Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat tajunneet olevansa raskaana vasta vauvan liikkeistä?

Vierailija
30.12.2013 |

Täällä yksi :P 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin. Ja nyt pohdin että miten käy kelan maksaman äippärahan kun en ole käynyt neuvolassa?

Vierailija
22/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:42"]

Täälläkin. Ja nyt pohdin että miten käy kelan maksaman äippärahan kun en ole käynyt neuvolassa?

[/quote]

Mietin ihan samaa :-0

Onneksi en oo käyttänyt alkoholia kuin ihan minimaalisia määriä viime kuukausina, korkeintaan ehkä yhdesti juonut siiderin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin raskauden vähän ennen liikkeitä mutta silti ihan liian myöhään. Jälkiehkäisypilleri petti ja luulin menkkojen puuttumisen johtuvan siitä. Kerran aikaisemminkin olen joutunut ottamaan ja silloin jäi yhdet väliin. Nyt vasta kun oli jo melkein 3 kuukautta ollut menkatonta niin tein testin. 

Vierailija
24/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole myöskään alkoholia käyttänyt. Mitäköhän ne neuvolassa ajattelee kun näin myöhään sinne ilmoittautuu?

Vierailija
25/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:51"]

Itse en ole myöskään alkoholia käyttänyt. Mitäköhän ne neuvolassa ajattelee kun näin myöhään sinne ilmoittautuu?

[/quote]

Mulla yksi kaveri just sano, et voi olla et saat siellä kauheen saarnan :-/

Vierailija
26/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seksiä ja menkkoja ei tule niin eikö yhtään käy pienessä mielessä että voisi olla raskaana ihan aikuisten oikeesti?

Vierailija
27/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin lastani vielä ja kuukautisia ei kuulunut, tämän takia siis myöhäinen herääminen. Eihän neuvolassa ole edes pakko käydä, joten miksi saarnaa pitäisi kuunnella?

Vierailija
28/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole mitään oman kehon tuntemusta?

Ettekö tiedä kuinka naisen kroppa toimii?

Vierailija
29/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt neuvolassa ymmärrettään, kun kertoo tilanteen. Kelalla ymmärtääkseni myös joustetaan näissä asioissa. Neuvolasta voidaan laittaa sinne lausunto.

Vierailija
30/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:01"]

Jos on seksiä ja menkkoja ei tule niin eikö yhtään käy pienessä mielessä että voisi olla raskaana ihan aikuisten oikeesti?

[/quote]

Jos on useamman vuoden ollut turhaan vauvatoiveita, niin ei sitä raskautta välttämättä kauhean todennäköisenäa asiana enää pidä. Ja joskus on vain niin kiireinen ja muut asiat mielessä, ettei ehdi miettiä menkkajuttuja paljoakaan.

Vierailija
31/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:10"]

[/quote]

En ole ensisynnyttäjä, joten kyllä, on kropan tuntemusta. Mutta oireet voivat mennä muiden terveysasioiden piikkiin, mitkä aiheuttavat esim. vatsaoireita...

Liikkeistä ei tietenkään voi erehtyä, jos on raskaana aiemminkin ollut. Siis enää siinä vaiheessa, kun ne tuntuvat jo potkuilta, eikä vain "perhosen siipien hipaisulta" tms.

Vierailija
32/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut pahoinvointia eikä muita oireita. Väsymystä mutta yhdistin sen siihen että nuorimmainen nukkuu öitä levottomasti.

Vierailija
33/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:12"]

Ei ole ollut pahoinvointia eikä muita oireita. Väsymystä mutta yhdistin sen siihen että nuorimmainen nukkuu öitä levottomasti.

[/quote]

Itsekin olen ollut väsynyt, mutta olen ajatellut että johtuu arjen rankkuudesta. Ja vatsaoireet ovat menneet muiden terveysasioiden piikkiin, olen epäillyt ruoka-aineallergiaa. Muuten ei ole juuri oireita ollut.

Menkat on ollut kahdesti sen jälkeen kun raskaus on ehkä alkanut, eli ovat voineet olla valemenkat, vaikka olivat normaalit kuukautiset.

Onhan tää todella hämmentävää. En ikinä uskonut, että minulle voisi käydä näin!

Vierailija
34/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä tiedetään, mutta ainakin tämä neiti kärsi kuukautiset sun muut ajallaan, ja silti oli raskaana. Sitten taas silloin kun raskautta yritettiin tosissaan, niin keho näytti kaikki merkit: metallin maku suussa, mahassa painaa jokin, tissit kipeät, aamupahoinvointi - ja silti negaa. Joten ei se ole aina merkeistä kiinni. 

Vierailija
35/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo ottaneet yhteyttä neuvolaan?

Vierailija
36/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:19"]

[/quote]

Kyllä tiedetään, mutta ainakin tämä neiti kärsi kuukautiset sun muut ajallaan, ja silti oli raskaana. Sitten taas silloin kun raskautta yritettiin tosissaan, niin keho näytti kaikki merkit: metallin maku suussa, mahassa painaa jokin, tissit kipeät, aamupahoinvointi - ja silti negaa. Joten ei se ole aina merkeistä kiinni. 

[/quote]

Sama täällä! Oireet ovat olleet paljon pahempia kun on toivonut kovasti olevansa raskaanaa, kuin silloin kun on sitten oikeasti ollut tietämättään...!!!! :O

Vierailija
37/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut raskaudet vain ovat vähäoireisia ja joillakin tulee menkkoja parit vielä raskaana ollessakin!

Vierailija
38/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä on niin läskejä matameja, että ihan varmasti

Vierailija
39/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:47"]

Tajusin raskauden vähän ennen liikkeitä mutta silti ihan liian myöhään. Jälkiehkäisypilleri petti ja luulin menkkojen puuttumisen johtuvan siitä. Kerran aikaisemminkin olen joutunut ottamaan ja silloin jäi yhdet väliin. Nyt vasta kun oli jo melkein 3 kuukautta ollut menkatonta niin tein testin. 

[/quote]

Tämä on jo silkkaa typeryyttä.

Vierailija
40/40 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään henk.koht. kokemusta tuosta äippäraha asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi