Pelaako miehesi lentopalloa ikämiehissä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]
Minun mies kyllä pelaa lentistä. Eihän vaan paikkakunta Kauhava?
[/quote]
Ei ole Kauhava. Oli kyllä varmaan miehesikin Tampereella marras-joulukuun vaihteessa?
ap
[/quote]
On ollut kahteenkin otteeseen Tampereella pelaamassa. Lokakuun lopussa ja toisen kerran olivat kahden päivän reissulla viikon 48 lopussa. Yöpyivät siellä lauantain ja sunnuntain välisen yön. Kerros lisää?
[/quote]
Kysy mitä haluat tietää :) oletko siis tuo kauhavalainen?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:04"]
[/quote]
Ei ole Kauhava. Oli kyllä varmaan miehesikin Tampereella marras-joulukuun vaihteessa?
ap
[/quote]
On ollut kahteenkin otteeseen Tampereella pelaamassa. Lokakuun lopussa ja toisen kerran olivat kahden päivän reissulla viikon 48 lopussa. Yöpyivät siellä lauantain ja sunnuntain välisen yön. Kerros lisää?
[/quote]
[/quote]
En ole Kauhavalainen, vaan Kauhajokelainen. Voisitko kuvailla alkuun hiukan tarkoittamaasi miestä? Tumma/vaalea, hiukset, ikä noin, sinunko luona yöpyi (epäilen mieheni juttuja hotelli yöpymisestä). Entä oletko koettanut soitella jälkeen päin ja tiedätkö miehen seuran?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:04"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole Kauhavalainen, vaan Kauhajokelainen. Voisitko kuvailla alkuun hiukan tarkoittamaasi miestä? Tumma/vaalea, hiukset, ikä noin, sinunko luona yöpyi (epäilen mieheni juttuja hotelli yöpymisestä). Entä oletko koettanut soitella jälkeen päin ja tiedätkö miehen seuran?
[/quote]
Ei ole Kauhajoeltakaan tuo mies kenestä mulla on tarkempaa tietoa. Eli en varmastikaan puhu juuri sinun miehestäsi :)
ap
Eikö kukaan tunnusta tätä kultakimpaletta omakseen?
Mikä ap:n suhde kyseiseen mieheen mahtaa olla?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 20:09"]
Seinäjoelta?
[/quote]
Ei ole sieltäkään. Vaikka tosiaan uskon että SUURIN osa, riippumatta paikkakunnasta, noista pelaajista harrastaa irtosuhteita tai tapaa pelimatkoilla rakastajattariaan kuten minun tuntemani mies.
ap
Hirveetä kyttäystä. Ei olisi ihme, jos miehelle joskus tulisikin tarve pettää, kun vaimo on noin ahdistava ja vainoharhainen kyylääjä.