Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdyntä ei tunnu miltään

Vierailija
29.12.2013 |

Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.

Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.

En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.

Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)

Kommentit (453)

Vierailija
241/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tietää kummat tykkää nussiskelusta enemmän. Työntäkää pikkurilli korvaan. Eikös tunnukkin pikkurillistä hyvältä!!

Vierailija
242/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh aah tuntuu niin hyvältä, nyt tulee!! Muistakaa voihkia vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jollakin tämän keskustelun naisella "ne päivät" menossa?

Veikkaan vappukrapulaa. Olen pannut merkille, että kaikkein kärkkäin vääntäjä viihtyy täällä erityisen hyvin aina potentiaalisina krapula-ajankohtina. Vähentää aika lailla omia haluja osallistua vänkäilyyn, jos tulee mieleen että toinen siinä vain yrittää kuluttaa aikaa ja päänsärkyä pois.

Olen huomannut saman. Lisäksi on tämä parivaljakko joka on aina alkuviikosta kun puolisot lähtee töihin ja sunnuntaisinnkun on varmaan jo tarve pääatö purkamaan paineita.😂

Lisäksi olette te palstan vakikyttääjät eli sekava on soppa.

Tääl taitaa kyllä aika moni eri immeinen näitä kirjoittaa, mutta teilläpä tuntuuvi olevan aikaa kokoajan niitä kommentteja poistattaa.eli osuipi ommaan nilkkaan.

Ainakin vappukrapulakommentti taisi osua johonkuhun, kun hävisi jo ilman vastaväitteitä 😂

Ei naurata mikään kun sivukaupalla yritetään miesten kanssa keskustella ja tässä tulos!? Mikä teitä miehiä vaivaa?? Te luulette että muuta ei tarvita kuin kalunne, mutta entä jos se ei tunnu miltään?? Miksi sitä on vaikea myöntää?? Se ei tunnu yhtään miltään!!

Vierailija
244/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja nainen ei saanut sessiosta mitään. Mies sai tyydytyksen, kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan

Vierailija
245/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Menee sillai nyt, että ihan alkaa oikeesti itkettämään. Niin tyhmiä on näiden uroiden jutut. Mikä pettymys taas.

Varmaan pitää vaan mennä oman ihanan ja varmaan luotettavan ja nautintoa antavan kullan (kullin..) kainaloon, ja pyytää namia. Tämä mies ei ei jätä ikinä antamatta. eikä jätä kylmäksi! Siksi rakastankin sata lasissa ja hän vakuuttaa samaa. Eikä olla ihan eilesen teeren lintusia! Kokemusta on ja lapset jo aikuisia. Ja meillä kivaa!

Vierailija
246/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Menee sillai nyt, että ihan alkaa oikeesti itkettämään. Niin tyhmiä on näiden uroiden jutut. Mikä pettymys taas.

Varmaan pitää vaan mennä oman ihanan ja varmaan luotettavan ja nautintoa antavan kullan (kullin..) kainaloon, ja pyytää namia. Tämä mies ei ei jätä ikinä antamatta. eikä jätä kylmäksi! Siksi rakastankin sata lasissa ja hän vakuuttaa samaa. Eikä olla ihan eilesen teeren lintusia! Kokemusta on ja lapset jo aikuisia. Ja meillä kivaa!

Melkein käy sääliksi miestäsi

Vierailija
247/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa emakot vaikka Gambiasta isovehkeinen rakastaja, jos ette saa asiasta puhuttua ukoillenne. Tai menkää terapeutille tai seksivälinekauppaan ja kysykää vinkkejä. Turha se on täällä asiasta vouhkata. Keskustelette mahdollisesti asiasta hyvällä tuurilla teinilapsenne kanssa, joka käy trollaamassa palstalla.

Vierailija
248/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa emakot vaikka Gambiasta isovehkeinen rakastaja, jos ette saa asiasta puhuttua ukoillenne. Tai menkää terapeutille tai seksivälinekauppaan ja kysykää vinkkejä. Turha se on täällä asiasta vouhkata. Keskustelette mahdollisesti asiasta hyvällä tuurilla teinilapsenne kanssa, joka käy trollaamassa palstalla.

