Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottaa tämä oma kroppa raskauden jälkeen

Vierailija
29.12.2013 |

On varmaan hormonitkin taas asialla mut mä en pysty olemaan inhoamatta omaa kroppaa johon tuli 20 kg lisää raskauden aikana. Synnärille ei jäänyt ku ehkä 7 kg, ja nyt on siis ihan hirveä kilomäärä tiputettavana.

Ällöttää ja inhottaa. Ja raskauden aikana söin ihan terveellisesti ja oikein.

Hyi h***tti mikä olo mulla on. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 16:54"]

Parempi siis olla hankkimatta lapsia.

[/quote]

Minun mielestäni on parempi, mutta jokainen joutuu punnitsemaan plussat ja miinukset itse. Ei kannata tehdä sellaista päätöstä, jonka seurausten kanssa on vaikea elää.

Vierailija
22/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän että inhottaa. Mutta älä stressaa nyt liikaa. Pidä peittäviä vaatteita, äläkä katsele itseäsi joka ilta peilistä. Syö terveellisesti ja riittävästi, liiku. Käy salilla sen verran minkä pystyt ja vaunulenkeillä. Seuraa aamupainoasi, ettei enää kerry lisää. Esim. Parin viikon välein tarkastelet itseäsi peilistä niin huomaat muutoksen parempaan. 9kk kestää odottaa vauvaa, 9 kk kestää suunnilleen palautua. Ota siis rennosti, mutta päättäväisesti karista kilot pikkuhiljaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on näköjään moni jankkaamassa, että kilot on oma vika, mutta ei se kyllä ole koko totuus. Raskausaikana aineenvaihdunta muuttuu ja toisaalta moni joutuu tosi pitkään syömään jatkuvasti pahoinvoinnin takia.

Mulla tais  jäädä kaikki tai ainakin melkein kaikki laitokselle, mutta inhosin vartaloani silti raskauden jälkeen.

Vierailija
25/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 16:43"]

No oliko pakko ottaa se 20 kg? Itselle ei tullut kummassakaan raskaudessa kuin 6 ja 8 kg, joista suurin osa jäi molemmilla kerroilla laitokselle. Omasta itsekurista se on kiinni, paljonko niitä raskauskiloja kertyy!

[/quote]

Ihmiset on yksilöitä pölvästi: sekä kilojen kertymistaipumuksen että syömisenhallintakyvyn suhteen. Sinäkin olet huono jossakin missä joku toinen on ns. hyvä.

Vierailija
27/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:04"]

Minulla lähti kaikki imetyksellä ja vähän ylikin. Nyt täytyisi lihota 10 kg, jotta olisin samassa painossa kuin ennen raskautta.

[/quote]

Mun pitäisi lihoa 18 kg (!!!) jotta olisin samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. (Vauva 5,5kk). Mutta älä kadehdi mua, mulla on muita huolia jotka ovat vieneet ruokahalun, imetys on toki ollut se pääasiallinen laihduttaja kuitenkin.

Vierailija
28/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani 3 kk. Painoa ei ole ylimääräistä mutta inhoan kroppaani. 3 lapsen jälkeen raskausarvet ovat läsäyttäneet navan ymoäryksen ja valitettavasti tissit osottaa maata kohden. Miksi on niin vaikeaa ymmärtää ettei raskaus kohtele kaikkia tasapuolisesti. Minun ei ole mahdollista poistaa arpia eikä ruokavaliolla nostaa tissejä.Kaikki raskaudet yliaikaisia ja viimeisellä viikolla nahka repeili kunnolla. Viimeisen raskauden vielä elin max 1800 kcal per pv ettei tulisi kiloja liikaa. No ei tullut mutta kroppani näyttää omaan silmään huonolta. Vatsalihasten välillä edelleen rako, en tiedä palautuuko sekään enää.

Mutta pyrin miettimään miten suuren lahjan olen saanut. Harmittaa vaan ne tollot jotka ovat itse olleet onnekkaita ja palautuneet erittäin hyvin ja luulevat sen olevan vain heidän omaa ansiotaan, onnekkuus unohtuu siinä kilvenkiillotuksessa.

Vierailija
29/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:52"]

Vauvani 3 kk. Painoa ei ole ylimääräistä mutta inhoan kroppaani. 3 lapsen jälkeen raskausarvet ovat läsäyttäneet navan ymoäryksen ja valitettavasti tissit osottaa maata kohden. Miksi on niin vaikeaa ymmärtää ettei raskaus kohtele kaikkia tasapuolisesti. Minun ei ole mahdollista poistaa arpia eikä ruokavaliolla nostaa tissejä.Kaikki raskaudet yliaikaisia ja viimeisellä viikolla nahka repeili kunnolla. Viimeisen raskauden vielä elin max 1800 kcal per pv ettei tulisi kiloja liikaa. No ei tullut mutta kroppani näyttää omaan silmään huonolta. Vatsalihasten välillä edelleen rako, en tiedä palautuuko sekään enää.

Mutta pyrin miettimään miten suuren lahjan olen saanut. Harmittaa vaan ne tollot jotka ovat itse olleet onnekkaita ja palautuneet erittäin hyvin ja luulevat sen olevan vain heidän omaa ansiotaan, onnekkuus unohtuu siinä kilvenkiillotuksessa.

