22-vuotiaan tyttäreni poikaystävä paljastui 40-vuotiaaksi mieheksi
Mitä tekisit tässä tilanteessa? Olen järkyttynyt ja haluaisin tehdä suhteesta lopun. Tyttö uskoo ihan tosissaan miehenkin olevan rakastunut eikä kuuntele järjen ääntä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi. Minun 19 vuotias tyttäreni alkoi seurustelemaan 46 vuotiaan kanssa.. Näen, että suhde ei tee tyttärelleni hyvää- se väsyttää ja saa tyttäreni ajoittain ahdistumaan- liian nopea riuhtaisu pois kotoa.. Olemme keskustelleet tämän miehen kanssa, jota ei meidän mielipide kiinnosta. Tilanne on saanut perheemme täysin sekaisin, ja tappelemme tyttären kanssa päivittäin.[/quotOnhan niitä 19v vs 78v parejakin.
Kannattaa taistella joku 49 v pois 19 v tytön kimpusta, kyseessä on koko tytön nuoruus jota äijä käyttää.
Kyllä minäkin olisin huolissani tyttärestäni tuossa tilanteessa. On hienoa että välität. Olisipa minullakin vanhemmat puuttuneet mieskuvuoihini niin en olisi sen vuoksi niin masentunut tänä päivänä kun olin pelkkä patja.
Ymmärrän tuskasi. Minun 19 vuotias tyttäreni alkoi seurustelemaan 46 vuotiaan kanssa.. Näen, että suhde ei tee tyttärelleni hyvää- se väsyttää ja saa tyttäreni ajoittain ahdistumaan- liian nopea riuhtaisu pois kotoa.. Olemme keskustelleet tämän miehen kanssa, jota ei meidän mielipide kiinnosta. Tilanne on saanut perheemme täysin sekaisin, ja tappelemme tyttären kanssa päivittäin.