Kerro ikäsi ja mitä puoluetta kannatat
Kommentit (24)
25v., Vihreät
Ykkösinhokki Kokoomus
27v kokoomusta kannatan, junttipersuja en äänestäisi ikinä!
36
Vasemmistoliitto
Ikinä en kannattaisi Perussuomalaisia enkä Kokoomusta.
22v. En kannata yksiselitteisesti mitään puoluetta. Äänestäessä valitsen henkilön jonka arvot ovat lähinnä omaani, puolueella ei juuri painoarvoo ole.
Ap on 30 ja asuu Englannissa kannattaen LibDemejä, Suomessa Vihreitä
29v. Olen Kokoomuksen jäsen. En ikinä kannattaisi Vasemmistoliittoa tai kommunistisia pienpuolueita.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:57"]
Ap on 30 ja asuu Englannissa kannattaen LibDemejä, Suomessa Vihreitä
[/quote]Niin jja Soinin jengiä en siis tosiaan äänestäisi
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:55"]
22v. En kannata yksiselitteisesti mitään puoluetta. Äänestäessä valitsen henkilön jonka arvot ovat lähinnä omaani, puolueella ei juuri painoarvoo ole.
[/quote]
Siitä huolimatta äänesi menee ensisijaisesti puolueelle...
39v, olen vihreiden jäsen, olen myös ollut vuosia paikallisyhdistyksen ja valtakunnallisen Vihreät Yrittäjät yhdistyksen jäsen, olen ollut myös ehdokkaana vaaleissa, kunnallis- ja eduskuntavaaleissa.
Vaikka kepu on aina vastarannankiiski, en voi sietää demareita, Ahtisaari on ainoa demari jota olen joutunut kerran äänestämään. Lipposen hallitukset teki niin paljon pahaa köyhille, että koskaan en anna sitä anteeksi. Ja täällä paikallinen poliitikko Kari Urpilainen kävi joskus mulle aukomassa päätään keskellä katua, en tykkää...
Mieheni on mua kymmenen vuotta vanhempi, ja kuuluu sinivalkoiseen puolueeseen.
Olen 23v enkä osaa sanoa sillä en ymmärrä puolueista enkä politiikasta juuri mitään. Enkä ole vielä käynyt äänestämässäkään.
25 (tammikuussa)
Kannatan kristillisdemokraatteja. Olen äänestänyt kaksi kertaa Päivi Räsästä.
29, Kokoomusta. En ikinä kannattaisi Vihreitä enkä Perussuomalaisia.
26v., Vasemmistoliitto. Ikinä en äänestäisi Kokoomusta tai Perussuomalaisia.
20v. Kannatan SDP:tä, Kokoomusta tai persuja en ikinä kannattaisi - tuskinpa vain RKP:tä tai kristillisiäkään...
22v, enemmän ihmistä kuin puoluetta, mutta pääsääntöisesti vasureita. Porvaripuolueita en koskaan äänestäisi.
19. Kannatan Kristillisdemokraatteja. En ikinä kannattaisi vihreitä.
37-vuotias, vihreiden jäsen ja aina äänestänyt vain vihreitä. Kauimpana ajatusmaailmastani ovat persut ja kokoomus.
Te jotka kannatatte henkilöä ettekä puoluetta, ajatteletteko ollenkaan, että äänestämänne henkilö on joka tapauksessa jostakin perustellusta syystä valinnut puoleensa, ja että ääni joka tapauksessa menee ensisijaisesti puolueelle ja vasta sitten henkilölle?
28. Vasemmistoliitto. Saattaisin äänestää myös SDP:tä tai Vihreitä. En äänestäisi Kokoomusta, Persuja, Kristillisdemokraatteja.. Enkä kyllä Piraattipuoluettakaan tai edes SKP:tä.