[/quote]

Mutta se on vain kroppa ei sen vakavampaa. Minä olen se joka laihtui 18kg kevyemmäksi kuin ennen raskautta, mutta mulla on pahoja ongelmia parisuhteessa, ahdistusta, unettomuutta, kipuja. Ottaisin milloin tahansa ne muutamat liikakilot verrattuna tähän olotilaan.

Vierailija
30/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paukahti raskauden jälkeen kilpirauhanen jota viimoset pari vuotta yritetty lääkityksellä paikata. Synnytyksen jälkeen tullut 5kg eli 25kg ylimääräistä jäänyt kroppaan eikä lähtenyt edes vuoden imetyksellä. Ei mennyt niinkuin strömsössä..

Vierailija
31/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös tippuivat synnytyksessä raskauden aikana tulleet liikakilot 9kg, mutta ihanasti ovat tulleet takaisin nuo 9kg, kun kuopus alkaa olla 2v. Alun imetys tepsi, mutta sen loppuminen ja minipillerien aloitus varmasti vauhditti painon nousua. Minipillereistä pääsin eroon, mutta vatsapussista en ja se on järkyttävä verrattuna ns. ei synnyttäneen kiinteään läskiin:(

Vierailija
32/36 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:04"]

Minulla lähti kaikki imetyksellä ja vähän ylikin. Nyt täytyisi lihota 10 kg, jotta olisin samassa painossa kuin ennen raskautta.

[/quote]

Mun pitäisi lihoa 18 kg (!!!) jotta olisin samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. (Vauva 5,5kk). Mutta älä kadehdi mua, mulla on muita huolia jotka ovat vieneet ruokahalun, imetys on toki ollut se pääasiallinen laihduttaja kuitenkin.

[/quote]

En tietenkään kadehdi. En kirjoittanut tuota siksi vaan haluaisin todella ne kymmenen kiloa. En halua olla näin hoikka. Ei miellytä silmää. Tykkään pyöreydestä. :)

Vierailija
33/36 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samoja tuntemuksia. Nyt lapsi reilut kaksi vuotias ja oleN ihan tyytyväinen vartalooni. Itselleni tuli n. 18 kg raskauden aikana, juuri mitään ei jäänyt synnärille. Olin ennen raskautta hyvin urheilullinen ja hoikka. Kilot lähtivät pikku hiljaa itsekseen, suurin painon lasku tapahtui kuitenkin vasta imetyksen lopettamisen jälkeen, kun kroppa sai viestin, ettei sen tarvi säästää ja tallettaa kaikkea energiaa lasta varten. Mulla siis imetyksen lopettaminen laihdutti enemmän kuin imettäminen.

Muutama raskaisarpi on jäänyt, viisi kg enemmän kuin raskautta (, mutta saisin ne kyllä nopeasti pois, jos lisäisin vähän liikuntaa), isompi ja lurppa napa venyneen vatsanahan takia ja riippurinnat, mutta olen omasta mielestäni synnyttäneeksi ja imettäneeksi naiseksi ihan hyvän näköinen. Alapää on myös palautunut hyvin, tosin sinne ei tullutkaan repeytymiä tmv.

parin vuoden päästä synnytyksestä näytät jo paljon paremmalta, ap! Tsemppiä!

Vierailija
34/36 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 16:54"]

Parempi siis olla hankkimatta lapsia.

[/quote]

Tästä ei voi olla puhumatta tarpeeksi. Pitäisi oikeastaan perustaa oma ketju tätä varten, "lapseton ihmettelee" - otsikolla. Miksi ihmiset väsäävät niitä pentuja, ja sitten valittavat kun kroppa menee? Mies ei osallistu. Rahat loppu. Ei mitään järkeä koko hommassa muutenkaan. Täältä saa aina takuuvarmasti räkäset naurut, kun tätä palstaa lukee. Parasta huvia.

Vierailija
35/36 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 16:43"]No oliko pakko ottaa se 20 kg? Itselle ei tullut kummassakaan raskaudessa kuin 6 ja 8 kg, joista suurin osa jäi molemmilla kerroilla laitokselle. Omasta itsekurista se on kiinni, paljonko niitä raskauskiloja kertyy!

[/quote]

No mulle tuli 22kg lisää, vaikka tosi terveellisesti söin. Vauva painoi syntyessä yli 4kg, mut silti. Jatkoin terveellistä ruokavaliota ja lenkkeilyä synnytyksen jälkeen ja n puolessa vuodessa aloin näyttää entiseltäni, nyt takas alkup mitoissa 169cm ja 56kg... Tsemppiä ap, ja nauti vauvasta nyt! On pikkuruinen vain hetken =) kyllä siellä salilla ehtii käydä... ja vauvan kanssa lenkkeily ym on hyvää hyötyliikuntaa!

Vierailija
36/36 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 16:44"]Tuijota sitä lasta nyt, äläkä kroppaas.

Onko sinulla niin idiootti mies, ettei se tajua kehua sinua koskaan, kun noin stressaat kropastas?

[/quote]

Sen miehenkö vika se on että nainen syö itsensä muodottamaksi läskiksi ja alkaa vihata itseään sen takia? Onko sekin naisen vika jos mies alkaa ryyppäämään päivittäin vitutukseensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi