Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avojaloin olo..

Vierailija
30.12.2013 |

Onko tosissaan outoa, jos minusta tuntuu oudolta olla avojaloin? Olen ihan lapsesta asti ollut tällainen, en osaa olla missään (muualla kuin vedessä) avojaloin. Rannalla olo on tosi vaikeaa, ellen sitten ole koko ajan vedessä. Mutta heti kun tulen hiekalle, pitäisi saada sandaalit jalkaan.

Nukkuessa mulla on aina ollut sukat ja nykyään mun varpaat palelee niin, että tarvitsen kesälläkin joskus villasukat jalkaan yöksi. Enkä aina edes tarvitse niitä, mutta kun ne on niin mukavat.

Koko perhe pitää mua aivan järkyttävän outona, kun itse juoksevat kesäisin pihalla varpaisillaan ja minä seuraan sukissa, villasukissa ja crokseissa.

On oltava olemassa muukin kaltaiseni..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottumuskysymys :) itse olen aina avojaloin kotona. Ja nykyään aika usein myös kylässä. Jos sukat sattuu olemaan jalassa (harvoin tosin on), niin yleensä ne lähtee samalla kun kengätkin eli eteisessä. En oikeastaan pysty olemaan sukat jalassa sisällä. Tulee liian kuuma ja ahdistava olo :) Ja tämä vuodenajasta riippumatta. Kesällä en käytä lainkaan sukkia ja joskus saan myös päähäni lähteä paljain jaloin ulos ja jopa kaupungille.

Vierailija
2/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo nyt vähän outoa, minä olisin mieluiten aina avojaloin, niin sisällä kuin ulkonakin, mutta eihän täällä kylmässä tarkene ulkoilla ilman kenkiä kuin muutaman kuukauden vuodessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä samanlainen kuin sinä, että minulla on aina villasukat jalassa kotona (syksystä kevääseen, ei kesällä sentään). Nukun myös villasukat jalassa: en nukahda, jos varpaita palelee. Muuten kyllä haluaisin olla paljain jaloin, kesälläkin kävelen paljon paljain jaloin pihalla.

Vierailija
4/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kotona, töissä (ja kylässä) ja mökillä kesälläkin villasukat jalassa. Otan varsinaiset arki-tennissukkani siis pois ja vaihdan villasukat jalkaan. En tykkää yhtään kävellä sisällä paljasjaloin, mutta sen sijaan kävelen mielelläni kesällä ulkona paljain jaloin; vaikka jalkapohjieni iho on melko pehmeä, niin kestän yllättävän hyvin kaikki neulaset, kävyt ja juuret jalan alla. En siis ole herkkä. Mutta jotenkin heti kun tulen sisään, niin täytyy laittaa jotain jalkoihin. Jalkani palelevat herkästi, niiden iho on aina jääkylmä ja veto tuntuu heti. Töissäkin heti kun saan ulkokengät pois jalasta ja vaihdan villasukkaan, niin minun on hierottava kosteusvoiteella jalat lämpimäksi ennen sukan jalkaan laittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme