Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein vaihdat puhelimen uuteen?

Vierailija
08.10.2020 |

Mulla ollut nyt tämä sama älyluuri 5 vuotta ja kaikki toimii edelleen. Akku kerran vaihdettu. Se vaan mietityttää kun android versio on 6.0 ja uusia tietoturvapäivityksiä ei enää saa. Millainen riski mahtaa olla? Sovellukset toimii kaikki ja niihin saa vielä päivitykset. Haluaisin kyllä käyttää laitteen loppuun enkä vaihtaa jollei ole pakko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden välein DNA:n korottomalla ja kuluttomalla osamaksulla tulee aina luuri vaihdettua.

Vierailija
2/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vaihdoin n. 5 vuoden jälkeen, kun akunkesto ei enää riittänyt normaaliin käyttöön eikä uusia sovelluksia pystynyt lataamaan tai vanhoja päivittämään. Harmitti, koska periaatteessa oli toimiva puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta ollut tämä nykyinen ja juuri tilasin uuden. Edellistä puhelinta taisin käyttää n. kolmen vuoden ajan.

Vierailija
4/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun puhelin näyttää hajoamisen merkkejä. Ensimmäinen puhelin oli käytössä 7 vuotta, kunnes jokin virtapiiri tmv hajosi ja puhelin sekosi. Seuraava oli käytössä 5 vuotta, kunnes sekin alkoi piiputtamaan ja esim. puhelut pätkivä pahasti. Nykyinen on taas 4 vuotta vanha ja kyllähän siinäkin alkaa hidastuminen näkyä ja vaikka näytössä ei ole säröjä niin välillä ei tunnista kosketusta.

Ja käytän puhelinta suht vähän, koska hoidan kaiken nettisurffaamisen yms tietokoneen kautta. Se tietysti pidentää puhelimen ikää kun on vähemmällä käytöllä.

Vierailija
5/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä mua kiinnostaa on se, että saako jostain sellaista pientä puhelinta mitä ennen oli.

En tajua miksi mä haluaisin kantaa tiiliskiveä taskussa. 

Zinc

Jos mä näytön haluaisin, niin sitten otan läppärin mukaan ..

Vierailija
6/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kukaan pieniä puhelimia kunnon näytöllä / kamera saa olla ihan kelvollinen

Gps kaipailisin myös

Zinc

Mutta en tiiliskivellä tee mitään ..

Vierailija
7/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä nykyään tiiliskiveä löydä. Nämähän ovat 1cm paksuisia suojakoteloineen! Eivätkä paina lähes mitään.

Miksi sinä kannettavaa kantaisit mukanasi?

Nyt vauhdilla tähän päivään sinäkin kiiski. Saatat yllättyä.

Vierailija
8/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin, kun akku menee liian huonoksi eikä puhelimeen ole saatavissa uutta akkua. Tai kun puhelin menee rikki, mikä on tapahtunut vain kerran.