suositelkaa hyvä laihdutus tuote!
Otsikko kertookin olennaisen, eli suositelkaapa hyvä laihdutustuote, millä pääsisi kivasti alkuun painonpudotuksessa?? Ja tietysti hintatiedotkin kiinnostaa :)
Kommentit (25)
Paha ahdistus. Mikään ei maistu. Kyllä laihtuu.
Sitten on olemassa masennuslääkkeitä jotka toimivat "pirimäisesti" alussa ja ruokahalu vähenee ja toimintatarmo lisääntyy. Usein nämä samat lääkkeet alkavat sitten taas lihottaa myöhemmässä käytössä.
Näin siis omakohtaisella kokemuksella. Olin kaikista onnellisin kun olin bmi 26.
Rasva.
Kun aloin syömään 120-150g (eläin)rasvaa päivässä, jäi turhat mussuttamiset pois ja laihduin lopulta 16kg. Erityisen ylistyksen annan kookosöljylle, voille sekä rasvaiselle lihalle.
Hyvä laihdutustuote on kahvakuula.
t. Mies 40v
Proteiini. Enkä tarkoita tiukkaa karppausta, jätä vaan leipä, peruna, pasta ja riisi pois tai minimiin, lisää tilalle proteiinia. Lihan/kalan kanssa siis raejuustoa ja kasviksia vaikka, välipalaksi rahkaa ja marjoja... Helppoa,eikä joudu tinkimään siitä ettei saisi syödä oikeaa ruokaa.
Mulla oli lisäksi herbalife-pirtelöä tukena, jota käytin kerran päivässä, ja käytän itseasiassa edelleen vaikka olen jo ihannepainossa ollut pitkään. En osaa sanoa minkä osan laihtumisesta teki yleinen ruokavalio,minkä herbalife. Mutta herbalifesta ja sen käyttöopastuksesta kaikki siis lähti, ja voin suositella.