yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva, jos miehe
tkin osallistuisivat keskusteluun oikeasti.
Minä osallistun. Mitä haluat tietää? T: mies 43v
Miksi miehet ei välitä naisen nautinnosta????????? Vastatkaa nyt miehet.
No VÄLITÄNHÄN MÄ!!! Miksi sun pitää yleistää kaikki miehet samaan muottiin?
Koska valtaosa miehistä ei välitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva, jos miehetkin osallistuisivat keskusteluun oikeasti.
Eipä paljo huvita osallistua..ihan selvästi täällä taas yksi koettaa saada miesten kanssa väittelyn aikaan..mua kiinnostaa vähän erityylinen keskustelu
Mutta, eikä miehet välitä? Katso nyt milloin ketju alkanut, ja kuinka moni nainen siihen kirjoittanut? Eihän tätä asiaa voi kieltää. No pane sinä pääsi pensaaseen, mutta ei se asia katoa sillä mihinkään.
En usko kenenkään riitaa haluavan, mitä se hyödyttäisi.
Ei kato ku mä koetan löytää täältä ketjuja missä seksistä puhuttaisi siltä kantilta kuinka kivaa se on. Mutta on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta..on teillä huonosti asiat..mä saan seksistä aika paljon iloa elämääni..
Niin SINÄ SAAT mutta entä vaimosi??
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta nautinnostaan, ei toisen nautinnosta. Ihan turha ottaa paineita siitä. Jos kotona ei saa nautintoa, hakee sen sitten muualta.
Sun ehdotus siis olisi, että nainen menee sitten sellaisen miehen luokse, joka osaa sormettaa tai nuolla, kun oma mies ei viitsi? Vai sillai mies ehdottaa.
Tästäkin tuli palstan tyypillinen ketju.. inttäminen on sitten hauskaa joidenkin mielestä.
Koittakaas miehet asettua sellaisen naisen asemaan joka todellakaan ei saa yhdynnässä, korkeintaan kiihottuu, ja sitten jätetään kitumaan. Aina vaan. Mitä tekisitte? Eikö löydy yhtään sympatiaa tai ehdotusta muuhun?
Ja korostan , ettei KAIKKI miehet toki ole tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas miehet asettua sellaisen naisen asemaan joka todellakaan ei saa yhdynnässä, korkeintaan kiihottuu, ja sitten jätetään kitumaan. Aina vaan. Mitä tekisitte? Eikö löydy yhtään sympatiaa tai ehdotusta muuhun?
Täällä keskustelu on kuin suossa rämpimistä. Naiset ovat niin hyökkääviä mielipiteissään, että parempi olla hiljaa.
Joo tyypillistä tosiaan. Melkein ainoa mitä mihet mantraa, on että naiset hyökkääviä,siis kaikki. Ja mitään ehdotusta mihinkään tai muutakaan eivät siis sano. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustelu on kuin suossa rämpimistä. Naiset ovat niin hyökkääviä mielipiteissään, että parempi olla hiljaa.
Ja teillä miehillä ei liene osuuutta asiaan????
Ei ole ihme että naiset hyökkääviä, kun ei tunnu miehiä aihe kiinnostavan tipan tippaa. Haukkuvat vaan naisia entistä hullummin! Empaattisia todellakin.
Mutta kun ne kivatkaan ketjut ei kelpaa? Joka ketjuun pitää aloittaa se vääntäminen ja vastakkainasettelu..
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne kivatkaan ketjut ei kelpaa? Joka ketjuun pitää aloittaa se vääntäminen ja vastakkainasettelu..
No miten tästä aiheesta pitäisi kirjoittaa? Vaieta ehkä kokonaanko? Sanokaa nyt miehet ihmeessä ilman sitten vastakkaiasettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tästä aiheesta pitäisi kirjoittaa? Vaieta ehkä kokonaanko? Sanokaa nyt miehet ihmeessä ilman sitten vastakkaiasettelua.
Hyvää vappua!
Ja miten nainen tekee kivaa siitä, ettei se yhdyntä nyt vaan tunnu miltäään, ainakaan suurelle osalle? Jatkaa teeskentelyä miehen hyväksi? Sekö on mielestänne ratkaisua. Lakastaan maton alle vaan, jatketaan kuin ei oltaskaan kuultu koko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vappua!
Toivottavasti eukkos ei anna sulle. Omahyväinen..p...ka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vappua!
Toivottavasti eukkos ei anna sulle. Omahyväinen..p...ka.
Mulle kyllä antaa mun mies... :)) loppuosa parempi jättää kirjoittamatta..
Menää naiset keskustelemaan omien miestenne kanssa..ei täältä löydy teille ratkaisua ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Menää naiset keskustelemaan omien miestenne kanssa..ei täältä löydy teille ratkaisua ongelmaan.
No jokaisella miehelleä lie joku nainen . Mite TE asian kanssa teette. Ei tämä ole yhden naisen tai kahden ongelma. Vai onko toasiaan niin, että ne all 20 prossaa naisiat on just teidän naisenne..
Miksi tästä ei voi keskustella?
Haluavatko miehet ihan oikeasti kieltää asian, jotta tuntus kivemmalta itsestä. Kenties se sitten on vain niin.
Ilmeisesti palstalla ei kannata keskustella myöskään vaikkapa erektio ongelmista, menkää vaan lääkäriin ja olkaa hiljaa.
Turha jupista pikkuasioista! Hyvää vappua vaan kaikille lötkömunille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti palstalla ei kannata keskustella myöskään vaikkapa erektio ongelmista, menkää vaan lääkäriin ja olkaa hiljaa.
Turha jupista pikkuasioista! Hyvää vappua vaan kaikille lötkömunille.
Nyt vähän loukkaannuin lötkömunana...
Täällä kuule on monta kirjoittajaa...se hyvä muistaa. Ei vain yksi siis.