Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti korvan edessä. Help!

Vierailija
29.12.2013 |

Tänään huomason noin herneen koikoisen patin oikean korvan edessä hieman leukaluuhua kohti. Mitä tämä on? Tiedän että ette ole ehkä lääkäreitä mutta patteja jokinen pelkää niin hitosti kun ajattelee syöpää heti.

Lisään että olen ollut 3 viikkoa kovassa yskässä ja 4 viikkoa sitten poistettiin viisaudenhammas toiselta sivulta.

Imusolmuke? Kipeä kun sitä painaa.

Onko kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tutkittamassa sitä pattia lääkärissä 18?

Vierailija
2/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä yskää myös. Ihan kamala se maku joka tulee kurkkuun välillä kun yskii. Onkos tuolla kurkussa jokin tulehdus vaiko onko liman maku vaan räkän makuista. Yskä jatkunut niin pitkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielläkin patti samassa paikassa. Ei enään arka yhtään. Saman kokoinenkin. Pitäälö huolestua? Ap

Vierailija
4/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se liikkuva vai kiinni alustassa?

Vierailija
5/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma. Muljeltelee sillai.ap

Vierailija
6/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melko varmasti rasvapatti, itselläkin on sekä korvassa että kainalossa. Juuri sellainen herneen kokoinen ja "muljahtelee".

Vierailija
7/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos patti ei häviä, niin se voi olla myös sylkirauhaskasvain. Käy näyttämässä korva-, nenä-, kurkkutautien lääkärille, jos se ei lähde pois.

Vierailija
8/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriinmenoa kyllä mietin. Mutta kun flunssaa on ollut lähiaikoina niin uskon että postävät sen piikkiin kuitenkin. Ap

Vierailija
9/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita patteja tulee ja menee. Ilmeistyy juurikin tuohon korvan "edustalle" tai sitten ihan korvan yläreunaan, siis siihen mistä korva vaihtuu poskeksi. Ovat vähän kipeitä pari päivää, mutta sitten muuttuvat kivuttomiksi. Ovat muutaman viikon ja lähtevät pois itsestään. Nytkin mulla on just tuossa korvan edessä sellainen patti, ollut pari viikkoa. Mieheni on lääkäri ja sanoo noita vaarattomiksi rasvapateiksi. Niitä on tullut ja mennyt vuosien ajan. Varmaan osittain hormonikierrosta johtuvia.

Myös korvalehteen saattaa tuollainen patti ilmestyä.

Vierailija
10/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonikierukka laitettiim 2 kk sitten niin voisi olla jotain hormonaalista häikkää kyllää. Ap

Vierailija
11/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkirauhasen paikalla kyllä minusta on kun nyt kuvia katselen ihmisen kehosta ja rauhasista. Ap

Vierailija
12/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/34 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy päältäpäin. Tuntuu vaan . Ap

Vierailija
14/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän uudestaan. Tänään tämä patti on huomattavasti kipeämpi.johtuuko sitten siitä että sitä painoin eilen. Jos lääkäriin tässä vaiheessa lähtee niin varmaan nauraa mulle. Ap

Vierailija
15/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit ostaa mielenrauhaa lääkärikäynnillä. En tosin tiedä, saako tuolla vaivalla terveysasemalta akuuttiaikaa, mutta yksityiselle pääsee.

Vierailija
16/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri tässä mietin. Aina täytyy anella terveyskeskukseen aika. Tämä maksaa taas. Olisko kenelläkään ollut samaa?

Vierailija
17/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia mutta eikö kaikki patit syytä tutkia?

Vierailija
18/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia mutta eikö kaikki patit syytä tutkia?

Vierailija
19/34 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen patti samassa kohdassa vasemmalla. Ollut jo pitkään, ei vaarallista. Mikä lie kovettunut sylkirauhanen.

Vierailija
20/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielläkin patti jälkellä ja 4 viikkoa mennyt. ????? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi