Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa kiharoita edes lämpörullilla, hukkaan meni lahja.

Vierailija
29.12.2013 |

Kinusin joululahjaksi Remingtonin lämpörullat, luulin, että viimeistään niillä saisin tukkani kiharaan, kun millään muulla en saa. 

No hukkaan meni sekin raha, lopputulos oli taas tälläinen onneton "pari hassua lainetta siellä täällä" -tyyli. Ajattelin, jo, että saisin kunnon kikkurat uudenvuoden juhliin, mutta taitaa jäädä haaveeksi vaan. En tajua miten te muut saatte noita kiharoita, ärrrr...

http://aijaa.com/RcqArV

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alottaja teki virheen kun oli kosteat hiukset. hiukset on märät kun ne on kylmät! märkä tukka ei kiharru! pese hiukset ja laita huomenna ne päähän, ja anna olla 2 tuntia t. parturi

Vierailija
42/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNNON TUOTTEET KEHIIN!!!!! Älä sitä Tresemmen lämpösuihketta laita silloin kun teet kiharat, eihän niistä tule mitään!!!!

1. Kunnon muotovaahto pyyhekuiviin hiuksiin.

2. Suihkuta perään kampausnestettä paljon.

3. Kuivaa föönillä.

4. Laita tulikuumat lämpörullat ja anna olla 20 min.

5. Laita heti hiuskiinnettä kun otat rullat pois. Avaa kiharat sormilla, älä harjalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obh Nordica artist wavemaker,  aivan loistava rauta. Sillä saa ainakin tyttäreni samantyylisiin hiuksiin kunnon kiharat. Pesu, jonka jälkeen muotoilutuote ja kuivaus. Sitten vaan "napsuttelemaan" kiharoita.

Vierailija
44/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: kampaaja ei saanut minulle kunnon kiharoita, itse sain muotovaahdon + kampausnesteen + hiuskiinteen avulla, kun käytin lämpörullia.

Vierailija
45/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on alaselkään asti ja saan kiharat kartioraudalla. Pysyvät monta päivää. Käytän vain lopuksi lakkaa, en muuta.

Vierailija
46/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile laittaa suolasuihketta tukkaasi ennen kuin kiharrat se tekee tukastasi karheamman oloisen jos sinulla on liukas tukka en osaa sanoa enempää kun en näe hiuslaatuasi :)

Vierailija
47/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:53"]

Käy kampaajalla laitattamassa sellanen kevyt kiharakäsittely hiuksiisi, minkä tarvittaessa saa myös suoraksi. Helpottaa kampausten tekoa huomattavasti.

Mulla on kans luonnostaan ihan paskajäykkä hiuslaatu, ei edes raudalla väännetyt kiharat pysy puolta tuntia pidempään, paplarit jos on yön, niin ehkä pari tuntia, loiventuen loppua kohti.. Kemikaaleilla tehty pohjakäsittely toi kestoa kummasti.

[/quote]

Kiinnostuin! Mulla on sama ongelma. Ollut aina. (Tosin moni luonnonkiharainen on ollut tosi kateellinen tästä luonnon piikkikampauksesta, jota he tavoittelevat suoristusraudoilla.)

Mutta minkälainen kiharakäsittely sitten kampaajalla pitäisi ottaa? Ihan perinteinen permis vai? Mikään tyvikohotus ei tule kyseeseen kun hius on kuin halkoa latvaan asti. Kestääkö tavallista permistä hellävaraisempi käsittely paria päivää pidempään?

Onko kampaajia kuulolla????

Vierailija
48/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hard Core kiharat, vai tosi rohkeille

Parhaat mahdolliset kiharat saa hieman pahoinvoinnista ja kivusta kärsimällä. Hc-kiharat muodostuu solusalpaajahoitojen jälkeen hetken aikaa siloisesta päästä kärsittyään.

Hc kiharat menevät kauniisti korkkiruuvi-malliin. Yllättävää on, että jopa täysin tuntemattomat tulevat ihmettelemään kikkuroita. Kait ne aika luonnottomat on :)

Nooh, toivottovasti löydät oikeasti helpommantien kiharoihin.

Vierailija
49/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu kaiken maailman suhkeita, markettien halppiksia ja kampaajan parinkympin pikkupulloja. On ollut kuivaa ja pyyhekuivaa tukkaa, on pistetty muotovaahtoo ja tyvenkohottajaa ja kuivashamppoota. On kihartimia ja lämpörullia ja youtuben tee-se-itse vinkkejä. Mikään ei toimi. 

Saako sillä permanentilla sit jotain tälläistä:

http://www.voice.fi/files/content_800/2012_09_24_505fdc056bf68.jpg

Vierailija
50/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ap:lla montakin virhettä. Hiusmassaa on niin paljon, että lämpörullasetti ei voi riittää niiden kihartamiseen. Suurin ongelma lienee niiden kanssa se, että rulla ei pysty lämmittämään sitä massaa, joka siihen on kiedottu. Myös aineet tulisi vaihtaa parempiin, muotovaahtokin voisi olla sopiva.

Sitten toteaisin, että ap:n pitäisi luultavasti föönata lämpörullia päässä - ensin toki hiuslakkaa tai jotain muuta. Sitten kunnon jäähdytys, päälle aineet.

Ja viimeinen konsti: menet sinne permanttiin eli " pehmennyskäsittelyyn" ja sitten laitat lämpörullat.

Vierailija
51/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:53"]

Käy kampaajalla laitattamassa sellanen kevyt kiharakäsittely hiuksiisi, minkä tarvittaessa saa myös suoraksi. Helpottaa kampausten tekoa huomattavasti.

Mulla on kans luonnostaan ihan paskajäykkä hiuslaatu, ei edes raudalla väännetyt kiharat pysy puolta tuntia pidempään, paplarit jos on yön, niin ehkä pari tuntia, loiventuen loppua kohti.. Kemikaaleilla tehty pohjakäsittely toi kestoa kummasti.

[/quote]

Kiinnostuin! Mulla on sama ongelma. Ollut aina. (Tosin moni luonnonkiharainen on ollut tosi kateellinen tästä luonnon piikkikampauksesta, jota he tavoittelevat suoristusraudoilla.)

Mutta minkälainen kiharakäsittely sitten kampaajalla pitäisi ottaa? Ihan perinteinen permis vai? Mikään tyvikohotus ei tule kyseeseen kun hius on kuin halkoa latvaan asti. Kestääkö tavallista permistä hellävaraisempi käsittely paria päivää pidempään?

Onko kampaajia kuulolla????

[/quote]

Olen tuon lainaamasi tekstin kirjoittaja. Mulle laitettiin ihan tavallinen permis, en tiedä oliko sillä tai käytetyllä aineella jotain erityistä nimeä, mutta rullat oli ISOT, joten laineet oli pääosin loivat ja latvatkin jäi miltei suoriksi kun on niin jäykkää karvaa.. Kampaajalle oli myös yllätys se, että jokunen rullallinen jouduttiin uusimaan kun ei kertakaikkiaan taipunut. Ohimoilta oli jokseenkin kevyemmin taipuvaa hiusta, niihin jäi oikein kiharat.

Kampauksen tekoa tuo helpotti eli mikä tahansa väline kiharoiden tekoon toimi hyvin ja kiharat kestivät paremmin. Itsestään kuivattaessa muotovaahdon tms. kera hiuksiin jäi kivat ja rennot laineet. Suoristusraudalla taas sai vaivattomasti suorat hiukset takaisin.

Ja nro 42:n kysymykseen linkin kuvaan: ei, permiksellä et suoraan saa tuollaisia kiharoita, nuokin on jollain "vehkeellä" käherretty, mutta edelleen permis tuo kestoa tuollekin kampaukselle.

Vierailija
52/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tukka näyttää aika paljon mun tukalta, itsellä kans jäykkä, liukas luomutukka ja tuhottoman paljon hiusta. Ja ei, lämpörullat ei vaan toimi. Hiusta on ihan liikaa yhdellä rullasetillä laitettavaksi ja hius painaa niin paljon, että kiharat vetäytyvät heti suoriksi. Suosittelen kiharrinpuikkoa tai hyvää muotoilurautaa.

Vierailija
53/53 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusta on kyllä paljon, mutta se on niin ohutta ja liukasta, ettei siitä paljoudestakaan ole hyötyä. Jos leikkaisin lyhyeksi, niin se olisi onneton roikkuva lehmän häntä.