Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä syödään uutenavuotena?

Vierailija
29.12.2013 |

-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään venäläisessä ravintolassa. Blinejä pitää ainakin olla, samppanjan kera.

Vierailija
2/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman Me naisten ohjeiden mukaan erilaisia hodareita maailmalta. Muita vielä mietitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ihan normi ruokaa, mutta ilta/yöpalaksi lykkään uuniin yrtti- ja valkosipulipatonkia ja keitän nakkeja joita syödään tietty perunasalaatin kanssa. Voi olla että ostan sipsejä ja dippiäkin, juomaksi limpparia. Onks tää ny hirveen wt?

Vierailija
4/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukkaa on koolla enemmän, teemme tacoillan. Se onkin meillä iso show, koska täytteitä valmistetaan tosi paljon, teen itse tomaattisalsat jne. Lisäksi salaatit ja muut.

Jos olemme pienellä porukalla, olen ajatellut fonduen laittamista, nakkeja ja perunsalaattia. Perinteistä linjaa.

Vierailija
5/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perusruokaa tyyliin kanaa ja perunaa. Lapset syö sipsejä. Ei uusivuosi ole meillä kummoisempi juhla.

Vierailija
6/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:57"]

Jos porukkaa on koolla enemmän, teemme tacoillan. Se onkin meillä iso show, koska täytteitä valmistetaan tosi paljon, teen itse tomaattisalsat jne. Lisäksi salaatit ja muut.

Jos olemme pienellä porukalla, olen ajatellut fonduen laittamista, nakkeja ja perunsalaattia. Perinteistä linjaa.

[/quote]

Millaisen tomaattisalsan teet? meillä menee valmissalsaa hirveät määrät, ja olisin onnellinen hyväksi todetusta reseptistä:)

Vierailija
7/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suht tavallista. Teen varmaan kahta eri perunasalaattia aatoksi.

Vierailija
8/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tekee kunno voi leivä nyrki ja hella välissä ei sitä muuta tartte ja olutta :) kjeh kjeh

Vierailija
9/9 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäti+ smetanaa lisukkeineen. Uusia perunoita, salaatteja ja patonkia. Graavattua lohta.

Illemmalla juustoja. Juomaksi makeaa kuoharia pitkin päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan