Trump kieltäytyy osallistumasta tv-väittelyyn
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006663164.html
Eipä yllätä. Näyttäisi kauhealta Pencen (ja muiden) esiintymisen rinnalla.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuosta pedo mielteisyydestä alkaa olla ihan liikaa todisteita:
Vaimon piti vetää Joe pois, kun taas sanoi jotain todella järkyttävää lapsiin liittyen:
Biden makes eyebrow-raising comments to young girls at campaign stop in Miami
https://nypost.com/2020/10/06/biden-makes-eyebrow-raising-comments-at-c…
Olipa jarkyttavaa. :D Kukaan ei ole koskaan vetanyt Bidenia oikeuteen mistaan seksualisuuteen liittyvasta mutta Trump on maksanut Stormy Danielsille isot rahat etta pitaisi suunsa kiinni heidan naiskenteluista.
Eikä unohdeta Karen McDougalia, jolle maksettiin 150 tuhatta taalaa samoista puuhista.
Vierailija kirjoitti:
me me me medi me medi medi cation
Zinc
Ai niin kun remdessa vuaar
Trump yrittää tartuttaa Bideniin koronan tahallaan, jos olisivat samassa tilassa. Biden eriyisesti riskiryhmää, toki Pelosikin.
Trump täysin häikäilemätön ja häiriintynyt.
Tv-väittelyssä ei voisi leikata yskänpuuskia kuten Twitter-videoista.
Olisin halunnut nähdä virtuaaliväittelyn mutta minkäs sille voi kun trump on pelkuri eikä uskalla osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä pieni ristiriita, jos olen oikein asian ymmärtänyt. Ei suostu tv-väittelyyn, ei varmaan jaksaisi seisoa muutamaa tuntia, ei voisi puhua Bidenin/juontajan päälle, avustajat eivät voisi pyyhkiä hikeä otsalta...
Virtuaaliväittelyssä voisi istua. Mutta mikki voitaisiin sulkea päällehuutamisen ehkäisemiseksi. Eli tätähän rumppi EI halua. Mutta avustajat eivät silloinkaan voisi käydä hikeä pyyhkimässä, kun kamera kuvaa koko ajan...
En tiedä, onko minun vai rumpin järjenjuoksussa vikaa ?
Katsoin tuon varapressaehdokkaiden väittelyn, Pence ylitti 2 min. puheenajan jokaisessa "vastauksessaan".
Harris teki yhden mokan, puhui ensin Kiinan kauppasodan aiheuttamasta 300 000 työpaikan menetyksestä, myöhemmin jäi tuo tuhat pois.
Mieluummin näkisin Harrisin varapressana, USA voisi olla kaikki kansalaisensa huomioonottava valtio!
Toivottavasti äänestävät demokratian puolesta, vaikkei se minun elämääni vaikuta
Teki se mitä tahansa niin se olisi niin VÄÄÄÄÄÄÄÄRIN :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä pieni ristiriita, jos olen oikein asian ymmärtänyt. Ei suostu tv-väittelyyn, ei varmaan jaksaisi seisoa muutamaa tuntia, ei voisi puhua Bidenin/juontajan päälle, avustajat eivät voisi pyyhkiä hikeä otsalta...
Virtuaaliväittelyssä voisi istua. Mutta mikki voitaisiin sulkea päällehuutamisen ehkäisemiseksi. Eli tätähän rumppi EI halua. Mutta avustajat eivät silloinkaan voisi käydä hikeä pyyhkimässä, kun kamera kuvaa koko ajan...
En tiedä, onko minun vai rumpin järjenjuoksussa vikaa ?
Katsoin tuon varapressaehdokkaiden väittelyn, Pence ylitti 2 min. puheenajan jokaisessa "vastauksessaan".
Harris teki yhden mokan, puhui ensin Kiinan kauppasodan aiheuttamasta 300 000 työpaikan menetyksestä, myöhemmin jäi tuo tuhat pois.
Mieluummin näkisin Harrisin varapressana, USA voisi olla kaikki kansalaisensa huomioonottava valtio!
Toivottavasti äänestävät demokratian puolesta, vaikkei se minun elämääni vaikuta
Jatkan... eikö rumppi siis suostu virtuaaliväittelyynkään ?
"Trump kieltäytyy osallistumasta virtuaaliseen tv-väittelyyn – ei usko voivansa enää tartuttaa virusta"
Is paskoo taas kunnolla hyvien journalististen periaatteiden päälle
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuon aivot kuvata, varmaan löytyisi jotain poikkeavaa tai täysin tyhjä kallo
En usko, että se kallo täysin tyhjä on. Eiköhän siellä jonkun verran keltaista nestettä ole, sekä kosteita sahanpuruja.
Kuinka väittelystä voi kieltäytyä? Nehän ovat perinne, ehdokkaat aina väittelevät sovitut väittelyt. Vai onko niitä joskus peruttu toisen ehdokkaan päätöksellä?
Ja voiko perumisen syy olla muka se, että ei huvita kun väittely on virtuaalinen?
Vierailija kirjoitti:
"Trump kieltäytyy osallistumasta virtuaaliseen tv-väittelyyn – ei usko voivansa enää tartuttaa virusta"
Is paskoo taas kunnolla hyvien journalististen periaatteiden päälle
O.K. Keskustelun avauksessa on siis jäänyt sana "virtuaalinen" pois !
Ilmankos olin vähän ihmeissäni... Haluaa siis livenä tartuttaa Bidenin, yleisön ? Puhua (ja sylkeä) päälle?
Matkustaa ja tartuttaa loputkin "neuvonantajansa"!
Ei voi olla totta ? Mikä rumpilta on viimeisenkin järjenhivenen vienyt ?
Rump ei uskalla esiintyä livenä.Tällä hetkellä kaikki hänenulostulonsa on ennalta nauhoitettua ja editoitua. Rump tiesi, että vastapuoli nostaa esille hänen roolinsa supertartuttajana, joten jäi vain odottelemaan sitä ja sitä, että vastapuoli sanoo että väittely tehdään virtuaalisesti. Koska tämä merkitsisi sitä, että Rump joutuisi olemaan livenä kaiken kansan nähtävillä ja tulisi nolaamaan itsensä, hänen tiiminsä kehitti plan b:n eli sen, että ei ota osaa virtuaaliväittelyyn, koska muka haluaa liveväittelyn (sekin on vale, eihalua oikeasti koronan vuoksi, mutta nyt onhyvä sauma sanoa niin, koska tietää, että vastapuoli ei siihen suostu). Nyt he vain pelaavat aikaa ja rukoilevat kantapäätkin ristissä, että Rump saisi yskänsä haltuun,ettävoisi jatkaa valheellista "olen terve" esitystään.
Vierailija kirjoitti:
Se pelkää että laitetaan mutelle. Silloin ei pääse sabotoimaan Bidenin puheenvuoroja!
Ja mikä perustelu tuo on, että tällä suojellaan Bidenia? Miksi koronaan sairastumatonta ihmistä ei saisi suojella virukselta?
Sanotaan, että paras tapa sabotoida Bidenia on antaa sen puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuon aivot kuvata, varmaan löytyisi jotain poikkeavaa tai täysin tyhjä kallo
En usko, että se kallo täysin tyhjä on. Eiköhän siellä jonkun verran keltaista nestettä ole, sekä kosteita sahanpuruja.
Kommunistien huumori on just tätä. Samanlaista kuin sen Ville Rannan, huvittaa joitain sellaisia, joilla oikeasti se k.usi virtaa päässä.
Tähän sopii se matti nykäsen viisaus. Se on ihan fifti-siksti kumpi on suurempi munaus.