Jos olisit päivän vastakkaista sukupuolta niin mitä tekisit?
Sisältö jo otsikossa. Nainen mieheksi Mies naiseksi Muun sukupuolinen joko mieheksi tai naiseksi Eikä mitään panojuttuja, sillä kaikki ne jutut tietää. Luovempaa ajattelua.
Kommentit (214)
Hieroisin tissejäni ja pillua koko päivän.
Nalkuttaisin kaikesta koko päivän, jotta tietäisin mitä kiksejä se tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin miltä itkupotkuraivarit tuntuu
Huh, mä en haluaisi tietää. Mitä olen noita miehiä katellut, eivät näytä yhtään onnellisilta sitä tehdessään.
Niin, miksi pitäisi olla onnellinen? Itse olen nähnyt vain naisia, jotka harjoitavat itkupotkuraivareita. Ja naisena tiedän myös naisten psykologisista kikseistä. Monet naiset tekevät tuommoisen mielellään ja käyttävät sitten miehen avuttomuutta tai lohdutusyrityksiä hyväkseen saadakseen etuja tai haluamansa läpi.
Pukisin ylleni mustat verkkosukat, mustan minihameen, joka jättäisi pakaroista puolet paljaiksi, ja pinkin topin, jossa tissivako kunnolla tyrkyllä. Jalkoihin korkkarit, naamaan kunnon sotamaalaus ja sitten kadunkulmaan seisomaan.
Sitten, kun on palautunut takaisin mieheksi, niin laskee rahat, että paljonko ehti tienata.
Hakisin töitä ja luultavimmin saisinkin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, kohtelisin koko päivän naisia hyvin ja olisin luomassa muutenkin parempaa ihmiskuntaa.
viettäisit siis päiväsi yksin kuten kaikki tuollaiset miehet
Ei, vaan olisin sosiaalinen ja tekisin niin kuin puhunkin.
Olen mies, joten kaiken sen itsensä räpläämisen jälkeen kokeilisin mikä siinä taskuparkkeerauksessa on niin helv.tin vaikeaa.
Saisin varmaan työpaikan, hyvän ja vakituisen heti ekasta hakemastani.
Naisena kokeilisin maksaa euron ostosta 83 sentillä ja sheivaisin kainalokarvat.
Pyytäisin anteeksi kaikilta naisilta kaikkea sitä kärsimystä ja sydänsuruja mitä miehet on aiheuttaneet naisille.
Muuttuisi mieheksi, iskisin naisia ja kävisin yöllä kävelyllä.
Laulaisin kaikkia matalia kappaleita, kokeilisin miltä tuntuu siirtää helpommin kalusteita, ja ottaisin ylähyllyltä tavaroita :D olettaen, että olisin miehenä isompi kuin nyt naisena.
Selvittäisin mitä ihmettä siellä naisen pääkopas liikkuu, on todellakin paljon asioita, nämä ei miehen näkökulmasta vaan oikein avaudu.
Jos olisin mies, kävelisin yöllä huoletta kuulokkeet korvilla. Hakisin myös työpaikkoja ja katsoisin miten haastattelut ja palkkakeskustelu menisivät suhteessa normaaliin. Leikkisin myös vehjeelläni, ja juuri ennen takaisin naiseksi muuttumista löisin itseäni munille tietääkseni mistä se kaikki vikinä johtuu.
Hankkiutuisin raskaaksi. Säilyisikö raskaus vaikka muuttuisin takaisin mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
- Saisin kokea miltä tuntuu kun nimeni jatkuu satoja sukupolvia vain sen takia että olen mies.
- Käskisin abortoimaan tytön ja akka tottelisi
-Pakottaisin akkoja seksiin
- Ostaisin seksiä ja haukkuisin seksiä myyvää naista jälkikäteen
- Suorittaisin koulu**pumisen ja kokisin miltä tuntuu saada sympatiaa sen jälkeen kun on ta**anut ihmisiä kun vähän kiukuttaa
- Leikkisin perheen päätä tekemättä mitään velvollisuuksia
- Ottaisin useita vaimoja ja katsoisin kun jokainen reikä vaihtaa nimen mukaani ja suostuu seksiin jokainen hetki kun haluan
On ne miehet susia.
Taidat asua Syyriassa tai siellä tienoilla? Ei ole ihan länsimaista meininkiä.
menisin juoksulenkille, ei ainakaan rinnat heiluisi
Pissaisin ulkona isolla kaarella.
Onhan se mahdollista nytkin jokaiselle, sen kuin identifioit itsesi mieheksi/naiseksi/ihan miksi haluat. Ei viitsitä nyt pride kuukautena olla näin ahdasmielisiä :)