yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
Täällä kirjoittelee sitten joku toinen..tiedoksi sinne eräälle..
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelinkin samaa..
Vierailija kirjoitti:
Mikä toinen? Ajattelitko yksinäsi kirjoittelevan???
Vierailija kirjoitti:
Synnytys pilasi ettei enää tunnu miltään yhdyntä, ei yhtään miltään.
Tämä tuntuu kohtuuttoman surulliselta, että näin voi käydä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toinen? Ajattelitko yksinäsi kirjoittelevan???
En ajattele..sain sanottua asiani..nyt toivotan sinulle ja muille hyvää päivänjatkoa..
Miehet ei ymmärrä mitä synnytys voi naiselle tehdä. Kaikki halut voi kadota eikä ne palaa!! Ja tätä miehet eivät tajua!!!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä mitä synnytys voi naiselle tehdä. Kaikki halut voi kadota eikä ne palaa!! Ja tätä miehet eivät tajua!!!
Eihän miehet ymmärrä mitään muutakaan naisista, joten tämä ei lienee yllätys.
Vielä ensimmäistä naisen kirjoittamaa kommenttia odotellaan
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan odotellaan
Vierailija kirjoitti:
Mihin naisen kommenttia kaivataan?
Eikö täällä ole vaikka kuinka naisten mielipiteitä? Mutta saa olla lisää.
Ei se tunnukaan. Kiihotun kyllä ihan valuvan märäksi aina ja se vie sen lopunkin tunnon. Tai sitten on alapää jo niin löysä ja miehellä liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin naisen kommenttia kaivataan?
Eikö täällä ole vaikka kuinka naisten mielipiteitä? Mutta saa olla lisää.
Miesten kommentteja...jotka esiintyvät naisena. Mutta väliäkö sillä.
Itse kärsin samasta ongelmasta. Ja mies kun on hyvin yhdyntä keskeinen niin eipä seksistä minulle mitään iloa oikeastaan ole. Annan kyllä aina ja usein, mutta enpä minä siitä mitään saa muuta kuin hyvän mielen mieheni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnukaan. Kiihotun kyllä ihan valuvan märäksi aina ja se vie sen lopunkin tunnon. Tai sitten on alapää jo niin löysä ja miehellä liian pieni.
Vaimoni oli joskus niin märkänä ettei se tuntunut kummallekaan oikeen mitään. Joskus laitoin samaan aikaan sisään kaksi sormea antamaan vähän tiukkuutta. Silloin olisi pitänyt käyttää tilaisuus hyväksi ja kokeilla fistaamista.
Vaimo ei ole ollut noin märkänä enää moneen vuoteen joten tiukkuus ja tuntuma on ollut molemmille täydellinen. Jos olisin omistanut paksumman munan niin ei mahtuisi enää nykyään sisään.
Jos on tarjolla isoa kalua niin varmasti tuntuu naisesta hyvälle. Naiset eivät vaan aina asiaa myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarjolla isoa kalua niin varmasti tuntuu naisesta hyvälle. Naiset eivät vaan aina asiaa myönnä.
Totaalisen dorka mies.
Mitä te jahkaatte kuka mitäkin sanoo milloinkin.Asiahan se on joka meinaa. Ihan sama arvuutella kuka milloinkin.
Totuus on, että vain pieni osa naisita saa pelkällä yhdynnällä, ja se on asia jota ei jotkut mutkuasiat muuta.
Miten tästä tehty niin vaikeeta käsittää? Pitääkö olla joku todiste jokaiselta naiselta vai mitä vettua haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jollakin tämän keskustelun naisella "ne päivät" menossa?
Veikkaan vappukrapulaa. Olen pannut merkille, että kaikkein kärkkäin vääntäjä viihtyy täällä erityisen hyvin aina potentiaalisina krapula-ajankohtina. Vähentää aika lailla omia haluja osallistua vänkäilyyn, jos tulee mieleen että toinen siinä vain yrittää kuluttaa aikaa ja päänsärkyä pois.
Olen huomannut saman. Lisäksi on tämä parivaljakko joka on aina alkuviikosta kun puolisot lähtee töihin ja sunnuntaisinnkun on varmaan jo tarve pääatö purkamaan paineita.😂
Lisäksi olette te palstan vakikyttääjät eli sekava on soppa.
Tääl taitaa kyllä aika moni eri immeinen näitä kirjoittaa, mutta teilläpä tuntuuvi olevan aikaa kokoajan niitä kommentteja poistattaa.eli osuipi ommaan nilkkaan.
Samaa mieltä! Tämä yksi mies vaikuttaa tosi mukavalta ja naisia arvostavalta.. :)