Kuvottavaa haukkua naisia emakoiksi!!! Tiedätkö mikä itse olet..?porsaasta rumempi nimitys sopii sinuun

Vierailija
249/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää totta -tällaisiako ovat suomalaiset miehet.

Vierailija
250/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja nainen ei saanut sessiosta mitään. Mies sai tyydytyksen, kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan

Naisen on sanottava miehelle että haluaa jatkaa vielä miehen laukeamisen jälkeen. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Olen vaimolleni sanonut muutaman kerran että kertoo jos jäi yhtään vajaaksi, niin hoitelen kyllä mielellään loppuun asti. Kertaakaan ei ole mitään sanonut. 25 vuoden aikana olen ainoastaan kerran saanut sormettaa vaimolle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut. Silloinkin se taisi olla kyllä jo toinen tai kolmas.

Vierailija
251/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa haukkua naisia emakoiksi!!! Tiedätkö mikä itse olet..?porsaasta rumempi nimitys sopii sinuun

Ottaahan se totuuden kuuleminen kunnialle, että naisesta yhdyntä ei tunnu miltään.. kalun ylivertaisuus sai pahan kolhun

Vierailija
252/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää totta -tällaisiako ovat suomalaiset miehet.

Juuri tällaisia ja niitä meillä pitäisi haluta! Sitten ihmetellään naisten haluttomuutta.

Vierailija
253/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö pikku possulla tunteisiin? Sanoin sen kohteliaisuuttani, olen hövelillä päällä. Yleensä käytän rajumpia ilmaisuja. Niitä samoja mitä akat käyttävät toisistaan..

Vierailija
254/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö pikku possulla tunteisiin? Sanoin sen kohteliaisuuttani, olen hövelillä päällä. Yleensä käytän rajumpia ilmaisuja. Niitä samoja mitä akat käyttävät toisistaan..

Tämä on palstan taso!

Vierailija
255/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on palstan taso!

Anna olla.. se on peräkammaripoika jolla harmittaa naisettomuus.

Vierailija
256/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

OKEI. sinä olet varmaan joku impotentti ,joka et kykene seksiin ja siksi purat kaunasi naisiin. Voi voi mene hakemaan apua, älä täällä inise pienen kalusi ongelmia.

Vierailija
257/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen on sanottava miehelle että haluaa jatkaa vielä miehen laukeamisen jälkeen. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Olen vaimolleni sanonut muutaman kerran että kertoo jos jäi yhtään vajaaksi, niin hoitelen kyllä mielellään loppuun asti. Kertaakaan ei ole mitään sanonut. 25 vuoden aikana olen ainoastaan kerran saanut sormettaa vaimolle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut. Silloinkin se taisi olla kyllä jo toinen tai kolmas.

Juuri tämä. Silloin kun itsellä oli vielä seksielämää naisten kanssa, asiasta puhuminenkin oli tabu. Mitään lipomisia ta sormetteluja ei juuri sallittu, vaan piti olla vaan se penetraatio. Itse olisin halunnut enemmänkin esileikkiä. Sitten loppui se vähäinenkin homma. Nuorempi polvi kai osaa puhua, eikä ole häpeilyä ym, tiedä sitten.

Vierailija
258/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet haluaa puhua rumasti, niin onnistuuhan se naiseltakin! Mennään sillä kielellä mitä idiiootitkin tajuaa.

Vierailija
259/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Silloin kun itsellä oli vielä seksielämää naisten kanssa, asiasta puhuminenkin oli tabu. Mitään lipomisia ta sormetteluja ei juuri sallittu, vaan piti olla vaan se penetraatio. Itse olisin halunnut enemmänkin esileikkiä. Sitten loppui se vähäinenkin homma. Nuorempi polvi kai osaa puhua, eikä ole häpeilyä ym, tiedä sitten.

Eli mielestäsi tämäkin naisten vika??

Vierailija
260/453 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet haluaa puhua rumasti, niin onnistuuhan se naiseltakin! Mennään sillä kielellä mitä idiiootitkin tajuaa.

Kyllä, samalla mitalla takaisin ja vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä