Kaduttaa että tein nuorena lapset ihastukseni kanssa koska se osoittautui vastuunpakoilijaksi, mielenterveyspotilaaksi ja omanapaiseksi mieslapseksi
Lapset kärsivät asiasta eniten.
Ei pidä yhteyttä lapsiinsa eikä kanna taloudellista vastuutaan. Olin hölmö nuorena, ei ikinä olisi pitänyt perustaa perhettä mieslapsen kanssa.
Onneksi lapset ovat jo isoja, lähes täysi-ikäisiä. Isäänsä kypsempiä ihmisiä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
0/5 ap on naislapsi
Ei ilmeisesti kuitenkaan yhtä pentu kuin exänsä. Kun on käynyt töissä ja yksin kasvattanut lapset isoiksi siinä sivussa. Mieshän se vastuutaan on pakoillut.
Arvosta itseäsi ja varmaan lapsetkin sinua arvostaa.
Aina rakkaussuhteissa ja perheen perustamisessa ei käy hyvin. Silti voi arvostaa omia pyrkimyksiään hyvän perheen perustamiseen.
Kun on ollut riittävän kauan epäterveessä suhteessa, luulee itsessään olevan jotain vialla.
Tärkeintä lie, että sinä ja lapsesi voivat hyvin.
Onneks sitten sen uuden miehen kanssa ei tarvi tehdä enää lapsia ja pilata sitäkin suhdetta.
Tämän takia olen onnellinen, että 2002 silloinen puolisoni sai keskenmenon kun olin armeijassa, sen jälkeen kun 2007 erottiin tämä kyseinen hempukka on saanut kaksi lasta kahden eri miehen kanssa ja piinaa näitä kumpaistakin kokoajan.
Älkää lisääntykö vuoden vain seurustelun jälkeen, älkääkä ainankaan pikkuaikuisina.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olen onnellinen, että 2002 silloinen puolisoni sai keskenmenon kun olin armeijassa, sen jälkeen kun 2007 erottiin tämä kyseinen hempukka on saanut kaksi lasta kahden eri miehen kanssa ja piinaa näitä kumpaistakin kokoajan.
Älkää lisääntykö vuoden vain seurustelun jälkeen, älkääkä ainankaan pikkuaikuisina.
Unohtui mainita, että siis hän on eronnut kummastakin miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menin naimisiin urheilullisen, työssäkäyvän ja tasapainoisen miehen kanssa ja erosin juoposta ja masentuneesta miehestä, joka on ollut viimeisen vuoden sairiksella.
Elämä on.
Raukkamista hylätä puoliso kun hänellä on ongelmia.
No mitäpäs sitä voi tehdä jos toinen ei esim. sitoudu hoitoonsa millään tavalla. Siinä altistaa itsensä sairastumiselle.
Minä katsoin neljä vuotta ryyppäävää miestä jolla mielenterveysongelmia ja joka ei suostu hoitoon. Ei ollut suhteen alussa sellainen. Lähdin kun oma mielenterveys alkoi rakoilla. Kenenkään ei tarvitse jäädä aikuisen ihmisen hoitajaksi, se ei ole mikään parisuhde enää.
Mutta sinä kai haluaisit kahlita toisen ihmisen omien ongelmiesi kantajaksi. Itsekästä.
0/5 ap on naislapsi