähän niitä...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:22"]
Rehellisesti: kaipuusi, toiveesi, tarpeesi?
[/quote]
lapselleni vuosien yksinäisyyden jälkeen mukavan ystäväporukan ja sitä kautta itsetunnon kohoamista. Itselle sielunkumppanin, raittiutta ja terveyttä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 15:03"]Haluan, että mieheni kosii minua. Sanoin tekevänsä niin tässä kuussa, mutta eipä kuulunut mitään.
[/quote]
Ettei kosisi huomenna? ;) Niin minullekin on käynyt :)
Haluaisin kuulla kosinnan vihdoin 5 yhteisen vuoden jälkeen :)
Haluan, että mieheni kosii minua. Sanoin tekevänsä niin tässä kuussa, mutta eipä kuulunut mitään.